Tapaan rakastettuni huomenna, joka olikin jo ennestään varattu!!
Kerron tästä, koska jollain tapaa haluaisin ilmiantaa hänet, hänen tyttöystävälleen. Tuntuu pahalta hänen puolestaan. Täällä nyt ei ainakaan paljastu, mutta pohdin vain asiaa. Enkä usko sen naisenkaan käyvän tällä sivustolla, mutta mistä sitä ikinä tietää.
Sain vasta tietää että tämä mies ei olekaan vapaa. En tiedä muuta kuin että he asuvat yhdessä ja ovat seurustelleet muutaman vuoden... Lapsia heillä ei vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan. Rakastan miestäni! Suutuin kyllä tästä ihan tosi paljon. Ajatukseni ovat ristiriitaiset.. haluan miehen kokonaan itselleni, mutta sisimmässäni pelottaa että mies pettää tulevaisuudessa minuakin (jos nyt ensin päästään tästä yli)! Meillä on ollut suhde puoli vuotta ja asumme eri paikkakunnilla. Tapasimme ensimmäistä kertaa yhteisen tuttumme kautta, vuosi sitten pikkujouluissa baarissa. Koska mies on varakkaampi kuin minä, hän on aina tullut mun luona käymään.
Mietin, haluanko enää jatkaa hänen kanssaan.. Järki ei halua ja tunteet haluaa... Jotenkin ajattelen sen niin että jos/kun he eroavat, voisimme kokeilla yhteistä elämää oikeasti.. mies muuttaa samaan kaupunkiin ja yritämme korjata luottamuksen ja kokea seurustelun lähemmin kuin mitä se on ollut kaukosuhteessa.
Säälittää se toinen nainen.. hän tulee kokemaan saman mitä minä koen nyt.. tieto toisesta naisesta musertaa, ihan oikeasti.. Huomenna hän tulee mun luo ja olisi tarkoitus tehdä valintoja johonkin suuntaan, ja keskustelemme huomenna asiat halki, kunnolla ensimmäistä kertaa.. se tässä valvottaa nyt! Olemme toki jotain puhuneet puhelimessa mutta molempien mielestä on hyvä puhua tästä kasvotusten.
Onko täällä ketään, joka vois tsempata tai ketään joka on kokenut samaa?? Miten asia ratkesi?
Kommentit (88)
Onhan se ihan mahdollista, että mies ei ole varma nykyisestä suhteestaan muttei ole halunnut sitä vielä katkaistakaan eikä julkistaa kummallekaan toisen olemassaoloa. Olellista on se, tietääkö hänen asuinkumppaninsa, että mies etsii uutta suhdetta ja olennaista on myöskin se, että sinä et ole tiennyt suhteen alusta alkaen miehellä olevan toisen. Puoli vuotta seurustelua on jo sellainen aika, että kahta pyörittävän pitäisi tehdä ratkaisu jompaan kumpaan suuntaan. Ole yhteydessä miehesi asuinkumppaniin ja vaatikaa molemmat häntä tekemään nyt jokin päätös. Jos et tiedä kuka toinen on niin vaadi sitten yksin miestäsi tekemään ratkaisu, jos hän ei sitä kykene tekemään niin jätä se!
Mitenkähän voit ap koskaan luottaa tuohon mieheen... Hän valehteli sinulle puoli vuotta, eikä sittenkään kertonut totuutta itse! Jos hän kertoo ettei avovaimon kanssa ole ollut seksiä siihen puoleen vuoteen, miten voit uskoa häntä? Jos hän kertoo, että avovaimolla on mielenterveyden häiriöitä joiden vuoksi mies ei ole uskaltanut lähteä, mistä tiedät että hän puhuu totta? Miten voit enää luottaa mihinkään, mitä hän sanoo?
Herätys!
Miehellä on ollut nyt puoli vuotta aikaa miettiä mitä elämältään haluaa, joten voit vaatia häneltä ratkaisuja. Tsemppiä tulevaan! Ei nämä tilanteet ole kenellekään helppoja.
ps. Älä enää roiku siinä suhteessa, ellei se todella lähde siitä ensimmäisestä!
Oh no, vaikuttaa että sinä raukka tyttönen olet rakastunut hurmaavaan narsistiin. Et tiiä mitä on lirkutellut avovaimolleen, ovatko häät kenties jo suunnitteilla eikä puhumisen asteella? :D
Mikä siinä on, että kun nämä tomppelit jäävät kiinni, ne valitsevat sen kitisevän akan jonka kanssa ei ole mitään yhteistä eikä seksiäkään ja sitten elämän rakkaus jää kuin nalli kalliolle. Kuitenkin se alkuperäinen vaimoke jättää pohdinnan jälkeen, niin sit on miehen elämä pilalla ja mikään ei ole niiiin ihanaa kun tää petetty vaimoke eikä se uusi hoito enää kelpaakaan sydämensä murtaneelle miehelle. Näin on käynyt tuttavapiirissä nyt useamalle joidenkin vuosien aikana kun neljääkymppiä ob lähestytty. Petetyt naiset ovat olleet vahvoja, upeita naisia ja nää kakkoset sit parikymppisiä bööniä - miehillä kun on ollut lompakkoa, asemaa ja näköä. Se seikkailunhalu ja arjen kuviot ajaa monet miehet suohon. Sääli! Täytyy vain koputella ettei omalle kohdalle satu. Nää pettäjä-äijät on nimittäin olleet just sellaisia joista ei ikinä uskois.
Mä olin exälle kakkosnainen, vaikka uskotteli mulle että olen se ykkönen. Kun sain myöhemmin tietää, jätin mokoman heti. Harmi vaan, että ehdittiin olla lähes vuosi yhdessä ennen kuin sain tietää, että seurustelumme alkuaikoina asui yhä entisen naisensa kanssa ja petti siis häntä kanssani. Exä kohteli mua muutenkin paskasti kun sitten muutimme yhteen ja luulen, että petti mua myös meidän yhteiselon aikana. Ehkä jopa sen entisen naisensa kanssa. Sitä naista en syyttänyt koskaan, enkä usko että heidän suhteessaan oli mitään muuta vikaa kuin se, että mies oli kusipää. En usko hetkeäkään, että nainen tiesi minusta.
Ite sä teet valintasi, ap, mutta älä sitten itke, kun tämä "miehesi" tekee sulle muitakin paskatemppuja ja valehtelee silmät päästään. Tälläset tyypit ei muutu koskaan. Kukaan ei voi maata yhden naisen sängyssä ja vannoa toiselle rakkauttaan olematta täysi tunnekylmä paska. Ja niinhän "miehesi" on sulle juuri tehnyt. Mieti sitä pitkään ja hartaasti.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:42"]
Tsemppaan sinua aloittaja! Ei mies olisi seuraasi hakeutunut jos hänellä tuon seurustelukumppaninsa kanssa asiat olisivat hyvin. Jotkut vaan ajautuvatkin asumaan jonkun kanssa. Kun eivät ole edes avioliitossa niin ovat vapaita tekemään mitä haluavat.
Voin kertoa itsestäni, tapasin kauan sitten miehen johon ihastuin, rakastuin. Hän asui naisen kanssa mutta kertoi että ei heillä ole yhteistä. Nainen oli vaatimalla vaatinut yhteenmuuttoa ja lapsen hankintaa, siihen ei mies suostunut. No, hän jätti naisen ja me avioiduimme ja saimme kolme lasta, he jo aikuisia ja meillä rakkautta riittää edelleen ja seksikin sujuu! Tämä miehen entinen asuinkumppani eteni elämässään niin että yritti saada miehiä jäämään luokseen, hankki viisi lasta kaikki eri miehille mutta kukaan ei saanut yhtään miestä jäämään ei edes kosimaan! Emme kyllä tunne mitään omantunnon tuskia.
Kunhan juttelet miehen kanssa niin näät miten etenette, jos molemmat haluaa niin siitä alkaa yhteinen tulevaisuutenne. Ette ole mitään velkaa sille asuinkumppanille, jokainen saa valita itse ja onnensa etsiä. Kerro lisää!
[/quote]
Voi kiitos ihana ihminen tästä viestistäsi! Se antoi mulle toivoa.. ja miettimisen aihetta todellakin.. Huomenna toivottavasti asiat selvenee.. En toki haluaisi rikkoa kenenkään avoliittoa tai ylipäätänsä suhdetta, MUTTA mulla on niin suuret tunteet sitä miestä kohtaan! Suunnittelimme YHTEISTÄ elämää vielä muutama päivä sitten ja kaikki oli hyvin ja onnellista! Sitten mun mies erehty esittelemään yhden kaverinsa viikonloppuna yksissä juhlissa ja hänen kaverinsa kännissä möläytti mulle että tämä mies ei olekaan vapaa.. :(
ap
[/quote]
Eikö sinua ja suuria tunteitasi oikeasti häiritse, että samalla kun mies suunnitteli yhteistä elämää sinun kanssasi hänellä oli jo yhteinen elämä avovaimonsa kanssa? Että hän on sinun luotasi lähdettyään palannut kotiinsa rakastelemaan avovaimoaan? Jos sinä olisit seurustellut kuusi kuukautta vapaan miehen kanssa ja hän olisi "alkuhuuman" aikana käynyt harrastamassa seksiä säännöllisesti jonkun toisen kanssa, eikö siinä olisi jo riittävästi syytä katkaista suhde? En ymmärrä, miten tämä toisen ihmisen paneminen olisi teidän välienne kannalta yhtään vähemmän raskauttavaa, vaikka kyseessä olisi ollut miehen avovaimo. Itse asiassa, se on mielestäni vielä eksponentiaalisesti pahempi noin.
[/quote]
Kyllä häiritsee ja ällöttääkin ajatus tästä mitä toit esille.. olen sekaisin nyt tunteistani, rakastan ja olen vihainen samaan aikaan. Haluan ensin nähdä hänet ja keskustella, kuulla hänen näkemyksensä, kun molemmat ovat miettineet asiaa nyt muutaman päivän ja kiireiltämme ehditään nähdä vasta huomenna. Ei ehitty keskustella mitään lauantaina kun tapeltuamme, menin kaverin luo yöksi.
[/quote]
Pidä mielessä, että tollaset petturimiehet ovat yleensä aivan neroja puhumaan mustan valkoiseksi. Mies takuulla sanoo sinulle nyt kaiken mahdollisen mitä haluat kuulla, ettei menettäisi sinua, sillä totta kai hän ilmiselvästi haluaa kaiken: sekä sinut että sen avovaimonsa. Sehän nyt on selvä, jos ei kerran puolessa vuodessa kertonut sinulle totuutta, vaan vedätti valheilla ja sait tietää asiasta miehen kaverilta, vahingossa. Jotkut miehet vain haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Ansaitset parempaa.
T. Been there, done that.
Niin tosiaan, mies haluaa molemmat naiset, varmaan sen avokin kanssa on jotain henkistä yhteyttä kuitenkin, miksi hän siinä muuten roikkuisi, jos se on vaikka vähän sellaista äitiainesta miehelle. Ja haluaa aloittajankin, koska tämä taas tyydyttää romanttiset tarpeet tai on vaikka kiihkeäkin kissa.
Olen itse nainen ja kerran toiseen mieheen ihastuneena ollessani olen ajatellut, että kolme miestä ois kiva: yksi tunteisiin ja jutteluun, mua ymmärtämään, yksi kenen kanssa kuumaa seksiä ja yksi, joka on lapsille hyvä isä. Kun aika harvoin nää kaikki on samassa paketissa :) Mutta juu en ikinä toteuttaisi sitä kenenkään selän takana ja miehiä, jotka tuohon järjestelyyn avoimesti suostuvat onkin sitten vähempi määrä....
Eli toi oli hyvin sanottu, mies tosiaan haluaa molemmat. Siitä kannattaa lähteä ja miettiä oma kanta siihen.
Juokse lujaa jos mies alkaa selittää, miksi ei juuri nyt voi erota. Vaimolla on amsennus jne. Silloin tiedät, että mies ei ikinä tule jättämään vaimoa/avovaimoa.
Jos mies olisi ollut rehellinen alusta lähtien, asiat voisivat olla toisin. Mutta hän on sinulle valehdellut jo puoli vuotta. Sääli että olet jo ehtinyt rakastumaan hänee, luulen että jäät suhteeseen vaikka mies ei vaimoa jätä. Ansaitset kyllä parempaa...
Toivottavasti aloittaja palaa kertomaan miten hänelle kävi. (Ja toivottavasti hän ymmärtää näyttää ääliömiehelle pysyvästi ovea.)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:43"]
Pidä mielessä, että tollaset petturimiehet ovat yleensä aivan neroja puhumaan mustan valkoiseksi. Mies takuulla sanoo sinulle nyt kaiken mahdollisen mitä haluat kuulla, ettei menettäisi sinua, sillä totta kai hän ilmiselvästi haluaa kaiken: sekä sinut että sen avovaimonsa. Sehän nyt on selvä, jos ei kerran puolessa vuodessa kertonut sinulle totuutta, vaan vedätti valheilla ja sait tietää asiasta miehen kaverilta, vahingossa. Jotkut miehet vain haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Ansaitset parempaa.
T. Been there, done that.
[/quote]
Lisäyksenä tuohon edelliseen vielä, että me petturimiehet ollaan puhumisen lisäksi mestareita naimaan mustan valkoiseksi. Hallitsemme naisen mielen manipuloinnin keinoja kaihtamatta.
Tuli joskus vuosia pyöritettyä kahta naista ja petettyä molempia pitkään kolmannen kanssa. Olihan siinä sitten aika säätöä, itkua, huutoa ja uhkailua, että pääsi jotenkuten sotkusta eroon. Kakonen kuuli juopolta kaveriltani kolmosesta ja käräytti ykköselle.
Alunperin meni ykosen kans huonosti (jälkeen päin on puhuttu asiat selviksi, ja todettu, että molemissa oli vikaa), ja siinä oli minulle tilaus rakastua kakoseen, sen sijaan että olisin ratkaissut ongelmat ykösen kanssa. Kolmonen tiesi molemmista muista ja oli rauhaisen tyyni pakopaikka minulle, stressaantuneelle poloselle, jota tilanne ahdisti. Hän oli minulle empaattinen korva. Sama toisin päin kun hän kipuili oman eronsa kanssa. No siinä sitten kävi niin, että kolmonenkin rakastui minuun kun olin niin hurmaavan fiksu retku, ja rakastuin minäkin häneen. Oli niitä muitakin, jotka olisivat minut mieluusti ottaneet yksinäistä elämäänsä sulostuttamaan.
En ole ylpeä itsestäni, en todellakaan. Jotenkin sitä pelkurina vaan ajautui tilanteeseen. Härdelli kyllä kasvatti itsetuntemustani ja opetti tuntemaan rajani.Opetti se paljon myös naisten sielunelämästä.
Nykyisen kanssa on parikymmentä vuotta mennyt pettämättä ja neljä yhteistä lasta. Hän tietää tuon elämäni synkän kauden. En tule pettämään häntä ikinä. Jos menee huonosti, niin sitten puhutaan asiat selviksi. Olen läksyni oppinut, pohjamutien kautta. Uskoo ken tahtoo.
Ap:n kannattaa olla uskomatta sanaakaan mitä mies sanoo. Vain teot puhuvat puolestaan, mutta nekin voivat olla ja ovatkin useimmiten valhetta. Älä siis sokaistu, vaikka hän viikonloppuna nai sinut taas jaloilleen. Oikeastaan parempi pitää pöksyt jalassa. Jos mies kestää panematta viikonlopun ja tulee seuraavanakin luoksesi, niin ehkä hän sitten sinua hiukan rakastaa.
Pettäjä valehtelee kaikille, ei yksin naisilleen vaan myös ystävilleen, työkavereilleen, sukulaisilleen jne, ja lopulta myös itselleen. Kaksoiselämä ei muuten onnistu kuukausien ja vuosien ajan.
Esim. seksi ykösen kanssa on jatkuva riidanaihe kakosen kanssa, helpointa siis valehdella, että sitä ei ole. Tai lupailut erosta. Tai ykösen mustamaalaus, koska sinä haluat juuri sitä. Tässä meni muuten minun rajani, en haukkunut naisia toisilleen, enkä suostunut vertailuihin: Seksitaidoista, toisten pillun kireydestä, rintojen koosta, muu ulkonäkö, ruuanlaittotaidot, aivan kaikki mahdollinen mitä nainen päässään miettii. Näihin vertailuihin naisilla oli kyllä vimma rasittavuuteen asti, kaipa ssillä luodattiin omia mahdollisuuksia. Aseta tiukat ehdot: ero entisestä niin että se on sinulle varma tieto. Sitten varovaista seurustelua ja tutustelua, että oppii tuntemaan toisen todellisen minän sikäli kuin se ylipäänsä on mahdollista. Ensimmäisestä valheesta peli poikki, vaikka tuntuisi kuinka kurjalta. Ellet sitten ole niitä naisia, jotka sietävät muut naiset tuskaa tuntematta. Sellaisia on harvassa.
Onnea keskusteluihin, ole tiukkana.
t. se entinen hurmaava pettäjäsika
Tiivistäen tuon edellisen voisi sanoa näinkin, että pettäjä kertoo rakastuneelle naiselle juuri sen mitä hän haluaa kuulla. "Totuus" on sitä vakuuttavampi, mitä kovemman työn takana sen kaivaminen miehestä on ollut.
t. se entinen hurmaava pettäjäsika
Ollaanko me naiset näin sokeita vai häh???
Ylös. Hengessä mukana ap:n kanssa. Tulethan kertomaan miten kävi!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:38"]
Ollaanko me naiset näin sokeita vai häh???
[/quote]
Olette, rakastuneina ja/tai takertuneina.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:43"] Pidä mielessä, että tollaset petturimiehet ovat yleensä aivan neroja puhumaan mustan valkoiseksi. Mies takuulla sanoo sinulle nyt kaiken mahdollisen mitä haluat kuulla, ettei menettäisi sinua, sillä totta kai hän ilmiselvästi haluaa kaiken: sekä sinut että sen avovaimonsa. Sehän nyt on selvä, jos ei kerran puolessa vuodessa kertonut sinulle totuutta, vaan vedätti valheilla ja sait tietää asiasta miehen kaverilta, vahingossa. Jotkut miehet vain haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Ansaitset parempaa. T. Been there, done that. [/quote] Lisäyksenä tuohon edelliseen vielä, että me petturimiehet ollaan puhumisen lisäksi mestareita naimaan mustan valkoiseksi. Hallitsemme naisen mielen manipuloinnin keinoja kaihtamatta. Tuli joskus vuosia pyöritettyä kahta naista ja petettyä molempia pitkään kolmannen kanssa. Olihan siinä sitten aika säätöä, itkua, huutoa ja uhkailua, että pääsi jotenkuten sotkusta eroon. Kakonen kuuli juopolta kaveriltani kolmosesta ja käräytti ykköselle. Alunperin meni ykosen kans huonosti (jälkeen päin on puhuttu asiat selviksi, ja todettu, että molemissa oli vikaa), ja siinä oli minulle tilaus rakastua kakoseen, sen sijaan että olisin ratkaissut ongelmat ykösen kanssa. Kolmonen tiesi molemmista muista ja oli rauhaisen tyyni pakopaikka minulle, stressaantuneelle poloselle, jota tilanne ahdisti. Hän oli minulle empaattinen korva. Sama toisin päin kun hän kipuili oman eronsa kanssa. No siinä sitten kävi niin, että kolmonenkin rakastui minuun kun olin niin hurmaavan fiksu retku, ja rakastuin minäkin häneen. Oli niitä muitakin, jotka olisivat minut mieluusti ottaneet yksinäistä elämäänsä sulostuttamaan. En ole ylpeä itsestäni, en todellakaan. Jotenkin sitä pelkurina vaan ajautui tilanteeseen. Härdelli kyllä kasvatti itsetuntemustani ja opetti tuntemaan rajani.Opetti se paljon myös naisten sielunelämästä. Nykyisen kanssa on parikymmentä vuotta mennyt pettämättä ja neljä yhteistä lasta. Hän tietää tuon elämäni synkän kauden. En tule pettämään häntä ikinä. Jos menee huonosti, niin sitten puhutaan asiat selviksi. Olen läksyni oppinut, pohjamutien kautta. Uskoo ken tahtoo. Ap:n kannattaa olla uskomatta sanaakaan mitä mies sanoo. Vain teot puhuvat puolestaan, mutta nekin voivat olla ja ovatkin useimmiten valhetta. Älä siis sokaistu, vaikka hän viikonloppuna nai sinut taas jaloilleen. Oikeastaan parempi pitää pöksyt jalassa. Jos mies kestää panematta viikonlopun ja tulee seuraavanakin luoksesi, niin ehkä hän sitten sinua hiukan rakastaa. Pettäjä valehtelee kaikille, ei yksin naisilleen vaan myös ystävilleen, työkavereilleen, sukulaisilleen jne, ja lopulta myös itselleen. Kaksoiselämä ei muuten onnistu kuukausien ja vuosien ajan. Esim. seksi ykösen kanssa on jatkuva riidanaihe kakosen kanssa, helpointa siis valehdella, että sitä ei ole. Tai lupailut erosta. Tai ykösen mustamaalaus, koska sinä haluat juuri sitä. Tässä meni muuten minun rajani, en haukkunut naisia toisilleen, enkä suostunut vertailuihin: Seksitaidoista, toisten pillun kireydestä, rintojen koosta, muu ulkonäkö, ruuanlaittotaidot, aivan kaikki mahdollinen mitä nainen päässään miettii. Näihin vertailuihin naisilla oli kyllä vimma rasittavuuteen asti, kaipa ssillä luodattiin omia mahdollisuuksia. Aseta tiukat ehdot: ero entisestä niin että se on sinulle varma tieto. Sitten varovaista seurustelua ja tutustelua, että oppii tuntemaan toisen todellisen minän sikäli kuin se ylipäänsä on mahdollista. Ensimmäisestä valheesta peli poikki, vaikka tuntuisi kuinka kurjalta. Ellet sitten ole niitä naisia, jotka sietävät muut naiset tuskaa tuntematta. Sellaisia on harvassa. Onnea keskusteluihin, ole tiukkana. t. se entinen hurmaava pettäjäsika [/quote] Vau! Upea teksti. Kiitos tuosta.
[/quote]
Mitä upeaa tuossa oli?
Typerän, itsekkään mulkun kirjoittama näennäisavoin ja katuva puolustuspuhe. Sinä"mies" et kuule tiedä naisista yhtään mitään.
Ja muista: kerran pettäjä on aina pettäjä. Se ei se asia selittelyillä muuksi muutu.
En jaksa lukea saamiasi vastauksia ja se minkä sanon, on saatettu täällä jo sanoa. Lähes varmasti mies, joka pettää naistaan, tulee tekemään sen myös seuraavalle naiselleen. On jopa surullista, miten joku nainen voi kuvitella olevansa jotain niin paljon enemmän kuin aiempi nainen. Kun vika ei ole naisissa, se mies on siinä se vakio. Uskon rehellisyyteen ja sen vuoksi en voi sinua tsempata. Nauti miehestä, jos hänestä on sinulle iloa, mutta ihan yhden kortin varaan ei kannata lähteä tulevaisuutta rakentamaan. Ensimmäiset vuodet kuluvat nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:18"]
Olen se toinen joka kerroin kokeneeni vähän samanlaista..tapasin miestä joitain kertoja leffan ja illallisen merkeissä, seksiä emme harrastaneet, sitten kertoi ja erosi samantien ja meidän rakkaus sai alkaa vapaan roihun. Ei tosiaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu ja koska se suuri rakkaus astuu kuvioihin, voi varatut ihnisetkin hullaantua uuteen ja siitä voi syntyä elinikäinen rakkaus. Ja jokainen tietää kuinka paljon ihmisiä elää epätyydyttävässä jopa tuhoon tuomitussa suhteessa, viipyy vaan siinä kun ei saa aikaiseksi lähteä. Heitä on tuhansia, ei heiltäkään voi onnea kieltää jos se osuu kohdalle. Vaikka kuinka asuisi jonkun kanssa, voi olla niin ettei edes seksiä harrasteta, silloinhan juttu on jo aika kuivahtanut joten mikä estää lopettamasta ja lähteä muihin maisemiin omaa onneaan etsimään.
[/quote]
Juuri tämän takia en tule koskaan menemään naimisiin. Sanasi saavat sen kuulostamaan naurettavalta pelleilyltä. Tai aiankaan on turha uskoa, että siinä mitään luvataan. Ja eihän siinä luvatakaan, siinähän vain tahdotaan. Saman voi tahtoa ilman papin aamentakin. Olisin tosi pettynyt itseeni, jos mulle kävisi noin, ettei liitto pitänytkään.