Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tyylikkäästi sisustetun asunnon, mutta minulla ei ole tyylisilmää ja olen melko boheemi

Vierailija
28.09.2021 |

Viihdyn toki kodissani mutta hävettää kun vieraita tulee!
Olohuonee lattialla on vanha, likainen (kissankarvoja, ruokatahroja) lasten patja jolla kissat ja lapset makoilee. Olohuoneen nurkassa nököttää vitriini suoraan 80-luvulta. Vessan seinällä on kolmatta vuotta lasten taidenäyttely. Ja keittiön ikkunassa roikkuu ties kuinka monenneta vuotta halloween valoketju johon ei enää tule valot. Lisäksi joka paikasta löytyy kahvimukejani, joissa saattaa olla puolet kahvia jäljellä kun olen laskenut mukin kädestäni johonkin ja unohtanut sekä paitojani, kun tulee kuuma ja viskaan vain paidan johonkin ja olen tissiliiveissä :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloittaa helpoilla jutuilla, eli noilla mitkä mainitsit. Toimimaton valoketju on nopea ottaa pois ikkunasta ja lasten piirustukset voit kerätä vessan seinältä pois. Niihin on varmaan kertynyt kiva bakteerikuorrute tässä ajassa. Patjan voi pestä, vaatii tietty vähän enemmän voimavaroja. Ennen kuin miettisin sisustusta kohdistaisin energian olemassa oleviin ongelmakohtiin.

Vierailija
2/3 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistikämppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ensin löytää itseäsi puhutteleva tyyli. Katso jostain blogista/instasta ja kopioi suunnilleen sama, samaa trendikamaahan ne ovat kaikki.

Ihan ekaksi teille täytyy saada siistiä. Kaikki näkyvät tavarat pois, se vaatii aika paljon karsimista. Vitriini pois kokonaan tai modernimmaksi ja sinne näkyviin vain nättejä esineitä.

Sitten maalaat jonkun seinän harmaaksi, muihin seiniin valitset kivan valkoisen, joka ei ole maalarinvalkoinen, ostat harmaan sohvan ja maton, josta ei kissankarvat näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi