Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamattu

Vierailija
27.09.2021 |

Olen jokin aikaa sitten iltaisin aloittanut raamatun lukemisen, kannesta kanteen. Nyt olen ehtinyt puoleen väliin, saa nähdä, olenko kääntänyt viimeisen sivun jouluun mennessä, sehän olisi oiva päätepysäkki.

Kommentit (580)

Vierailija
541/580 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulttio Veljekset Ft. Kekkonen - Kovempaa ku koskaan

Vierailija
542/580 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhopullistelu"räppiä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/580 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goddess kirjoitti:

Jokainen saa uskoa mihin haluaa, lain rajoissa tietenkin, kunhan ei aiheuta ongelmia muille. Suvaitsevaisuus on tärkein uskontojen yläpuolella oleva asia. 

Hienoa että sinun mielestäsi on noin.

Mutta mitäs sitten kun on se kaveri jonka mielestä suvaitsevaisuus on vain heikkoutta ja suvaitsevat pitäisi hävittää?

Kumpaa pitäisi kuunnella, kun molemmat ovat mielestään täysin oikeassa? 

Ilman Jumalaahan on vain mielipiteitä ja vahvimman oikeus. Ei ole mitään absoluuttista oikeaa ja väärää.

Jaa, sinä tarvitset jonkun mielikuvitustyypin kertomaan mikä on oikein ja väärin. Meillä muilla se tulee ihan luonnostaan.

Vierailija
544/580 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

counterstrike crybaby

Vierailija
545/580 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-tieto-suomesta-naton-jasen-442023/…

Nyt tieto: Suomesta Naton jäsen 4.4.2023

3.4.202314:02päivitetty 3.4.202314:13

POLITIIKKA

Suomen Nato-jäsenyys on aivan ovella.

Suomesta tulee Naton jäsen 4.4.2023, kertoo tasavallan presidentin kanslia.

Asiasta kertoi myös Naton pääsihteeri Jens Stoltenberg tiedotustilaisuudessa.

”Suomesta tulee puolustusliitto Naton jäsen tiistaina 4. huhtikuuta 2023.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö matkustaa Brysseliin ja osallistuu Naton päämajassa järjestettävään viralliseen liittymisseremoniaan”, tasavallan presidentin kanslia tiedottaa.

Suomi tallettaa Pohjois-Atlantin sopimuksen liittymiskirjansa Yhdysvaltain hallitukselle Brysselissä tiistaina 4. huhtikuuta ennen Naton ulkoministerikokouksen alkua, kanslia kertoo. Talletuksen tekee ulkoministeri Pekka Haavisto (vihr).

”Suomen Nato-jäsenyyttä juhlistava lipunnostoseremonia järjestetään Naton päämajassa liittymiskirjan talletuksen jälkeen”, presidentin kanslia kertoo.

Presidentti Niinistön ja ulkoministeri Haaviston lisäksi lipunnostoseremoniaan osallistuu puolustusministeri Antti Kaikkonen (kesk).

https://twitter.com/TPKanslia?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1642844397598392320|twgr^a04b69b0b698e9f75bc4a8c43ec270a6420d3787|twcon^s1_&ref_url=https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-tieto-suomesta-naton-jasen-442023/…

Vierailija
546/580 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen vaalikoneen tietojen mukaan Juha Korhonen keräsi Vapauden liiton eduskuntavaalien ehdokkaana yhteensä 381 ääntä ja hänen vertauslukunsa oli

1 481,00.

Tokentubeen, joka on antanut vuosien akjan suomalaisille patriooteille ja totuuden etsijöille ilmaisen ja sensuurivapaan videoiden jakoalustan, ilmaantui maanantaina ilmoitus, kuten Korhonen edellisenä iltana varoitti:

Kiitos Juha Korhonen!

Rehellinen ja vilpitön kiitos sinulle, Juha Korhonen, kaikesta mitä olet Suomen ja suomalaisuuden – totuuden puolesta – kaikkina kuluneina vuosina tehnyt. Olet laittanut kaiken peliin, kuten myös MV-Lehdessä aikanaan, ja saanut aikaan paljon hyvää ja rakentavaa, sen me kaikki tiedämme ja olemme kiitollisia panoksestasi.

Tämä kiitos on varmasti kaikkien MV-Lehden vakiolukijoiden ja valtamedian haastajien sisällöntuottajien yhteinen. Toivotamme menestystä kaikessa mihin päätätkään ryhtyä. Me emme unohda saavutuksiasi ja osuuttasi yhteiseen ryhtymiseen, totuus edellä.

Me kaikki voimme tehdä vain parhaamme ja toivoa, että se riittää. Koska sen on riitettävä. Jos nyt yhtään lohduttaa, Suomen ja suomalaisuuden, rauhan puolesta taisteltuasi ainakin sinun omatuntosi olkoon puhdas. Kaikella kunnioituksella, voimaa ja jaksamista – toivotamme sinulle onnistumisia!

Ystävällisin terveisin ja suurin kiitoksin,

Janus Putkonen, päätoimittaja

MV-Lehden toimitus

Vierailija
547/580 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätoimittaja Juha Korhonen ”lopetti kaiken” vaalivalvojaisten ilmoituksella: Tokentube -videopalvelu suljettiin maanantaina

Julkaistu 04.04.2023 12:56, 543 lukukertaa, Ei kommentteja

Yli 8 vuoden ajan globalistien valtamediaa haastanut päätoimittaja

ja Tokentuben perustaja, Juha Korhonen, mittautti henkilökohtaisen ja samalla patrioottisen ideologisen kannatuksen Vapauden liiton eduskuntavaalien ehdokkaana. Hän satsasi suuresti vaaleihin ja pettyi niiden tuloksiin. Videopalvelu suljettiin sunnuntaina illalla ilmoitetulla tavalla eilen maanantaina, kun Korhonen sanoi "lopettavansa kaiken".

Päätoimittaja Juha Korhonen, joka toimi aikanaan myös MV-Lehden päätoimittajana, kertoi Vapauden liiton vaalivalvojaisista sunnuntaina illalla haastattelussa Totuudenetsijöiden suoraan lähetykseen, että hän ”lopettaa kaiken”. Ilmoitus kuultiin sen jälkeen, kun reilusti odotettua pienempi äänimäärä julkistettiin ja vaalitulokset aiheuttivat pettymyksen.

Korhonen kertoi satsanneensa vaalibudjettiinsa 20 000 euroa ja käyttäneensä valtavasti aikaa ja vaivaa vaalitiiminsä kanssa suorittaakseen kattavan vaalikampanjoinnin, joka sisälsi myös televisio – ja nettimainontaa omien medialähteiden mainosnäkyvyyksien lisäksi. Korhonen ei salannut pettymystä sunnuntai-iltana, kun odotettuja ääniä ei ilmaantunut mukaan laskentaan.

”Nyt haluan ilmoittaa, että mä olin päättänyt, että jos tulee alle 2 000 ääntä, niin mä lopetan itse kaiken. Tokeni tulee menemään huomenna kiinni, kaikki minun Facebook-ryhmät tulee menemään kiinni. Mun taistelu on tässä, periaatteessa mä olen menettänyt nyt perheen, firmat, rahat – kaikki. Mä joudun nostamaan kädet pystyyn nyt.

Mua vähän pelotti lähteä tähän hommaan, koskan nyt tulee se oikea ponnistus, mikä mulla on, ja nyt se käytiin ja mun äänisaalis on vajaa 300 ääntä tällä hetkellä. Niin ei ole kovin hyvä. Jos teillä on Tokenissa videoita tai mitä tahansa, niin ottakaa ne talteen, saatte toki multa ne myöhemminkin, mutta huomenna kello 20 tulee Tokeni menemään kiinni, ja joka ikinen Facebook-ryhmä – erotaan EU:sta ja kaikki menee kiinni”, Korhonen sanoi Totuuden etsijöiden lähetyksessä.

Yllä klippi haastattelusta. Koko Korhosen haastattelu on katsottavissa Youtube-nauhoituksessa, jossa hän kertoo syvällisesti tunnelmat ja näkemyksensä Vapauden liiton vaalivalvojaisissa (ajasta 2:37:36) eteenpäin.

Vierailija
548/580 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

33Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa

ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

1 esimerkki kokonaisuudesta.Ei kannata ottaa yhtä jaetta ja kuvitella loput.

Ei tuo kyllä Jumalasta yhtään sen laupiaampaa kuvaa anna. Huomionkipeä, kun ei sitä saa, alkaa kostamaan, pitkävihainenkin.

Pointti on minusta se että Jumala on viisaampi kun ihminen ja oikeassa.

Jos sen haluaa niin nähdä, että on ihan fine, kun käsketään surmaamaan ystävät ja sukulaisetkin, niin kai se niin sitten on. Jos Jumala käskisi sinun tehdä niin, tekisitkö? Vai hakisitko apua, ja saisit skitsofrenia-diagnoosin?

2. Moos. 32:27  Tilanne oli että Mooses oli johdattanut Israelin kansan Egyptistä.

Taivaan Jumalan ohjeiden mukaan.Sitten kun Mooseksen silmä vältti,kansa teki itselleen kullasta härän kuvan ,joka oli jumala Eyptissä.Ne sanoi että tämä on nyt niiden jumala ,joka niitä johdattaa.  Siitä tuli ansaittu rangaistus. Onneksi sitä ei enää tapahdu.

Ei tapahdu ei, koska nämä ovatkin pelkkiä tarinoita.

Mutta sama kansa asuu edelleen siinä samassa luvatussa maassa. 

Siellä on edelleen sillon eläneiden hautoja. Daavidin hauta esim. siitä samasta sukulinjasta.

Rebekan haudan muistomerkki , Joku tuntee paremmin  mitä on.

Daavideja ja rebekkoja on muitakin kuin vaan nuo yhdet.

1 LUKU.

Jeesuksen polviluku: Aabrahamista Daavidiin 1-6, Daavidista Babyloniin siirtämiseen 6-11, Babyloniin siirtämisestä Kristukseen asti, yhteensä kolme kertaa neljätoista polvea 12-17. Jeesuksen sikiäminen, nimi ja syntyminen 18-25.

(V. 1:1-17; vert. Luuk. 3:23-38)

11

Jeesuksen Kristuksen, Daavidin pojan, Aabrahamin pojan, syntykirja.

2

Aabrahamille syntyi Iisak, Iisakille syntyi Jaakob, Jaakobille syntyi Juuda ja tämän veljet; 3

Juudalle syntyi Faares ja Sera Taamarista, Faareelle syntyi Esrom, Esromille syntyi Aram; 4

Aramille syntyi Aminadab, Aminadabille syntyi Nahasson, Nahassonille syntyi Salmon; 5

Salmonille syntyi Booas Raahabista, Booaalle syntyi Oobed Ruutista, Oobedille syntyi Iisai; 6

Iisaille syntyi Daavid, kuningas.

Daavidille syntyi Salomo Uurian vaimosta; 7

Salomolle syntyi Rehabeam, Rehabeamille syntyi Abia, Abialle syntyi Aasa; 8

Aasalle syntyi Joosafat, Joosafatille syntyi Jooram, Jooramille syntyi Ussia; 9

Ussialle syntyi Jootam, Jootamille syntyi Aahas, Aahaalle syntyi Hiskia; 10

Hiskialle syntyi Manasse, Manasselle syntyi Aamon, Aamonille syntyi Joosia; 11

Joosialle syntyi Jekonja ja tämän veljet Babyloniin siirtämisen aikoina.

12

Babyloniin siirtämisen jälkeen Jekonjalle syntyi Sealtiel, Sealtielille syntyi Serubbaabel; 13Serubbaabelille syntyi Abiud, Abiudille syntyi Eljakim, Eljakimille syntyi Asor; 14Asorille syntyi Saadok, Saadokille syntyi Akim, Akimille syntyi Eliud; 15Eliudille syntyi Eleasar, Eleasarille syntyi Mattan, Mattanille syntyi Jaakob; 16Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi. 17Näin on sukupolvia Aabrahamista Daavidiin kaikkiaan neljätoista polvea, ja Daavidista Babyloniin siirtämiseen neljätoista polvea, ja Babyloniin siirtämisestä Kristukseen asti neljätoista polvea.

On monta eri sukuluetteloa,joihin on tarkkaan merkitty historian esi-isät ,joiden haudat ovat muistomerkkejä.

Sellainenkin ,joka on Aabrahamista Aadamiin.Se löytyy:1 Mooses 5:1-

Mutta eihän Jeesus ollut Joosefin poika...

Vierailija
549/580 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen tulisi saada lukea raamattunsa/ääniraamattu.

Lohduttava sanoma Jeesuksesta meille syntisille annettu.

Taivas odottaa Jeesukseen uskovaa

Vierailija
550/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastunut Twitter-algoritmi mahdollistaa hallitusten väliinmenon viestintään

Julkaistu 04.04.2023 , 597 lukukertaa,

Tutkija väittää löytäneensä Twitterin koodista työkalun, joka mahdollistaa hallitusten intervention Twitterin algoritmiin. Asia selviää sen jälkeen, kun Twitterin omistaja Elon Musk päätti sallia algoritmin tulla avoimeksi yleisön tarkastettavaksi.

Breitbart kertoo uutisessaan, että Twitterin nykyinen toimitusjohtaja Elon Musk lunasti perjantaina lupauksensa julkaisemalla osan Twitterin suositusalgoritmista verkkosivusto GitHubissa, jossa tietokoneohjelmoijat käyvät usein jakamassa ja tekemässä yhteistyötä avoimen lähdekoodin parissa.

Web-kehittäjä Steven Tey väitti löytäneensä koodista tietyn mekanismin, jonka avulla esimerkiksi Yhdysvaltain hallitus voi tehdä muutoksia sivuston toiminnan algoritmiin.

”Tarvittaessa hallitus voi puuttua Twitterin algoritmiin. Itse asiassa, Twitter Engineering on jopa luokassa – Government requested”, Tey twiittasi, mukaan lukien linkki koodin GitHub.

Ostettuaan Twitterin 44 miljardilla dollarilla lokakuussa Musk vannoi lisäävänsä alustan läpinäkyvyyttä ja löysäävänsä rajoituksia tietyille puheille ja tileille, joita edellinen johto oli asettanut.

Yksi hänen tavoitteistaan oli tuoda algoritmi avoimen lähdekoodin yleisölle; hän sanoi myöhemmin, että ”meidän ’algoritmi’ on liian monimutkainen ja sitä ei täysin ymmärretä sisäisesti”, ja että ”ihmiset löytävät monia typeriä asioita, mutta me paikataan ongelmia heti, kun ne löytyvät!”

Lisäksi Tey havaitsi, että algoritmi ottaa huomioon sellaiset tekijät kuin seuraaja-suhde määritetelmässä, mitä käyttäjät edistävät; käyttäjät, joilla on pieni määrä seuraajia, mutta suuri määrä seurattuja tilejä, vaikuttavat negatiivisesti.

Algoritmi edistää myös niitä, jotka ovat tilanneet ”Twitter Blue” -ohjelman, jossa käyttäjien on maksettava $8 kuukaudessa sinisestä valintamerkistä, joka ilmoittaa, että heidän tilinsä on ”vahvistettu”. Nämä käyttäjät sijoitetaan myöhemmin eri luokkiin, kuten ”vallankäyttäjät”, ”demokraatit” ja ”republikaanit”.

Hallituksen väliintulotyökalun löytyminen on viimeisin esimerkki kiistelystä, joka koski Twitterin suhdetta hallitusvaltaan ennen Muskin valtaannousua. Läpinäkyvyyden pyrkimyksen aikana Musk on ajoittain julkaissut tietoja Twitterin aiemmasta johtajuudesta sähköpostien ja muun kirjeenvaihdon sekä kuvakaappausten muodossa, paljastaen Twitterin johtajien ja viranomaisten välisen salaisen yhteistyön, usein konservatiivisten käyttäjien heikentämiseksi.

Lähde: Infowars

Vierailija
551/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisto Tapulist x Altis X Ioni - Loco (Virallinen video)

Vierailija
552/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VERKA SERDUCHKA — DANCING LASHA TUMBAI [OFFICIAL VIDEO]

Vierailija
553/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

game

Vierailija
554/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Testamentti on silmiä avaava kokemus, kun sen lukee ajatuksella läpi.

Jos joku kaipaa todisteita Jumalan olemassaolosta, niin sieltä se löytyy.

Satuolento on ja pysyy sellaisena vaikka hihhulit miten muuta väittäisitte. :)

En usko raamatun jumalaa, mutta minua pistavat ihan aidosti vihaksi satuolennosta lassuttavat idiootit, joilla ei ole paremaa seliettavaa.

Mikä siinä niin suunnattomasti pistää vihaksi?

Onko se ainoa kirja joka pistää vihaksi? Aiheuttaako minkään muun uskonnon kirjat väitä tunteita?

Vierailija
555/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tessalonikalaiskirje 5

1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.

3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;

5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.

6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.

8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.

9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

11 Sentähden kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niinkuin teettekin.

12 Mutta me pyydämme teitä, veljet, antamaan tunnustuksenne niille, jotka tekevät työtä teidän keskuudessanne ja ovat teidän johtajanne Herrassa ja neuvovat teitä,

13 sekä pitämään heitä erinomaisen rakkaina heidän työnsä tähden. Eläkää rauhassa keskenänne.

14 Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan.

15 Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.

16 Olkaa aina iloiset.

17 Rukoilkaa lakkaamatta.

18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.

19 Henkeä älkää sammuttako,

20 profetoimista älkää halveksuko,

21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.

23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

24 Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.

25 Veljet, rukoilkaa meidän edestämme.

26 Tervehtikää kaikkia veljiä pyhällä suunannolla.

27 Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille veljille.

28 Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne.

Vierailija
556/580 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesekiel 3

17 "Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.

