Nyt lopetan tinderöinnin ja treffailun.
Alkaa riittämään nämä nettideittailut. Tuntuu olevan suurelle osalle ihmisistä mm. Tinder ja Match.com vain joku karkkikauppa jossa vaan swaippaillaan josko kuitenkin löytyisi vielä joku parempi. Muutaman viestinvaihdon jälkeen tai treffien jälkeen ei kuulu enää mitään tai sitten useamman viikon päästä otetaan taas yhteyttä...
Viikonloppuna tapasin kivan miehen, jo toista kertaa. Oli mukavaa ja puhetta seur. tapaamisesta. No, erehdyin laittamaan tänään viestin tyyliin "miten menee? jne. jne." ja laitoin lopuksi että odottelen jo seuraavaa tapaamista... Ilmeisesti BIG mistake.
Vastaukseksi tuli vain "ok".
Että ilmeisesti olin liian innokas tai en tiedä miten tämäkin nyt taas pitäisi tulkita. Kiire töissä? Ei näistä ota selvää.. ja tämä viestittelemällä kommunikointi ihan pers..stä.
Oikeasti menee hermo tähän nykyiseen viestittely- ja deittailukulttuuriin. En hallitse enkä osaa toimia oikein.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika. Tunsin minäkin yhden miehen joka valitti että tinder on p*ska ja naiset liian vaativia. Pyysin että saanko vilkaista millaisen profiilin olet tehnyt. Sanoin hänelle että saanko minä laittaa sydämiä sen mukaan kun minä arvioisin että voisi tulla mätch. Niin tehtiin. Painelin Herran profiililla sydämiä näille "ihan tavallisten" näköisille naisille. Eli sellaisille joilla ei ollut profiilissa puolialastomia tai herutuskuvia tai eivät olleet 15-20 vuotta nuorempia.
No paljastuu että nämä valikoimani naiset olivat antaneet myös tälle miehelle tykkäyksen ja syntyi mätch. Mutta sitähän tämä mies ei tiennyt koska oli jättänyt huomiotta kaikki "omankaltaisensa" profiilit joissa oli ihan aidon ja oman itsensä näköisiä naisia.
Elämä on valintoja. Pitää pystyä tutkimaan itseään myös kriittisin silmin.
Tässäkin siis perus pena sai vaikka miten monta mätchiä saman henkisiltä naisilta (ulkoilma ihmisiä molemmat, sama tai samankaltainen harrastus jne jne) mutta eihän heitä voinut mätchätä koska ulkonäkö oli "tavallinen".
Antaisitko itse tykkäyksiä miehille, joiden ulkonäkö ei miellytä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Tindereitä on ilmeisesti kaksi tai useampi, koska siinä Tinderissä, jonka minä näen, näkyy noin 1-2 hyvännäköistä miestä päivässä, jos sitäkään. Nekin selvästi havaittavissa ulkolaisiksi feikkiprofiileiksi. Missä ihmeessä ne "komeat miehet" ovat, joista nämä "vauvamiehet" vouhkaavat? Taitavat olla vauvamiesten kuvitelmaa, kun ei juuri vastaan tule. Lihavia pöhöttyneitä ukkoja näkyy Tinder olevan pullollaan, tai sitten niitä, joita taviksiksi kutsutaan, mutta oikeasti ovat lähinnä heikkolahjaisen näköisiä.
Tinder ei todellakaan ole karkkikauppa, jos itse olet hyvännäköinen, vaikka tällainen luulo tuntuu vallalla olevan. Miksi kukaan hyvännäköinen huolisi ruman, epäsiistin kumppanin? Uskoakseni ennemminkin ne tavikset Tinderissä parin löytävät, kun on tavistarjontaakin enemmän.
No siis TÄMÄ!! Ihmettelen missä se paljon puhuttu karkkikauppa oikein on? Silloin kun minä olin Tinderissä, vähintään 99% miehistä oli ihan no-no - ja ne jotka eivät sitä olleet sovelluksessa, olivat sitten livenä. Kaatis olisi ehkä kuvaavampi termi.
Tinder ei todellakaan ole mikään karkkikauppa, josta voi poimia komeita miehiä! 95 prosenttia niistä on ihan järkyttäviä, kuten joku edellä sanoikin, kaatiskamaa.. En siellä ollessani kovin montaa tykkäystä antanut. Joku raja.
Ja ne Tinderin ällöttävät vanhat ukot jotka hakevat panoseuraa tai fwb meininkiä, hyi oksetus 😂 Lihavia, karvaisia ja rumia mut kovasti seikkailua haetaan, usein vaimolta salassa. Ei ihme ettei vaimoa haluta, kun sellaista katselee.
Hihihi, aina löytyy niitä, jotka valittavat, kuinka joku nainen/mies on ollut niin & niin kauan esim. Tinderissä, ja kuinka se tästä päätellen etsii vain seksiä, on sekopää tai tyypissä on jotain muuta vikaa. Mistä ihmeestä nämä valittajat tietävät, kuinka kauan siellä joku tietty henkilö on ollut, jos eivät ole ITSEKIN olleet siellä yhtä kauan tai jopa kauemmin?
Sama pätee muihinkin deittisaitteihin. Itsehän siellä olet sitten majaillut myös, jos niin hyvin tiedät muiden aloittamisajankohdan. Mielenkiintoista logiikkaa! :D :D :D