Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka meikkaatte esim. kulmanne päivittäin: miksi pitää olla aina kuin juhliin menossa?

Vierailija
28.09.2021 |

Mitä te sitten teette, kun tulee juhlat?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mun mies puhui kuinka naisilla on kilo meikkiä ja meikin takana on ihan tavallisia naamoja finneineen, ryppyineen ja ihovirheineen. Häntä se lähinnä huvittaa ja sanoi ettei yhtään luota miltä joku ihminen näyttää meikeissä kuin miltä näyttää meikittömänä. Eli hän pitää yltiömeikkaamista huijauksena. 

Minua lähinnä huvittaa tuollaiset muista puhuvat miehet, jotka itse eivät ole mitään jumalan lahjoja maailman naisille.

Vierailija
22/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan kulmakarvattomana sitä näyttää vähän oudolta muiden silmissä, eivätkä ihmiset tajua että niinkin voi olla, ällistyksekseni jopa äitini kysyi kerran että miksi olet nyppinyt kulmakarvat pois kokonaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mun mies puhui kuinka naisilla on kilo meikkiä ja meikin takana on ihan tavallisia naamoja finneineen, ryppyineen ja ihovirheineen. Häntä se lähinnä huvittaa ja sanoi ettei yhtään luota miltä joku ihminen näyttää meikeissä kuin miltä näyttää meikittömänä. Eli hän pitää yltiömeikkaamista huijauksena. 

Meinaatko että naisten pitäisi alkaa miellyttämään sun miestäsi? 😊Luulenpa kyllä että sanoi sulle noin vain siksi, koska joko ihmettelit ääneen miten joku jaksaa meikata tai sä et jaksa nähdä vaivaa itsesi eteen, ja ei halunnut pahoittaa sun mieltä. Kyllä se vähän laitetummistakin naisista tykkää, jos niikseen tulee, älä huoli. 😅Niissä on muutakin kuin se ominaisuus, meikkaako vai ei, ja sekin voi vaihdella päivästä toiseen.

Mutta tosissaan mitä se kenenkään muun persausta kutittaa laittautuuko joku toinen vai ei. 😊 Jokainen tavallaan.

Vierailija
24/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kulmakarvoista aina kestoväri. Huomenna menen taas laitattamaan sen ja samalla kulmat muotoillaan siisteiksi, irtokarvat nypitään ja niistä tulee huolitellut ja huolettomat. On ihan normaalia, että en laita töihin muita meikkiä, mutta kulmat ovat aina kunnossa. Ihan siinä missä laitan puhtaat tilanteeseen sopivat vaatteetkin ja harjaan hiukset, niin samalla tavoin huolehdin, että myös kulmat ovat siistit. N47

Vierailija
25/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä, milloin joku tärkeä vaikutusvaltainen ihminen tulee vastaan.

https://i.imgur.com/W4BytQF.jpg

Vierailija
26/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että naisten pitäisi alkaa miellyttämään sun miestäsi? 😊Luulenpa kyllä että sanoi sulle noin vain siksi, koska joko ihmettelit ääneen miten joku jaksaa meikata tai sä et jaksa nähdä vaivaa itsesi eteen, ja ei halunnut pahoittaa sun mieltä. Kyllä se vähän laitetummistakin naisista tykkää, jos niikseen tulee, älä huoli. 😅Niissä on muutakin kuin se ominaisuus, meikkaako vai ei, ja sekin voi vaihdella päivästä toiseen.

Mutta tosissaan mitä se kenenkään muun persausta kutittaa laittautuuko joku toinen vai ei. 😊 Jokainen tavallaan.

Ei kyse ole tästä vaan ihmettelee että miten ihminen muuttuu meikillä aivan eri näköiseksi eli kun totuus kuitenkin sieltä paljastuu kun ne meikit pestään pois. Ja kyse oli yltiömeikkauksesta. Katsoi erästä esiintyvää artistia ja totesi että "siinä on taas täysin meikillä luodut kasvot" kun totuus on että ihan tavapulliainen on sekin nainen kun ne meikit pestään pois. 

Vierailija
27/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies pitää valheellisena ulkonäköä joka luodaan meikeillä ja lisäkkeillä ja osoituksena ettei ihminen hyväksy itseään sellaisena kuin on kun arkeenkin on lyötävä kilo pakkelia. Tällöin ihminen ei ole sinut itsensä kanssa jollei lähikauppaankaan voi mennä ilman meikkivoidetta ja irtoripsiä. 

Vierailija
28/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole tästä vaan ihmettelee että miten ihminen muuttuu meikillä aivan eri näköiseksi eli kun totuus kuitenkin sieltä paljastuu kun ne meikit pestään pois. Ja kyse oli yltiömeikkauksesta. Katsoi erästä esiintyvää artistia ja totesi että "siinä on taas täysin meikillä luodut kasvot" kun totuus on että ihan tavapulliainen on sekin nainen kun ne meikit pestään pois. 

Kyllä minä mieleni pahoitin, kun artisti meikkasi. 

Vierailija
29/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan kulmat aina, koska ovat harvat ja rehottavat, vaikka tummat ovatkin. Geelillä ja kulmakynällä pysyy huoliteltuna.

Arkimeikkiini kuuluu lisäksi meikkivoide, luomiväri, rajaukset, ripsiväri, poskipuna, korostusvoide ja huulikiilto tai nude puna.

Näyttää siistiltä, raikkaalta ja luonnolliselta.

Juhliin voin laittaa värikkäämpää huulipunaa tai luomiväriä tilalle.

Vierailija
30/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä, milloin joku tärkeä vaikutusvaltainen ihminen tulee vastaan.

https://i.imgur.com/W4BytQF.jpg

Miksi silloin ei voisi olla meikitön????

Vierailija
31/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä huvittaa tuollaiset muista puhuvat miehet, jotka itse eivät ole mitään jumalan lahjoja maailman naisille.

Nyt olet väärässä tämän miehen suhteen. On hyvät kasvot, tasainen iho, tummat kulmakarvat ja ripset ja hiukset. Todella hauskannäköinen. Vielä kaunis kallonmuoto. Ihan supisuomalainen. Hän vaan arvostaa rehellisyyttä niin ulkonäössä kuin muissakin asioissa.

Vierailija
32/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla ongelma. Itse haluaisin jaksaa meikata arkenakin mutta olen laiska paska joten olmina mennään arkena. Juhliin meikkaan.

Ihailen naisia jotka jaksavat laittautua. Arvostan.

Tietynlaiset naiset aina laittautuvat ja se tapahtuu monesti miehiä varten vaikka toista väittävät, naisia alentavaa kulttuuria, näkyy esimerkiksi aasiassa ja venäjällä vahvemmin kuin meillä: miehet tekevät työt ja naiset patsastelevat sivussa koristeena.

Yleensä juuri valtion päämiehillä, erittäin varakkailla ja eri alaojen tähdillä on tällaiset vaimot/tyttöystävät ja vahvat mies on mies, nainen on "vain nainen" roolit.

Vierailija
33/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mieleni pahoitin, kun artisti meikkasi. 

Ei pahoittanut mieltään vaan IHMETTELI että miksi sadalla kilolla meikkiä pitää luoda itselleen "look" kun totuus on ihan toinen eli ihan tavallisen näköinen nainen. Hänestä se oli täyttä "bulls**ttiä".

Vierailija
34/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet väärässä tämän miehen suhteen. On hyvät kasvot, tasainen iho, tummat kulmakarvat ja ripset ja hiukset. Todella hauskannäköinen. Vielä kaunis kallonmuoto. Ihan supisuomalainen. Hän vaan arvostaa rehellisyyttä niin ulkonäössä kuin muissakin asioissa.

Arvostaa rehellisyyttä ja naisten arvostelua. Kuulostaa todelliselta löydöltä.

Vierailija
35/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei 😊 älä usko kaikkea mitä se sanoo. Toki ymmärrän ton lavameikkiin / näytöspakkeliin vertauksen, mutta aloituksessa puhuttiin kulmakarvojen meikkaamisesta arkeen. Vähän eri asioita. 

Vierailija
36/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä harvoista kulmakarvoistani (joihin edes kestoväri ei auta, koska karvoja ei ole riittävän tiheässä), joten teen niihin muodon kulmakynällä. Se ja puuteri on arkimeikkini. Menee max viisi minuuttia aamulla, ja heti on vähän fiksumman näköinen.

Olen kateellinen niille, jotka eivät tarvitse meikkiä ollenkaan, itse nyt kuitenkin tarvitsen. Juhliin sitten vähän enemmän ehostusta, mitään järkyttävää sotamaalia en tosin laita koskaan, koska rasvoittuva iho ei vain oikein siihen sovellu.

Vierailija
37/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä faktaa on että ihminen joka meikkaa valtavasti on tyytymätön itseensä, kenelle hänen pitää muka esittää jotakin? Miksi omat luonnolliset kasvot tai vähän meikkiä ei riitä vaan sitä lyödään puteli tolkulla ennenkuin edes kauppaan kehdataan mennä. Sairastahan se on ja ihminen häpeää itseään!

Vierailija
38/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaa rehellisyyttä ja naisten arvostelua. Kuulostaa todelliselta löydöltä.

Hän arvostaa rehellisyyttä ja meikittömyys on rehellisyyttä.

Vierailija
39/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä faktaa on että ihminen joka meikkaa valtavasti on tyytymätön itseensä, kenelle hänen pitää muka esittää jotakin? Miksi omat luonnolliset kasvot tai vähän meikkiä ei riitä vaan sitä lyödään puteli tolkulla ennenkuin edes kauppaan kehdataan mennä. Sairastahan se on ja ihminen häpeää itseään!

Niinpä, ja se kertoo myös muista ongelmista.

Vierailija
40/151 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ikinä värjää kulmakarvoja ENKÄ meikkaa niitä. Meikkini on aina todella kevyt, myös juhlissa. Ja jos haluan käyttää vaikka glitteriä, käytän sitä ihan milloin tahdon, en ainostaan bailatessa. Meikkivoidetta en laittaisi läheskään aina, jos ihoni pysyisi punastumatta. Mutta kun se menee niin helposti punaiseksi kaikesta. En usko että on couperosaa. Ei naamani ole jatkuvasti punainen, vaan punastuu herkästi lämpötilan vaihtelusta ja kaikesta.

Normaaleina päivinä en häpeä ollenkaan meikitöntä naamaani. Olen oikein viehkeä ja aina miekkoset sanoneet, että olen kaunis ilman meikkiä. Kukaan ei ole koskaan kehottanut, että meikkaapas vähän jooko XDDDD