18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

19 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

20 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

21 Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."

Vierailija
557/580 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
558/580 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko raamatun jumalaa, mutta minua pistavat ihan aidosti vihaksi satuolennosta lassuttavat idiootit, joilla ei ole paremaa seliettavaa.

No lassutetaanpa hiukan lisää koska se niin ärsyttää! :)

Hihhulit mainostavat koko ajan sitä satuolentoaan ihan vakavissaan niin miksi en itse voisi heitä muistuttaa siitä että kyse todellakin on ihan ihmisen keksimästä jutusta?

Uskontojen nimissä on tehty ja tehdään yhä niin paljon kaikenlaista pahaa että pilkka on täysin oikeutettua.

Aika ison joukon ihmisiä niputat samaan. Ja käsittämätöntä että syyllistät nykypäivän ihmisiä ihmiskunnan menneistä virheistä, ikään kuin ateismin ja muiden aatteiden nimissä ei olisi tapahtunut vääryyksiä?

Kannattaa muistaa, että vaikka joku tekisi asian x nimissä jotain, se ei välttämättä edusta koko joukkoa.

Saako sitäpaitsi amerikkalaisia tai valkoihoisia pilkata, kun he ovat roudanneet orjia afrikasta? Onko kaikki nykypäivän saksalaiset pahoja, kun heidän isovanhempansa osallistuvat juutalaisten mustamaalaamiseen ja tuhoon? Syytätkö myös ruotsalaisia suomalaisten sortajiksi edelleen koska opit historian tunnilla että oltiin Ruotsin vallan alla.

Ja kuitenkin näistä on ajallisesti VÄHEMMÄN aikaa kuin esim. ristiretkistä, joihin varmastikin näillä jutuillasi pyrit.

Narsisteja ja vallanhaluisia psykopaatteja löytyy aivan kaikista ihmisryhmistä. Aina löytyy myös niitä, jotka eivät edes usko itse asiaan, mutta käyttävät sitä esim. imagonsa kohentamiseen. Nämä ihmiset ovat eri asia kuin ne, jotka todella uskovat johonkin ja pyrkivät hyvään.

Ps. Mikä on maailman vainotuin ihmisryhmä? Ja nyt kun googlaat tämän, ymmärrät varmaan että sun pilkka se on sen rinnalla turhaa. Ihan suomalaisiakin kristittyjä on vainottu ulkomailla.

Vierailija
559/580 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lassutetaanpa hiukan lisää koska se niin ärsyttää! :)

Hihhulit mainostavat koko ajan sitä satuolentoaan ihan vakavissaan niin miksi en itse voisi heitä muistuttaa siitä että kyse todellakin on ihan ihmisen keksimästä jutusta?

Uskontojen nimissä on tehty ja tehdään yhä niin paljon kaikenlaista pahaa että pilkka on täysin oikeutettua.

Aika ison joukon ihmisiä niputat samaan. Ja käsittämätöntä että syyllistät nykypäivän ihmisiä ihmiskunnan menneistä virheistä, ikään kuin ateismin ja muiden aatteiden nimissä ei olisi tapahtunut vääryyksiä?

Kannattaa muistaa, että vaikka joku tekisi asian x nimissä jotain, se ei välttämättä edusta koko joukkoa.

Saako sitäpaitsi amerikkalaisia tai valkoihoisia pilkata, kun he ovat roudanneet orjia afrikasta? Onko kaikki nykypäivän saksalaiset pahoja, kun heidän isovanhempansa osallistuvat juutalaisten mustamaalaamiseen ja tuhoon? Syytätkö myös ruotsalaisia suomalaisten sortajiksi edelleen koska opit historian tunnilla että oltiin Ruotsin vallan alla.

Ja kuitenkin näistä on ajallisesti VÄHEMMÄN aikaa kuin esim. ristiretkistä, joihin varmastikin näillä jutuillasi pyrit.

Narsisteja ja vallanhaluisia psykopaatteja löytyy aivan kaikista ihmisryhmistä. Aina löytyy myös niitä, jotka eivät edes usko itse asiaan, mutta käyttävät sitä esim. imagonsa kohentamiseen. Nämä ihmiset ovat eri asia kuin ne, jotka todella uskovat johonkin ja pyrkivät hyvään.

Ps. Mikä on maailman vainotuin ihmisryhmä? Ja nyt kun googlaat tämän, ymmärrät varmaan että sun pilkka se on sen rinnalla turhaa. Ihan suomalaisiakin kristittyjä on vainottu ulkomailla.

Siis isovanhempansa *osallistuivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi