Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan rakastettuni huomenna, joka olikin jo ennestään varattu!!

Vierailija
18.11.2014 |

Kerron tästä, koska jollain tapaa haluaisin ilmiantaa hänet, hänen tyttöystävälleen. Tuntuu pahalta hänen puolestaan. Täällä nyt ei ainakaan paljastu, mutta pohdin vain asiaa. Enkä usko sen naisenkaan käyvän tällä sivustolla, mutta mistä sitä ikinä tietää.

Sain vasta tietää että tämä mies ei olekaan vapaa. En tiedä muuta kuin että he asuvat yhdessä ja ovat seurustelleet muutaman vuoden... Lapsia heillä ei vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan. Rakastan miestäni! Suutuin kyllä tästä ihan tosi paljon. Ajatukseni ovat ristiriitaiset.. haluan miehen kokonaan itselleni, mutta sisimmässäni pelottaa että mies pettää tulevaisuudessa minuakin (jos nyt ensin päästään tästä yli)! Meillä on ollut suhde puoli vuotta ja asumme eri paikkakunnilla. Tapasimme ensimmäistä kertaa yhteisen tuttumme kautta, vuosi sitten pikkujouluissa baarissa. Koska mies on varakkaampi kuin minä, hän on aina tullut mun luona käymään.

Mietin, haluanko enää jatkaa hänen kanssaan.. Järki ei halua ja tunteet haluaa... Jotenkin ajattelen sen niin että jos/kun he eroavat, voisimme kokeilla yhteistä elämää oikeasti.. mies muuttaa samaan kaupunkiin ja yritämme korjata luottamuksen ja kokea seurustelun lähemmin kuin mitä se on ollut kaukosuhteessa.

Säälittää se toinen nainen.. hän tulee kokemaan saman mitä minä koen nyt.. tieto toisesta naisesta musertaa, ihan oikeasti.. Huomenna hän tulee mun luo ja olisi tarkoitus tehdä valintoja johonkin suuntaan, ja keskustelemme huomenna asiat halki, kunnolla ensimmäistä kertaa.. se tässä valvottaa nyt! Olemme toki jotain puhuneet puhelimessa mutta molempien mielestä on hyvä puhua tästä kasvotusten.

Onko täällä ketään, joka vois tsempata tai ketään joka on kokenut samaa?? Miten asia ratkesi?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:03"]

Ap sun kannattaa näyttää miehelle, että oot sen arvoinen, että kannattaa jättää se "entinen" nainen. Ei se sitä tarkota, että mies ois jotenki syntyny pettämään ja tekis sulle saman ilman syytä tulevaisuudessa. Mä ite jätin vaimoni ja löin hynttyyt yhteen uuden naisen kanssa, enkä oo nykyistä vaihtamassa yhtään mihinkään. Ihmettelijöiile tiedoksi: Ei sitä voi tietää mitä, tai ketä elämässä tulee vastaan. Tottakai oisin itekki eka jättäny vanhan eukon, jos oisin tienny et nykyinen jumalatar tulee elämääni. Vaan kun tuli eteeni ilman varoitusta, niin ei oikein kerenny enää takasin ajassa matkustaa. En tiedä yhtään miestä ketä ois lähteny uuden naisen matkaan, jos entisen kanssa kaikki ollu ok. Tää pätee varmaan samalla lailla naisiinkin. T: Mies

[/quote]

Valehtelitko sinäkin tälle uudelle "jumalattarelle" olevasi vapaa mies ja pidit valheen varjolla kahta naista yhtä aikaa puolen vuoden ajan? 

Vierailija
62/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:02"]

Loukkasiko sua ap se, että mies ei ollut kertonut sulle, että sä olet toinen nainen? Jos ei niin go for it!

[/quote]

Tottakai loukkasi! Sitä kysyin ensimmäisenä mieheltäni.. ja minä en ole se toinen nainen vaan tämä sen avokki.. mun näkökulmasta! Ja kyllä olen miettiny pääni puhki, itkeny silmäni päästä ja yrittäny selvittää tätä kuviota tässä muutaman päivän!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulit totuuden miehen sijaan siis hänen kaveriltaan. Mitä luulet, kuinka kauan mies olisi vielä vedättänyt sinua, jos joku toinen ei olisi vahingossa paljastanut hänen valhettaan? 

Vierailija
64/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:42"]

Tsemppaan sinua aloittaja! Ei mies olisi seuraasi hakeutunut jos hänellä tuon seurustelukumppaninsa kanssa asiat olisivat hyvin. Jotkut vaan ajautuvatkin asumaan jonkun kanssa. Kun eivät ole edes avioliitossa niin ovat vapaita tekemään mitä haluavat.

Voin kertoa itsestäni, tapasin kauan sitten miehen johon ihastuin, rakastuin. Hän asui naisen kanssa mutta kertoi että ei heillä ole yhteistä. Nainen oli vaatimalla vaatinut yhteenmuuttoa ja lapsen hankintaa, siihen ei mies suostunut. No, hän jätti naisen ja me avioiduimme ja saimme kolme lasta, he jo aikuisia ja meillä rakkautta riittää edelleen ja seksikin sujuu! Tämä miehen entinen asuinkumppani eteni elämässään niin että yritti saada miehiä jäämään luokseen, hankki viisi lasta kaikki eri miehille mutta kukaan ei saanut yhtään miestä jäämään ei edes kosimaan! Emme kyllä tunne mitään omantunnon tuskia.

Kunhan juttelet miehen kanssa niin näät miten etenette, jos molemmat haluaa niin siitä alkaa yhteinen tulevaisuutenne. Ette ole mitään velkaa sille asuinkumppanille, jokainen saa valita itse ja onnensa etsiä. Kerro lisää!

[/quote] 

Voi kiitos ihana ihminen tästä viestistäsi! Se antoi mulle toivoa.. ja miettimisen aihetta todellakin.. Huomenna toivottavasti asiat selvenee.. En toki haluaisi rikkoa kenenkään avoliittoa tai ylipäätänsä suhdetta, MUTTA mulla on niin suuret tunteet sitä miestä kohtaan! Suunnittelimme YHTEISTÄ elämää vielä muutama päivä sitten ja kaikki oli hyvin ja onnellista! Sitten mun mies erehty esittelemään yhden kaverinsa viikonloppuna yksissä juhlissa ja hänen kaverinsa kännissä möläytti mulle että tämä mies ei olekaan vapaa..  :(

ap

[/quote]

Eikö sinua ja suuria tunteitasi oikeasti häiritse, että samalla kun mies suunnitteli yhteistä elämää sinun kanssasi hänellä oli jo yhteinen elämä avovaimonsa kanssa? Että hän on sinun luotasi lähdettyään palannut kotiinsa rakastelemaan avovaimoaan? Jos sinä olisit seurustellut kuusi kuukautta vapaan miehen kanssa ja hän olisi "alkuhuuman" aikana käynyt harrastamassa seksiä säännöllisesti jonkun toisen kanssa, eikö siinä olisi jo riittävästi syytä katkaista suhde? En ymmärrä, miten tämä toisen ihmisen paneminen olisi teidän välienne kannalta yhtään vähemmän raskauttavaa, vaikka kyseessä olisi ollut miehen avovaimo. Itse asiassa, se on mielestäni vielä eksponentiaalisesti pahempi noin.

[/quote]

mun mielestä tässä ei edes paneminen ole pahinta (itsellänikään ei ole aina edes ollut seksiä suhteissani) mutta se valehtelu ja rakkauden huijaaminen ovat. Ihan sama ketä pani, tai paha sekin on, mutta että vain va-leh-te-li. Se on pahinta. Vaikken olekaan ap. Valehtelu minulle ei kuulu suureen rakkaustarinaan. Ymmärrän, että tilanteita tulee, ja että ihmiset tekevät virheitä, mutta sitten pitää pyytää anteeksi, eikä pelkkä pieni pyyntö ihan riitäkään. Pitää korjata ne toisen loukatut tunteet. Se on helvetinmoinen sarka. Viitsiiköhän se mies siihen ruveta? Jos hän sen tekee, niin että ap ei tunne enää pienintäkään kaunan hiukkasta, mitä ei ennen tuota kännisen kaverin (ah!) paljastusta sydämessä ollutkaan, niin sitten, sitten se on tosi rakkautta. Muuten... No jaa.

Saa siis korjata aika helvetisti se hemmo; nyt se vasta tulikokeen edessä onkin.

Vierailija
65/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet ykkösnainen, niin olet kai jo tehnyt "kakkoselle" selväksi, että missä mennään? Joko on pakannut laukkunsa ja luovuttanut avaimet?

Vierailija
66/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se toinen joka kerroin kokeneeni vähän samanlaista..tapasin miestä joitain kertoja leffan ja illallisen merkeissä, seksiä emme harrastaneet, sitten kertoi ja erosi samantien ja meidän rakkaus sai alkaa vapaan roihun. Ei tosiaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu ja koska se suuri rakkaus astuu kuvioihin, voi varatut ihnisetkin hullaantua uuteen ja siitä voi syntyä elinikäinen rakkaus. Ja jokainen tietää kuinka paljon ihmisiä elää epätyydyttävässä jopa tuhoon tuomitussa suhteessa, viipyy vaan siinä kun ei saa aikaiseksi lähteä. Heitä on tuhansia, ei heiltäkään voi onnea kieltää jos se osuu kohdalle. Vaikka kuinka asuisi jonkun kanssa, voi olla niin ettei edes seksiä harrasteta, silloinhan juttu on jo aika kuivahtanut joten mikä estää lopettamasta ja lähteä muihin maisemiin omaa onneaan etsimään.

Vierailija
67/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:09"]

Ap sun kannattaa näyttää miehelle, että oot sen arvoinen, että kannattaa jättää se "entinen" nainen. Ei se sitä tarkota, että mies ois jotenki syntyny pettämään ja tekis sulle saman ilman syytä tulevaisuudessa. Mä ite jätin vaimoni ja löin hynttyyt yhteen uuden naisen kanssa, enkä oo nykyistä vaihtamassa yhtään mihinkään. Ihmettelijöiile tiedoksi: Ei sitä voi tietää mitä, tai ketä elämässä tulee vastaan. Tottakai oisin itekki eka jättäny vanhan eukon, jos oisin tienny et nykyinen jumalatar tulee elämääni. Vaan kun tuli eteeni ilman varoitusta, niin ei oikein kerenny enää takasin ajassa matkustaa. En tiedä yhtään miestä ketä ois lähteny uuden naisen matkaan, jos entisen kanssa kaikki ollu ok. Tää pätee varmaan samalla lailla naisiinkin. T: Mies

[/quote]

Valehtelitko sinäkin tälle uudelle "jumalattarelle" olevasi vapaa mies ja pidit valheen varjolla kahta naista yhtä aikaa puolen vuoden ajan? 

[/quote]

En valehdellut, mutta jos olisi tarve vaatinut niin sitten olisin. Vanhassa eukossa ei ollut enää pidettävää, että olisin lähteny lätkimään joka tapauksessa sen noidan luota. :)

Vierailija
68/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasiko sua ap se, että mies ei ollut kertonut sulle, että sä olet toinen nainen? Jos ei niin go for it!

[/quote]

Tottakai loukkasi! Sitä kysyin ensimmäisenä mieheltäni.. ja minä en ole se toinen nainen vaan tämä sen avokki.. mun näkökulmasta! Ja kyllä olen miettiny pääni puhki, itkeny silmäni päästä ja yrittäny selvittää tätä kuviota tässä muutaman päivän!

ap

[/quote]

Eli hienoa toisin päin; mies tarvitsi samalla toisen naisen vaikka teillä oli huumavaihetta! Ei hei yhtään parempi, melkein...pahempi? Voi voi että....

Vierailija
69/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:19"]

[/quote]

[/quote]

En valehdellut, mutta jos olisi tarve vaatinut niin sitten olisin. Vanhassa eukossa ei ollut enää pidettävää, että olisin lähteny lätkimään joka tapauksessa sen noidan luota. :)

[/quote]

No niin, eli ihan eri tilanne, kuin ap:llä.

Vierailija
70/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:42"]

Tsemppaan sinua aloittaja! Ei mies olisi seuraasi hakeutunut jos hänellä tuon seurustelukumppaninsa kanssa asiat olisivat hyvin. Jotkut vaan ajautuvatkin asumaan jonkun kanssa. Kun eivät ole edes avioliitossa niin ovat vapaita tekemään mitä haluavat.

Voin kertoa itsestäni, tapasin kauan sitten miehen johon ihastuin, rakastuin. Hän asui naisen kanssa mutta kertoi että ei heillä ole yhteistä. Nainen oli vaatimalla vaatinut yhteenmuuttoa ja lapsen hankintaa, siihen ei mies suostunut. No, hän jätti naisen ja me avioiduimme ja saimme kolme lasta, he jo aikuisia ja meillä rakkautta riittää edelleen ja seksikin sujuu! Tämä miehen entinen asuinkumppani eteni elämässään niin että yritti saada miehiä jäämään luokseen, hankki viisi lasta kaikki eri miehille mutta kukaan ei saanut yhtään miestä jäämään ei edes kosimaan! Emme kyllä tunne mitään omantunnon tuskia.

Kunhan juttelet miehen kanssa niin näät miten etenette, jos molemmat haluaa niin siitä alkaa yhteinen tulevaisuutenne. Ette ole mitään velkaa sille asuinkumppanille, jokainen saa valita itse ja onnensa etsiä. Kerro lisää!

[/quote] 

Voi kiitos ihana ihminen tästä viestistäsi! Se antoi mulle toivoa.. ja miettimisen aihetta todellakin.. Huomenna toivottavasti asiat selvenee.. En toki haluaisi rikkoa kenenkään avoliittoa tai ylipäätänsä suhdetta, MUTTA mulla on niin suuret tunteet sitä miestä kohtaan! Suunnittelimme YHTEISTÄ elämää vielä muutama päivä sitten ja kaikki oli hyvin ja onnellista! Sitten mun mies erehty esittelemään yhden kaverinsa viikonloppuna yksissä juhlissa ja hänen kaverinsa kännissä möläytti mulle että tämä mies ei olekaan vapaa..  :(

ap

[/quote]

Eikö sinua ja suuria tunteitasi oikeasti häiritse, että samalla kun mies suunnitteli yhteistä elämää sinun kanssasi hänellä oli jo yhteinen elämä avovaimonsa kanssa? Että hän on sinun luotasi lähdettyään palannut kotiinsa rakastelemaan avovaimoaan? Jos sinä olisit seurustellut kuusi kuukautta vapaan miehen kanssa ja hän olisi "alkuhuuman" aikana käynyt harrastamassa seksiä säännöllisesti jonkun toisen kanssa, eikö siinä olisi jo riittävästi syytä katkaista suhde? En ymmärrä, miten tämä toisen ihmisen paneminen olisi teidän välienne kannalta yhtään vähemmän raskauttavaa, vaikka kyseessä olisi ollut miehen avovaimo. Itse asiassa, se on mielestäni vielä eksponentiaalisesti pahempi noin.

[/quote]

Kyllä häiritsee ja ällöttääkin ajatus tästä mitä toit esille.. olen sekaisin nyt tunteistani, rakastan ja olen vihainen samaan aikaan. Haluan ensin nähdä hänet ja keskustella, kuulla hänen näkemyksensä, kun molemmat ovat miettineet asiaa nyt muutaman päivän ja kiireiltämme ehditään nähdä vasta huomenna. Ei ehitty keskustella mitään lauantaina kun tapeltuamme, menin kaverin luo yöksi.

Vierailija
71/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Se kuka on toinen nainen ei varsinaisesti ole näkökulmasta kiinni. Jos miehellä on ollut useamman vuoden suhde avovaimoonsa ja sen lisäksi puolen vuoden salasuhde pikkujouluissa tavattuun ulkopaikkakuntalaiseen, niin kyllä jälkimmäinen näistä naisista on se toinen nainen, vaikkakin tietämättään. Mutta toinen nainen silti.

Miehellä on lisäksi ollut puoli vuotta aikaa lopettaa suhde avovaimoonsa ja muuttaa salasuhde ns. ykkössuhteeksi, mutta hän ei ole sitä tehnyt. Avosuhteen lopettaminenkaan ei pitäisi olla mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeaa, kun yhteisiä lapsia ei ole ja mitään paperitöitä eron eteen ei tarvitse tehdä.

Vierailija
72/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä miehellä välttämättä sen ns avokin kanssa ole edes sexiä, voivat olla vain asuinkumppaneita ja ehkä molemmatkin hyytyneet nykytilaan. Selvinnee varmasti.

Vierailija
73/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:18"]

Olen se toinen joka kerroin kokeneeni vähän samanlaista..tapasin miestä joitain kertoja leffan ja illallisen merkeissä, seksiä emme harrastaneet, sitten kertoi ja erosi samantien ja meidän rakkaus sai alkaa vapaan roihun. Ei tosiaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu ja koska se suuri rakkaus astuu kuvioihin, voi varatut ihnisetkin hullaantua uuteen ja siitä voi syntyä elinikäinen rakkaus. Ja jokainen tietää kuinka paljon ihmisiä elää epätyydyttävässä jopa tuhoon tuomitussa suhteessa, viipyy vaan siinä kun ei saa aikaiseksi lähteä. Heitä on tuhansia, ei heiltäkään voi onnea kieltää jos se osuu kohdalle. Vaikka kuinka asuisi jonkun kanssa, voi olla niin ettei edes seksiä harrasteta, silloinhan juttu on jo aika kuivahtanut joten mikä estää lopettamasta ja lähteä muihin maisemiin omaa onneaan etsimään.

[/quote]

Mä olen ollut tilanteessa, että suhteessa rakastuin yhteen "keskeneräisen suhteen osapuoleen" menneisyydestä. Mulle ei olis tullut mieleenkään pimittää tietoa nykysuhteestani tältä mieheltä, vaan kerroin sen hänelle (onnettomana) heti. Hän oli minulle oikeasti tärkeä ja välitin ennen kaikkea hänen tunteistan, jota tällaisessa tapauksessa ap:n mies ei ole tehnyt.

Mä kerroin myös miehelleni, missä mennään, koska välitin hänestäkin. Mutta aikani siinä pähkäiltyäni jäin yhteen mieheni kanssa, koska mieheni osoittautui hämmästyttävän pitkäpinnaiseksi ja se sai mua rakastumaan häneen uudelleen ja se toinen mies ei tunne-elämän vaikeuksistaan johtuen pystynyt suhteeseen kanssani niin juttu kuivui kokoon. Ymmärrän hyvin, mille se uusi suhde tuntuu, kun se tuntuu oikealta. Mutta kyllä silloin ei halua pettää sitä kehen rakastuu, se on välinpitämättömyyttä häntä kohtaan että antaa luulla, että mä oon vapaa. 

Joskushan se on pakko kertoa! Miksei siis heti? Ja viimeistään siinä kohtaa hei ihminen kertoo, kun on varma omista tunteistaan. C'moon ap, älä anna vedättää itseäsi <3

Vierailija
74/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siellä kotona odottavat vain löysät lantionpohjalihakset ja rääväsuinen eukko. Näinhän se yleensä menee...

Vierailija
75/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:25"]

Ei sillä miehellä välttämättä sen ns avokin kanssa ole edes sexiä, voivat olla vain asuinkumppaneita ja ehkä molemmatkin hyytyneet nykytilaan. Selvinnee varmasti.

[/quote]

Eihän kellään kakkosnaista pitävällä miehellä ole omien sanojensa mukaan puolisonsa kanssa seksiä. Lisäksi jokainen kakkosnaista pitävän miehen puoliso on sekopää, jonka itsemurhauhkailujen takia mies ei ole uskaltanut lähteä. Se on eri asia kuinka paljon tässäkään asiassa kannattaa luottaa sellaisen ihmisen sanaan, joka on jo paljastunut pettäjäksi ja valehtelijaksi. Totuuden saisi todennäköisesti selville vain ottamalla miehen puolisoon yhteyttä.

Vierailija
76/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:16"]

Jos kerran olet ykkösnainen, niin olet kai jo tehnyt "kakkoselle" selväksi, että missä mennään? Joko on pakannut laukkunsa ja luovuttanut avaimet?

[/quote]

En tiedä naisesta juuri mitään, en edes sukunimeä.. Mies ei halunnut kertoa mulle mitään, koska kuulemma se ei ole olennaista minun tietää, painottaen, että hänen on kerrottava itse tälle naiselle tämä asia kunhan saa ajatukset selville miten kertoa ja plaa plaa..

ap

Vierailija
77/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:35"]

[/quote]

En tiedä naisesta juuri mitään, en edes sukunimeä.. Mies ei halunnut kertoa mulle mitään, koska kuulemma se ei ole olennaista minun tietää, painottaen, että hänen on kerrottava itse tälle naiselle tämä asia kunhan saa ajatukset selville miten kertoa ja plaa plaa..

ap

[/quote]

Mitenköhän mulla on sellainen aavistus, että menee vielä aika kauan ja monen mutkan kautta, ennen kuin mies on yksin sinun :D

Vierailija
78/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa -a. Normaalisti kun varatulla miehellä on sivusuhde, se toinen nainen tietää (avo)vaimon olemassaolosta. Näissä tapauksissa petetään siis (avo)vaimoa. Tämä ap:n löytämä helmi pisti tuplaten paremmaksi; hän petti sekä avovaimoaan että rakastajatartaan. Kumpaa näistä naisista hän siis kunnioittaa ja rakastaa? Hmmm antakaas kun mietin... ei kumpaakaan?

Ap, ihan varmasti sinä rakastat tuota miestä. Ihan varmasti hän on uskotellut sinulle rakastavansa sinua. Samoin avovaimolleen. Kenties vielä parille muullekin naiselle. 

Oletetaan, että mies nyt jättää avopuolisonsa ja alkaa seurustella julkisesti sinun kanssasi. Haittaako sinua, että jäljelle jää vielä Heidi ja Anniina sinun lisäksesi? Vaikka Heidiä eikä Anniinaa juuri nyt olisi kuvioissa, mistä tiedät ettei ensi kuussa ole? Mieshän on jo osoittanut moraalinsa ja yksiavioisuutensa voiman. Onko tämä sinulle ok?

Kuten joku jo yllä kysyikin: jos miehen kaveri ei olisi paljastanut totuutta, milloin uskot että mies olisi ottanut sen puheeksi? Jos ei puolessa vuodessa ole saanut asiaa tuotua esiin, vaikka suunnittelee "rakastuneena" yhteistä tulevaisuutta, se kertoo jo melko paljon miehestä ja tämän motiiveista.

Vierailija
79/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 jatkaa:

Mies siis aikoo kertoa avovaimolleen sinusta? 

Viikon päästä hän sanoo kertoneensa ja lopettaneensa suhteen. Mistä tiedät edes, että on kertonut? Tähän mennessä mies ei ole katsonut tarpeelliseksi kertoa sinulle olevansa avoliitossa, eikä vaimolleen pitävänsä sivusuhdetta. Tilanne on siis sopinut hänelle vallan hyvin. Miksi muuttaa sitä, kun voi valehdella sinulle eronneensa avokistaan, ja antaa tilanteen jatkua nykyisellään.

Vierailija
80/88 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:35"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mitenköhän mulla on sellainen aavistus, että menee vielä aika kauan ja monen mutkan kautta, ennen kuin mies on yksin sinun :D

[/quote]

Jos on. Voi käydä niinkin että:

1) Mies ei koskaan kerro avovaimolleen ja keksii ap:lle loputtoman listan tekosyitä siitä miksi juuri nyt ei ole oikea hetki kertoa avovaimolle. Tilanne jatkuu niin kauan, kun ap kyllästyy ja lopettaa suhteen.

2) Mies kertoo avovaimolleen ja heidän suhteensa ajautuu kriisiin. He käsittelevät asiaa ja päättävät jatkaa kaikesta huolimatta yhdessä. Mies katkaisee suhteen ap:hen.

Voi tietysti käydä myös niin, että mies kertoo puolisolleen totuuden, eroaa tästä ja päättää olla kokonaan ap:n kanssa. Jos mies on varma tunteistaan ap:tä kohtaan, niin hänen olettaisi pyrkimään ratkaisemaan tilanteen mahdollisimman nopeastil, jotta pääsisi olemaan tämän elämänsä rakkauden kanssa. Siis olettaen, että ap sitä miehelle on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä