Miksi kumppanin löytäminen 35+ naiselle Helsingissä on käytännössä mahdotonta?
Olen pohdiskellut tätä jo monta vuotta. Ratkaisua tai kumppania ei ole löytynyt. Tosin parikymppisenä se oli minulle ihan yhtä vaikeaa. Silloin ei vielä ollut yleisesti muotia miesten parissa hankkia nuoria kumppaneita, joten ehkä itselläni on ollut huonoa onneakin syntymävuoteni osalta. Itse ihastuisin melkein jokaiseen, joka edes vähän ja mukavasti juttelee minulle, ikähaarukassa n. 30-70 vuotta. Olen hoikka ja muuten ihan ok, mutta ilmeisesti jotenkin liian tylsä ja ruma sitten kuitenkin.
T. N35+ Helsingistä
Kommentit (239)
Melkein aina kun menen lääkärille, asioin kirjastossa tai apteekissa, ihastun edes pikkuisen siihen ihmiseen, jonka kanssa juttelen. Joskus olen ihastunut kaupanmyyjäänkin, minkä seurauksena en enää kehdannut asioida kyseisessä kaupassa. Jos kotiin tulee huoltomies tai paketin toimittaa joku lähetti, olen usein mielessäni ihan "wow...tekisipä tuo aloitteen". Mutta työkavereista tai vaikkapa naapureista en jotenkin kykene kiinnostumaan. Muita ihmisiä en juurikaan kohtaa missään ja kukaan ei tule kadulla juttelemaan myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Koska samanikäset miehet on paennu taajaman taakse ja naimisiin
Voi olla, että ratkaisu olisi vain muuttaa Helsingistä pois. Täällä ei ole suhdetta kaipaavia sinkkumiehiä lainkaan.
T. Ap
Hyviä sinkkumiehiä on Suomi täynnä, mutta ne ei oo Helsingissä. Muuta tosiaan muualle, tai sitten etsi etäsuhteeseen suostuva mies jostain kauempaa. Voitte tavata aina viikonloppuisin ja jos menee hyvin, niin myöhemmin voit yrittää houkutella hänet muuttamaan luoksesi Helsinkiin.
Jos itse olisin huoltomies tai lähetti, niin arvaapa kaksi kertaa uskaltaisinko nykyaikana lähteä aloitteita tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin huoltomies tai lähetti, niin arvaapa kaksi kertaa uskaltaisinko nykyaikana lähteä aloitteita tekemään.
Me too
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Tällä tavalla on suhteiden alkaminen ja aloitteen tekeminen tehty miehille paljon entistä hankalammaksi. Miehet on peloteltu metoo-liikkeellä ja "toksisen maskuliinisuuden" hokemisella niin hyvin, että eivät uskalla mitään pientä flirttiäkään enää pitää. Kun pelkäävät, että heti tulee syytöstä seksuaalisesta ahdistelusta ja raiskauksen yrityksestä ja naisen esineellistämisestä ja aikaisesta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Tällä tavalla on suhteiden alkaminen ja aloitteen tekeminen tehty miehille paljon entistä hankalammaksi. Miehet on peloteltu metoo-liikkeellä ja "toksisen maskuliinisuuden" hokemisella niin hyvin, että eivät uskalla mitään pientä flirttiäkään enää pitää. Kun pelkäävät, että heti tulee syytöstä seksuaalisesta ahdistelusta ja raiskauksen yrityksestä ja naisen esineellistämisestä ja aikaisesta käytöksestä.
Siis sikamaisesta* käytöksestä
Käytännössä mahdoton = istun perseelläni kotisohvalla, eikä unelmien prinssiä vaan näy!
Vierailija kirjoitti:
Kriteerisi miehelle ovat epärealistiset
Millä tavalla? Olisin valmis antamaan mahdollisuuden jollekin sairaalloisen ylipainoiselle, pitkäaikaistyöttömälle (muutta muuten vireälle) kuusikymppisellekin, jos muuten tulisimme juttuun. Olen elellyt selibaatissa nyt noin kahdeksan vuotta jo.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyviä sinkkumiehiä on Suomi täynnä, mutta ne ei oo Helsingissä. Muuta tosiaan muualle, tai sitten etsi etäsuhteeseen suostuva mies jostain kauempaa. Voitte tavata aina viikonloppuisin ja jos menee hyvin, niin myöhemmin voit yrittää houkutella hänet muuttamaan luoksesi Helsinkiin.
Ei miehillä oo tapana muuttaa naisen perässä
Tampereella yhtä vaikeaa.
Samat naamat pyörii vuodesta toiseen.
N32
Vierailija kirjoitti:
Mitä?! Menisit treffeille 70v kanssa :D joku raja sentään.
Voisin suostua. Ei se nyt ihannetilanne olisi, mutta tyhjästä on muuten paha nyhjäistä. Voisin kiinnostua ehkä naisestakin jopa. Minua ei lähesty kukaan koskaan missään.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle AP ensitreffit alttarilla Miika?
En ole katsonut kyseistä ohjelmaa koskaan, niin en tiedä. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kriteerisi miehelle ovat epärealistiset
+35v miehen kriteerit naisista:
- Hengittää (ei täysin välttämätöntä)
Sovitaanko treffit? M37