Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lopetan tinderöinnin ja treffailun.

Vierailija
28.09.2021 |

Alkaa riittämään nämä nettideittailut. Tuntuu olevan suurelle osalle ihmisistä mm. Tinder ja Match.com vain joku karkkikauppa jossa vaan swaippaillaan josko kuitenkin löytyisi vielä joku parempi. Muutaman viestinvaihdon jälkeen tai treffien jälkeen ei kuulu enää mitään tai sitten useamman viikon päästä otetaan taas yhteyttä...
Viikonloppuna tapasin kivan miehen, jo toista kertaa. Oli mukavaa ja puhetta seur. tapaamisesta. No, erehdyin laittamaan tänään viestin tyyliin "miten menee? jne. jne." ja laitoin lopuksi että odottelen jo seuraavaa tapaamista... Ilmeisesti BIG mistake.
Vastaukseksi tuli vain "ok".
Että ilmeisesti olin liian innokas tai en tiedä miten tämäkin nyt taas pitäisi tulkita. Kiire töissä? Ei näistä ota selvää.. ja tämä viestittelemällä kommunikointi ihan pers..stä.
Oikeasti menee hermo tähän nykyiseen viestittely- ja deittailukulttuuriin. En hallitse enkä osaa toimia oikein.
Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan varmasti sekä miehet että naiset pyrkivät maksimoimaan sen kumppanin laadun minkä niillä omilla resursseilla voi saada..

Kerrotko vielä, että miten tämä maksimointi käytännössä tapahtuu. Meinaan itselläni on ainakin aina ollut näköpiirissä tasan yksi kiinnostava ihminen, jota en ole vertaillut muihin. Enkä myöskään jatkuvasti skannaa vastaantulevia miehiä sillä silmällä, että pystyisinkö optimoimaan jotain partnerin ominaisuuksia, jos vaihtaisin nykyisen johonkin toiseen. Vaikkei hän olekaan täydellinen ihminen.

Mulla tulee tuosta maksimoinnista/optimoinnista mieleen autistisen mielen ajattelu, jossa ihmissuhde vertautuu suoraan johonkin autokauppaan. Kumppani on vain hyödyke, jolla on erilaisia enemmän tai vähemmän hyödyllisiä ominaisuuksia. 

Kyllä sitä "optimointia" harjoittavat parisuhdemarkkinoilla jotkut ihan muut kuin autistiset miehet...

Mitä nyt pitää olla hoikka max. 25v., lapseton ja lemmikitön neitsyt.

...pitkillä & paksuilla hiuksilla ja luonnonkauniilla kasvoilla, ilman tatskoja ja lävistyksiä.

Tervetuloa miesten maailmaan.

Vierailija
82/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poistin tinderin 2 v sitten eikä ole jäänyt ikävä. ikisinkkuna hautaan. t. n32

Älä vielä heitä lusikkaa nurkkaan. Lähetkö kahville? M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja neljä viikkoa on nyt Tinderöintiä takana. 

Matcheja yhteensä noin 130 ja tykkäyksiä näyttää olevan reilut 1400, kiinnostusta siis näyttäisi olevan kun parisuhdetta etsin, mutta eipä tämä helppoa silti ole.

Yhtälailla ne keskustelut loppuu jos edes koskaan alkavat, vaikka itse yritänkin kiinnostaviin panostaa. Treffeillä on käyty, mutta ei ole sopivaa osunut kohdalle. Jos juoksisin seksin perässä olisin voinut jatkaa  treffailua näiden naisten kanssa kunnes olisi ollut seksiä, mutta en halua näin toimia. 

Olen asiallinen ja kohtelias enkä viestittele typeryyksiä, jotenkin väistämättä tulee tunne, että huonosti käyttäytyvät miehet ovat pilanneet kunnollisilta koko touhun. Oletusarvona lienee, että olen kusipää, joka vonkaa seksiä välittömästi.

Missä päin tinderöit?

Pääkaupunkiseudulla

N30

Vierailija
84/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matcheja yhteensä noin 130 ja tykkäyksiä näyttää olevan reilut 1400, kiinnostusta siis näyttäisi olevan kun parisuhdetta etsin, mutta eipä tämä helppoa silti ole.

Yhtälailla ne keskustelut loppuu jos edes koskaan alkavat, vaikka itse yritänkin kiinnostaviin panostaa. Treffeillä on käyty, mutta ei ole sopivaa osunut kohdalle. Jos juoksisin seksin perässä olisin voinut jatkaa  treffailua näiden naisten kanssa kunnes olisi ollut seksiä, mutta en halua näin toimia. 

Olen asiallinen ja kohtelias enkä viestittele typeryyksiä, jotenkin väistämättä tulee tunne, että huonosti käyttäytyvät miehet ovat pilanneet kunnollisilta koko touhun. Oletusarvona lienee, että olen kusipää, joka vonkaa seksiä välittömästi.

Missä päin tinderöit?

N30

Pääkaupunkiseudulla

Vierailija
85/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa Afrikkaan. Siellä kaikki on niin ihanaa ja ihmiset ihania.            Siellä elämäsi järjestyisi verrattuna tähän nisti suoleen.

Vierailija
86/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisas voisi tehdä kansalaisaloitteen että Suomi nimi vaihdettaisiin Suoli nimeksi.

Vierailija
87/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tinderöit?

N30

Pääkaupunkiseudulla

Miks helkutissa siellä asut?   Sehän on kauhia kallis betonihelsvetti.

Ainoo hyväpuoli siinä paikassa on ettei tarvitse yhtä kertaa enempää käydä.

Vierailija
88/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoisi millä paikkakunnalla on eniten miehiä? Muutan sinne. En jaksa enää piitata siitä löytyykö töitä, kunhan löytyy se mies. N45.

Vierailija
89/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoisi millä paikkakunnalla on eniten miehiä? Muutan sinne. En jaksa enää piitata siitä löytyykö töitä, kunhan löytyy se mies. N45.

On neidillä aikamoiset himot jos valitset paikan sen mukaan mistä löydät eniten miehiä.

Vierailija
90/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit As sivulle.      Sieltä löytää hienoja miehiä.

Vierailija
91/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44.. Ja asut missä päin? :)

No, ikäeroa ehkä liikaa..

Ap

Jos sanon Pääkaupunkiseudulla niin paljoa en valehtele. Kuinka vanha Ap on? Ehkä jotain mun motiiveista kertoo, että haen 35-48-vuotiasta naista. Mulla on lapsia niin saa olla naisellakin. Tai uskon, että samanlaiset elämäntilanteet toimii keskenään.

Vierailija
92/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44.. Ja asut missä päin? :)

No, ikäeroa ehkä liikaa..

Ap

Jos sanon Pääkaupunkiseudulla niin paljoa en valehtele. Kuinka vanha Ap on? Ehkä jotain mun motiiveista kertoo, että haen 35-48-vuotiasta naista. Mulla on lapsia niin saa olla naisellakin. Tai uskon, että samanlaiset elämäntilanteet toimii keskenään.

Olen 51v. Eli vähän turhan paljon ikäeroa.

Ap

Vierailija
93/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu samat kokemukset. EI enää edes jaksa kirjoittaa kenellekään yhtään mitään.

Aina tulee ghostaaminen tai äijä paljastuu sekopääksi/valehtelijaksi/kikkelin esittelijäksi.

Siis mitä, eikös se ole trendikästä nykyään lähettää näitä kuvia? Olenko käsittänyt jotain väärin?

Vierailija
94/125 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että omassa ikäluokassani on ilmeistä, miksi deittimiehet ovat sinkkuja. On sitoutumiskammoa, halutaan vain seksiä/säätöä, vakavia puutteita sosiaalisissa ja tunnetaidoissa, persoonallisuushäiriöitä, syrjäytymistä, alkoholismia jne. Normaalit, fiksut miehet ovat jo kumppanin löytäneet ja tuskin pysyvät markkinoilla pitkään, jos sinkuksi päätyvät.

Huomannut saman. Alle 30-vuotiaiden Tinder on khan erilainen, siellä ihmiset on enemmän tositarkoituksella liikkeellä.

Vierailija
95/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh alkaa ittellekin riittämään tinderöinti, matcheja ei enää tule koska olen ruma ja vanha. Pitäisi mennä yrittämään varmaan baarissa iskemistä. Tai sitten tyytyä kuolemaan yksin

M25

Vierailija
96/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on kamalasti avoimessa suhteessa eläviä miehiä ja rumia miehiä jotka etsii fwb suhdetta kauniista naisista. Ihan hirveä paikka ja miesten taso järkyttävän huonoa!

Vierailija
97/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ne panoja hakevat erottaa. Jos jo profiili on kaksimielinen, ei jatkoon. Keskustellessa ne vie puhetta jatkuvasti seksin suuntaan, tai kirjoittelee kuinka nainen on niin kaunis, vartalokin ihana, yksi pyyteli lähettämään kuvia. Eivät malta odottaa tapaamista millään, huokaillaan eikö millään voisi tavata nopeammin.

Tiedän useamman tapauksen Tinderissä pääkaupunkiseudulta, jotka ovat vain sen yhden perässä. Toki profiilin mukaan sitä oikeaa etsitään tyyliin olisiko juuri sinun kanssasi viimeiset ensitreffit 😂 Yksi näistä tyrkytti tuntemattomalle naiselle m...naansa, kehui kuinka sinäkin mun mu...asta varmasti tykkäisit. Ei hyvää päivää..

Yleisesti ottaen jos mies on roikkunut Tinderissä tai muissa palveluissa pitkään, jotkut jopa vuosia, ei ne oikeasti mitään suhdetta etsi. Big red flag!

Vierailija
98/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ne panoja hakevat erottaa. Jos jo profiili on kaksimielinen, ei jatkoon. Keskustellessa ne vie puhetta jatkuvasti seksin suuntaan, tai kirjoittelee kuinka nainen on niin kaunis, vartalokin ihana, yksi pyyteli lähettämään kuvia. Eivät malta odottaa tapaamista millään, huokaillaan eikö millään voisi tavata nopeammin.

Tiedän useamman tapauksen Tinderissä pääkaupunkiseudulta, jotka ovat vain sen yhden perässä. Toki profiilin mukaan sitä oikeaa etsitään tyyliin olisiko juuri sinun kanssasi viimeiset ensitreffit 😂 Yksi näistä tyrkytti tuntemattomalle naiselle m...naansa, kehui kuinka sinäkin mun mu...asta varmasti tykkäisit. Ei hyvää päivää..

Yleisesti ottaen jos mies on roikkunut Tinderissä tai muissa palveluissa pitkään, jotkut jopa vuosia, ei ne oikeasti mitään suhdetta etsi. Big red flag!

No ei kyllä välttämättä erota. Joskus käy niin että vasta seksin jälkeen selviää, mitä mies oikeasti oli hakemassa. Osa miehistä osaa näytellä todella vakuuttavasti. Yhdestä miehestä olin aivan varma että on vähintäänkin ihastunut, mutta niin vaan oli sekin pelkän seksin perässä oleva ällötys. Mistään ei voi tietää.

Vierailija
99/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Aika moraaliton ja empatiakyvytön pas.ahan sellainen on joka esittää "etsivänsä sitä oikeaa" ja seksin jälkeen katoaa kuin tuhka tuuleen.

Arvostan enemmän niitä jotka suoraan profiilissa tai ekassa/tokassa viestissä ilmoittavat mitkä on tarkoitusperät... niin tietää kiertää kaukaa.

Vierailija
100/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin alkaa flaksi käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän