Tapaan rakastettuni huomenna, joka olikin jo ennestään varattu!!
Kerron tästä, koska jollain tapaa haluaisin ilmiantaa hänet, hänen tyttöystävälleen. Tuntuu pahalta hänen puolestaan. Täällä nyt ei ainakaan paljastu, mutta pohdin vain asiaa. Enkä usko sen naisenkaan käyvän tällä sivustolla, mutta mistä sitä ikinä tietää.
Sain vasta tietää että tämä mies ei olekaan vapaa. En tiedä muuta kuin että he asuvat yhdessä ja ovat seurustelleet muutaman vuoden... Lapsia heillä ei vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan. Rakastan miestäni! Suutuin kyllä tästä ihan tosi paljon. Ajatukseni ovat ristiriitaiset.. haluan miehen kokonaan itselleni, mutta sisimmässäni pelottaa että mies pettää tulevaisuudessa minuakin (jos nyt ensin päästään tästä yli)! Meillä on ollut suhde puoli vuotta ja asumme eri paikkakunnilla. Tapasimme ensimmäistä kertaa yhteisen tuttumme kautta, vuosi sitten pikkujouluissa baarissa. Koska mies on varakkaampi kuin minä, hän on aina tullut mun luona käymään.
Mietin, haluanko enää jatkaa hänen kanssaan.. Järki ei halua ja tunteet haluaa... Jotenkin ajattelen sen niin että jos/kun he eroavat, voisimme kokeilla yhteistä elämää oikeasti.. mies muuttaa samaan kaupunkiin ja yritämme korjata luottamuksen ja kokea seurustelun lähemmin kuin mitä se on ollut kaukosuhteessa.
Säälittää se toinen nainen.. hän tulee kokemaan saman mitä minä koen nyt.. tieto toisesta naisesta musertaa, ihan oikeasti.. Huomenna hän tulee mun luo ja olisi tarkoitus tehdä valintoja johonkin suuntaan, ja keskustelemme huomenna asiat halki, kunnolla ensimmäistä kertaa.. se tässä valvottaa nyt! Olemme toki jotain puhuneet puhelimessa mutta molempien mielestä on hyvä puhua tästä kasvotusten.
Onko täällä ketään, joka vois tsempata tai ketään joka on kokenut samaa?? Miten asia ratkesi?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:42"]
Jaa -a. Normaalisti kun varatulla miehellä on sivusuhde, se toinen nainen tietää (avo)vaimon olemassaolosta. Näissä tapauksissa petetään siis (avo)vaimoa. Tämä ap:n löytämä helmi pisti tuplaten paremmaksi; hän petti sekä avovaimoaan että rakastajatartaan. Kumpaa näistä naisista hän siis kunnioittaa ja rakastaa? Hmmm antakaas kun mietin... ei kumpaakaan?
[/quote]
Juuri nämä "tuplapettäjäthän" on niitä, jotka elää pahimmillaan kunnon kaksoiselämää ja perustaa useamman perheen eri puolille Suomea. Sitten siinä on jossain vaiheessa naisilla ihmettelemistä, kun selviää, että omalla miehellä on punainen tupa, perunamaa ja pari muksua jonkun muunkin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:53"]
Voi teillä kaikilla on hyviä näkökulmia asiaan, pitää pohtia tosissaan. Valehtelu on kyllä pahimpia asioita tässä.. ja se että, olen rakastunut häneen. Pitäisi mennä nukkumaan että aamulla jaksaisi herätä.. Paha olo niin henkisesti ja fyysisesti, mielialat vaihtuu koko ajan, särkyjä kroppa täynnä, oon niin uupunu ja väsyttää ihan kamalasti, itkettää niin että nokkakin tukossa.. kroppa huutaa jo apua tästä tilanteesta. Voi olla että se reagoi niin vahvasti tähän kaikkeen tai sitten tulen vielä kipeäksi kaiken lisäksi!
ap
[/quote]
Hyvää yötä, yritä saada nukuttua. Muista, että sinä et ole tehnyt tässä tilanteessa yhtään mitään väärää, vaan sinulle on valehdeltu, samoin kuin miehen puolisolle. Mies on ainoa, joka on toiminut väärin. Toivottavasti saat ajatuksesi selvitettyä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:53"]
Voi teillä kaikilla on hyviä näkökulmia asiaan, pitää pohtia tosissaan. Valehtelu on kyllä pahimpia asioita tässä.. ja se että, olen rakastunut häneen. Pitäisi mennä nukkumaan että aamulla jaksaisi herätä.. Paha olo niin henkisesti ja fyysisesti, mielialat vaihtuu koko ajan, särkyjä kroppa täynnä, oon niin uupunu ja väsyttää ihan kamalasti, itkettää niin että nokkakin tukossa.. kroppa huutaa jo apua tästä tilanteesta. Voi olla että se reagoi niin vahvasti tähän kaikkeen tai sitten tulen vielä kipeäksi kaiken lisäksi!
ap
[/quote]
Hyvää yötä, yritä saada nukuttua. Muista, että sinä et ole tehnyt tässä tilanteessa yhtään mitään väärää, vaan sinulle on valehdeltu, samoin kuin miehen puolisolle. Mies on ainoa, joka on toiminut väärin. Toivottavasti saat ajatuksesi selvitettyä.
[/quote]
Hyvää yötä myös sinulle, ja kiitos sanoistasi. Kiitos muillekin!
ap
Olispa ollut kiva tietää lopputulos :)
ap