Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lopetan tinderöinnin ja treffailun.

Vierailija
28.09.2021 |

Alkaa riittämään nämä nettideittailut. Tuntuu olevan suurelle osalle ihmisistä mm. Tinder ja Match.com vain joku karkkikauppa jossa vaan swaippaillaan josko kuitenkin löytyisi vielä joku parempi. Muutaman viestinvaihdon jälkeen tai treffien jälkeen ei kuulu enää mitään tai sitten useamman viikon päästä otetaan taas yhteyttä...
Viikonloppuna tapasin kivan miehen, jo toista kertaa. Oli mukavaa ja puhetta seur. tapaamisesta. No, erehdyin laittamaan tänään viestin tyyliin "miten menee? jne. jne." ja laitoin lopuksi että odottelen jo seuraavaa tapaamista... Ilmeisesti BIG mistake.
Vastaukseksi tuli vain "ok".
Että ilmeisesti olin liian innokas tai en tiedä miten tämäkin nyt taas pitäisi tulkita. Kiire töissä? Ei näistä ota selvää.. ja tämä viestittelemällä kommunikointi ihan pers..stä.
Oikeasti menee hermo tähän nykyiseen viestittely- ja deittailukulttuuriin. En hallitse enkä osaa toimia oikein.
Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44.. Ja asut missä päin? :)

No, ikäeroa ehkä liikaa..

Ap

Jos sanon Pääkaupunkiseudulla niin paljoa en valehtele. Kuinka vanha Ap on? Ehkä jotain mun motiiveista kertoo, että haen 35-48-vuotiasta naista. Mulla on lapsia niin saa olla naisellakin. Tai uskon, että samanlaiset elämäntilanteet toimii keskenään.

Olen 51v. Eli vähän turhan paljon ikäeroa.

Ap

Olet saman ikäinen kuin itse olin kohdatessani nykyisen puolisoni. Ei tullut mieleenikään käyttää Tinderiä. Nettideittipalstoja kokeilin joskus muutamaa vuotta aikaisemmin, mutta poistin profiilini muutamassa päivässä, kun tajusin ettei sieltä mitään löydy.

Puoliso löytyi yhteisen ystävän kautta.

Vierailija
102/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta niin alkaa flaksi käymään.

Pitäisi ilmeisesti olla anorektisen laiha että flaksi kävisi? Minä en tuollaiseen lähtisi. Jos ei hoikkana normaalipainoisena riitä, sitten olen mieluummin riittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Aika moraaliton ja empatiakyvytön pas.ahan sellainen on joka esittää "etsivänsä sitä oikeaa" ja seksin jälkeen katoaa kuin tuhka tuuleen.

Arvostan enemmän niitä jotka suoraan profiilissa tai ekassa/tokassa viestissä ilmoittavat mitkä on tarkoitusperät... niin tietää kiertää kaukaa.

No todellakin! Arvostan enemmän jopa niitä, jotka jo ekassa viestissä vonkaavat epäasiallisesti, kuin niitä jotka esittävät viikkojen ajan olevansa ihastuneita ja tosissaan ja sitten katoavat (tai yrittävät kadota) seksin jälkeen.

Vierailija
104/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta putkeen vain, se on tämän kertakäyttökulttuurin ilmentymä tällainen käytös. Samanlailla kun henkkamaukan paidat ovat kertakäyttöisiä, ovat nämä pikapanotkin

Kaikki liittyy toisiinsa, massaihmistä tuotetaan nyt ankarasti teknologian kautta. Irrallista, juuretonta, tyhjää ja moraalitonta. Ajatellen, että ei kai tälle ajan hengelle oikein mitään voi.

Kyllä sille voi, ihan vain kieltäytymällä osallistumasta tuohon narsistiseen toisen käyttämisen ideologiaan. Se nimittää sairastuttaa jokaisen joka siihen lähtee.

Vierailija
105/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joskus tinderöimään joudun niin se on sitten ei seksiä ennen avioliittoa. Tää ei ole vitsi.

Vierailija
106/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Aika moraaliton ja empatiakyvytön pas.ahan sellainen on joka esittää "etsivänsä sitä oikeaa" ja seksin jälkeen katoaa kuin tuhka tuuleen.

Arvostan enemmän niitä jotka suoraan profiilissa tai ekassa/tokassa viestissä ilmoittavat mitkä on tarkoitusperät... niin tietää kiertää kaukaa.

No todellakin! Arvostan enemmän jopa niitä, jotka jo ekassa viestissä vonkaavat epäasiallisesti, kuin niitä jotka esittävät viikkojen ajan olevansa ihastuneita ja tosissaan ja sitten katoavat (tai yrittävät kadota) seksin jälkeen.

Naiset tekevät tuota samaa myös.

Mulla oli 4.treffit ja seksiä ja sen jälkeen naiselta tuli pakit. Itse olisin halunnut jatkaa tutustumista.

Vierailija
107/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätien omenien vuoksi naisen kannattaa olla todella tarkka siinä, kenestä edes tykkää. Itse taisin tykätä noin yhdestä per viisikymmentä oikeanikäistä profiilia. Luin profiilitekstit tarkkaan. Kaikki mätsit jotka tuli, olivat keskustelun perusteella fiksuja normaaleja miehiä.

Panostakaa laatuun, ei määrään.

Lopulta tapasin mieheni ihan tosielämässä, mutta Tinderistä jäi ok fiilikset.

Vierailija
108/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joskus tinderöimään joudun niin se on sitten ei seksiä ennen avioliittoa. Tää ei ole vitsi.

Miksi? Etkö sinä kärsi siitä, jos kumppanisi ei osaa koskea sinua oikein ja seksi on väljähtynyttä eikä sinusta tunnu halutulta? 

Vierailija
109/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 4.treffit ja seksiä ja sen jälkeen naiselta tuli pakit. Itse olisin halunnut jatkaa tutustumista.

Niin, joskus seksi sitten ei tunnu hyvältä jonkun ihmisen kanssa. Sekin on tietysti ihan ok syy lopettaa tapailu. Seksi on iso osa parisuhdetta. Jos mies on esim. liian kovakourainen, pervoilee minulle ikävällä tavalla tai häntä ei kiinnosta tuottaa minullekin nautintoa, niin en minä sellaisen kanssa jatka.  Ymmärrän tämän tietysti myös toisinpäin.

Vierailija
110/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joskus seksi sitten ei tunnu hyvältä jonkun ihmisen kanssa. Sekin on tietysti ihan ok syy lopettaa tapailu. Seksi on iso osa parisuhdetta. Jos mies on esim. liian kovakourainen, pervoilee minulle ikävällä tavalla tai häntä ei kiinnosta tuottaa minullekin nautintoa, niin en minä sellaisen kanssa jatka.  Ymmärrän tämän tietysti myös toisinpäin.

Mulla sama kokemus tuon edellisen kanssa, paitsi sukupuolet toisin päin. Mies oli joko player tai sitten seksi oli syynä miksi hän lopetti tapailun. Tiedän itsekin että olin varmasti tosi paska sänkykumppani, ihan siitä johtuen ettei aiempaa kokemusta ollut. Mies ei tiennyt kokemattomuudestani, joten ajatteli varmaan että olen vain toivoton tapaus. Toisaalta, eipä hän itsekään supertaitavalta vaikuttanut.

Pahaltahan tuollainen tuntuu mutta jos ei nappaa niin ei voi mitään. Mun on itse vaan tosi vaikea kuvitella että jos aitoja tunteita toista kohtaan on, koko homma kaatuisi seksiin.

Vierailija
111/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä ärsyttää on, että jotkut jo ennen seksiä vakuuttelevat olevansa tosissaan, vaikka oikeasti eivät ole ennen kuin ovat todenneet, että seksi on juuri tietynlaista. Jos tunteet ovat niin hataralla pohjalla että vähänkin vääränlainen seksi voi ne kaataa, olisi reilumpaa silloin sanoa ettei vielä tiedä ja haluaa koeajaa ensin.

Vierailija
112/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika. Tunsin minäkin yhden miehen joka valitti että tinder on p*ska ja naiset liian vaativia. Pyysin että saanko vilkaista millaisen profiilin olet tehnyt. Sanoin hänelle että saanko minä laittaa sydämiä sen mukaan kun minä arvioisin että voisi tulla mätch. Niin tehtiin. Painelin Herran profiililla sydämiä näille "ihan tavallisten" näköisille naisille. Eli sellaisille joilla ei ollut profiilissa puolialastomia tai herutuskuvia tai eivät olleet 15-20 vuotta nuorempia.

No paljastuu että nämä valikoimani naiset olivat antaneet myös tälle miehelle tykkäyksen ja syntyi mätch. Mutta sitähän tämä mies ei tiennyt koska oli jättänyt huomiotta kaikki "omankaltaisensa" profiilit joissa oli ihan aidon ja oman itsensä näköisiä naisia.

Elämä on valintoja. Pitää pystyä tutkimaan itseään myös kriittisin silmin.

Tässäkin siis perus pena sai vaikka miten monta mätchiä saman henkisiltä naisilta (ulkoilma ihmisiä molemmat, sama tai samankaltainen harrastus jne jne) mutta eihän heitä voinut mätchätä koska ulkonäkö oli "tavallinen".

Vierailija
113/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44.. Ja asut missä päin? :)

No, ikäeroa ehkä liikaa..

Ap

Jos sanon Pääkaupunkiseudulla niin paljoa en valehtele. Kuinka vanha Ap on? Ehkä jotain mun motiiveista kertoo, että haen 35-48-vuotiasta naista. Mulla on lapsia niin saa olla naisellakin. Tai uskon, että samanlaiset elämäntilanteet toimii keskenään.

Olen 51v. Eli vähän turhan paljon ikäeroa.

Ap

Kerro nyt vähän lisää! Aika ohuet kriteerit jos pelkkä ikä merkitsee.

Vierailija
114/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoisi millä paikkakunnalla on eniten miehiä? Muutan sinne. En jaksa enää piitata siitä löytyykö töitä, kunhan löytyy se mies. N45.

On neidillä aikamoiset himot jos valitset paikan sen mukaan mistä löydät eniten miehiä.

Pääkaupunkiseudulla on naisista ylitarjontaa. Jos jossain asia on toisinpäin, miksi en muuttaisi sinne? Haluan löytää puolison. N45

Vierailija
115/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Etkö sinä kärsi siitä, jos kumppanisi ei osaa koskea sinua oikein ja seksi on väljähtynyttä eikä sinusta tunnu halutulta? 

Joo mutta enemmän kärsisin siitä että alistuisin ensin sadan miehen pussientyhjennysreiäksi siinä toivossa että sen jälkeen joku haluaisi tavata toisenkin kerran.

Onneksi alkaa olla ikää ja jäänen leskeksi liian vanhana mihinkään uusiin suhteisiin.

Vierailija
116/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea rakkaus, yhdessäolo ja kauniit sanat??? 💔

Vierailija
117/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta enemmän kärsisin siitä että alistuisin ensin sadan miehen pussientyhjennysreiäksi siinä toivossa että sen jälkeen joku haluaisi tavata toisenkin kerran.

Onneksi alkaa olla ikää ja jäänen leskeksi liian vanhana mihinkään uusiin suhteisiin.

Parempi on pitää omasta sydämestään huolta, eikä rikkoa sitä seksihullujen miesten kanssa.

Vierailija
118/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, samaa ajattelen. Ollut siellä joskus vuosia aiemmin, sitten seurustelin välissä (tapasin tämän ihmisen ekan kerran ihan livenä, oho!), nyt olen taas palannut sovellusten maailmaan. Aika äkkiä jutut menee seksiin ja tosiaan hirveä kiire tuntuu olevan. Yhden kanssa juttelimme ruoanlaitosta (yhteinen harrastus), kun hän alkoi seuraavassa viestissä fantasioimaan tapoja millä voisimme yhtyä. Kysyin että menikö nyt viesti vahingossa väärälle, niin kuulemma ei. En tiedä kumpi olisi ollut "parempi" vaihtoehto. En vastannut, seuraavana päivänä kysyi kävelylle. Koita nyt tommoista sitten tosissaan tavata enää.

En jaksa myöskään enää koittaa löytää yhteyttä kenenkään kanssa, tuo oli siis vain yksi esimerkki. Kun tarpeeksi monta kertaa nakkaa kätensä sontaan, tekee jännästi mieli pitää kätensä erossa koko kasasta.

Tämän siitä saat, kun mätsäätte niiden panomiesten kanssa. Ja sitten ihmettelette, kun alfa koittaa siirtää puheenaiheen 2 viestin jälkeen seksiin.

Itse normaalit naiset pyöritte noiden kermamiesten ympärillä. He saavat noilla huonoilla seksijutuilla sitä panoseuraa hyvällä todennäköisyydellä. Siksi he noita viestejä laittavat. Vaikka sitä ja kaksi seuraavaa ghostaatte, niin se 4. nainen lähtee jo panopuuhuun.

Vierailija
119/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, samaa ajattelen. Ollut siellä joskus vuosia aiemmin, sitten seurustelin välissä (tapasin tämän ihmisen ekan kerran ihan livenä, oho!), nyt olen taas palannut sovellusten maailmaan. Aika äkkiä jutut menee seksiin ja tosiaan hirveä kiire tuntuu olevan. Yhden kanssa juttelimme ruoanlaitosta (yhteinen harrastus), kun hän alkoi seuraavassa viestissä fantasioimaan tapoja millä voisimme yhtyä. Kysyin että menikö nyt viesti vahingossa väärälle, niin kuulemma ei. En tiedä kumpi olisi ollut "parempi" vaihtoehto. En vastannut, seuraavana päivänä kysyi kävelylle. Koita nyt tommoista sitten tosissaan tavata enää.

En jaksa myöskään enää koittaa löytää yhteyttä kenenkään kanssa, tuo oli siis vain yksi esimerkki. Kun tarpeeksi monta kertaa nakkaa kätensä sontaan, tekee jännästi mieli pitää kätensä erossa koko kasasta.

Tämän siitä saat, kun mätsäätte niiden panomiesten kanssa. Ja sitten ihmettelette, kun alfa koittaa siirtää puheenaiheen 2 viestin jälkeen seksiin.

Itse normaalit naiset pyöritte noiden kermamiesten ympärillä. He saavat noilla huonoilla seksijutuilla sitä panoseuraa hyvällä todennäköisyydellä. Siksi he noita viestejä laittavat. Vaikka sitä ja kaksi seuraavaa ghostaatte, niin se 4. nainen lähtee jo panopuuhuun.

Ei noista miehistä saa koskaan kunnon seurustelukumppania ja/tai puolisoa. Ärsyttää koko tinder-maailma!

Vierailija
120/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindereitä on ilmeisesti kaksi tai useampi, koska siinä Tinderissä, jonka minä näen, näkyy noin 1-2 hyvännäköistä miestä päivässä, jos sitäkään. Nekin selvästi havaittavissa ulkolaisiksi feikkiprofiileiksi. Missä ihmeessä ne "komeat miehet" ovat, joista nämä "vauvamiehet" vouhkaavat? Taitavat olla vauvamiesten kuvitelmaa, kun ei juuri vastaan tule. Lihavia pöhöttyneitä ukkoja näkyy Tinder olevan pullollaan, tai sitten niitä, joita taviksiksi kutsutaan, mutta oikeasti ovat lähinnä heikkolahjaisen näköisiä. 

Tinder ei todellakaan ole karkkikauppa, jos itse olet hyvännäköinen, vaikka tällainen luulo tuntuu vallalla olevan. Miksi kukaan hyvännäköinen huolisi ruman, epäsiistin kumppanin? Uskoakseni ennemminkin ne tavikset Tinderissä parin löytävät, kun on tavistarjontaakin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän