Ihmiset, jotka meikkaatte esim. kulmanne päivittäin: miksi pitää olla aina kuin juhliin menossa?
Kommentit (151)
Kulmien meikkaaminen on juhlameikki? Minä meikkaan kulmakarvani kevyesti, koska ne on niin haaleat ja harvat, että näyttää pöljältä sellaiseenaan kun hiuksenikin on luonnostaan monta astetta tummemmat.
Sinne juhliin mä meikkaan vielä näyttävämmin kuin arkena. Koeta kestää. Ei sun ole pakko viitsiä tai osata ;)
On sulla ongelma. Itse haluaisin jaksaa meikata arkenakin mutta olen laiska paska joten olmina mennään arkena. Juhliin meikkaan.
Ihailen naisia jotka jaksavat laittautua. Arvostan.
En minäkään kysele, miksi jotkut eivät viitsi kohentaa ulkonäköään meikillä edes hieman...
Vierailija kirjoitti:
Kuka meikkaa juhliin vain kulmat?😂
Kuka sellaisesta on puhunut?
Mikä siinä niin ärsyttää, jos haluamme näyttää hyvltä muuallakin kuin juhlissa?
Kyllä mun juhla- ja arkimeikin erottaa oikein hyvin toisistaan, vaikka meikkaankin ihan kunnolla myös arkeen. Mutta vain juhlassa laitan esim. kirkkaanväristä huulipunaa tai jotain vahvoja smoky eye -silmämeikkejä tai pitkiä kissarajauksia tai glitteriä. Arjessa pidän värit aika lähellä luonnollista ja neutraaleina, jolloin en näytä "maalipytyltä" vaikka onkin ihan koko meiikki pohjustuksineen, varjostuksineen, peitevoiteineen yms.
Kulmat meikkaan aina jopa silloin jos en laita muuta meikkiä, esim. mökillä. Syystä että värjään tukkaani tummaksi, mutta kulmani ovat blondit. Ne on todella pöljän näköiset tumman tukan kanssa. JOten värillinen kulmageeli + muotoilu tummalla kulmakynällä aina. Tuo muotoilu myös tärkeää, mun kulmat on luonnostaan pyöreät ja saa aikaan hämmästyneen ilmeen. Teen sellaisen siipimäisen muodon niin näyttää paremmalta.
Ihmiset, jotka kyselette tällaisia typeryyksiä, miksi ette vain voi pitää huolen omista asioista ja lopettaa toisten kyttäämisen. Elämänlaatu paranee.
Arkeen meikkaan vain kulmat, juhliin laitan lisäksi pohjameikin, luomiväriä ja ehkä huulipunaakin. Juhlia tosin on todella harvoin.
Just mun mies puhui kuinka naisilla on kilo meikkiä ja meikin takana on ihan tavallisia naamoja finneineen, ryppyineen ja ihovirheineen. Häntä se lähinnä huvittaa ja sanoi ettei yhtään luota miltä joku ihminen näyttää meikeissä kuin miltä näyttää meikittömänä. Eli hän pitää yltiömeikkaamista huijauksena.
Kulmat voi meikata arkeen ja juhlaan samalla tavalla ihan hyvinkin. Juhlameikki erottuu arkimeikistä silmämeikin ja huulipunan osalta enemmänkin. Toki myös ihomeikki on yleensä juhlissa erilainen, mutta sen ei ole tarkoitus erityisesti näkyä kummasaan.
Minä ”piirrän” itselleni naaman aamulla näyttääkseni pirteämmältä. Luomuna on tosi valjut värit, esim. kulmakarvat ihan huomaamattomat, ellei sitten ole aika tuore värjäys.
Vierailija kirjoitti:
Just mun mies puhui kuinka naisilla on kilo meikkiä ja meikin takana on ihan tavallisia naamoja finneineen, ryppyineen ja ihovirheineen. Häntä se lähinnä huvittaa ja sanoi ettei yhtään luota miltä joku ihminen näyttää meikeissä kuin miltä näyttää meikittömänä. Eli hän pitää yltiömeikkaamista huijauksena.
Sitähän se on.
Voin jättää silmämeikinkin pois, mutta kulmien pitää olla aina siististi.