Miltä näyttää tai mistä tunnistaa ns. paremman ihmisen
Kuullut tuota termiä vähän siellä sun täällä, mutta en vieläkään osaa heitä tunnistaa!
Kommentit (27)
Kulkee autilla, peeänveellä tai mensulla.
Siistit vaatteet, mutta merkkejä ei saa näkyä! Nahkakengät. Jos mies, niin sähköautosta.
Nazit tunnisti uniformusta, niin kai siitä
Eivät provosoidu, vaikka heitä solvattaisiin.
Olen ehdottanut että paremmat ihmiset pitäisivät led valoista tehtyä sädekehää päänsä päällä. Menee hukkaan se parempana oleminen jos muut eivät tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siistit vaatteet, mutta merkkejä ei saa näkyä! Nahkakengät. Jos mies, niin sähköautosta.
Tämä. Vaikea kuvailla, mutta aidosti sellainen fiksu ja "laadukas" ihminen on todella huoliteltu, mutta ei ylimielinen. On ystävällinen koska itsetunto on hyvä. Usein on varakaskin.
vaalea pigmentti, puhuu sujuvaa suomea ilman v-sanan toistoa, eikä roiku tupakka huulessa, eikä notku päiväsaikaan pihalla
Ei näytä ulospäin zombielta, kuten pilleristit.
Tekee niin eettisiä valintoja, että muita ihmisiä kiukuttaa. Käyttäytyykin liian hyvin, ei sellainen voi olla rehellistä. Tai näin minä olen tältä palstalta oppinut.
Ainoastaan vapahtajamme oli täydellinen. Muut ihmiset ovat epätäydellisiä. Kaikista löytyy vikoja. On geenivirheitä ja sairaudet vaanivat lähistöllä. Pelkät vaatteet eivät kerro ihmisestä mitään. Eikä pankkitili. Eikä automerkki.
Kertoo sen sinulle tai antaa ymmärtää, tunnistat kyllä.
Heillä ei ole peräsuolen laskeumaa,vielä
Se joka aidosti on hyvä ja ystävällinen, huomioi toisen, pitää ovea auki takana tulijalle, antaa tietä toiselle, kiittää jos joku auttaa tms.
On aito, kiltti ihminen.
Näistä rakentuu paras versio ihmisestä.
Mammonalla pröystäilijöitä en noteeraa.
Sielusta heijastuva hyvyys, on korkealla värähtely taajudella ja se näkyy kaikessa.
Ap, miksi ihimisiä tulisi jotenkin luokitella eri tasoihin? Ja onko tämä Vauva.fi Suomessa sitten se taho, jonka tehtävänä se on tehdä?
Yleensä sellainen ihminen jolla on hyvät käytöstavat ja on aidosti mukava eikä ilkikurinen muita kohtaan. Sellainen ihminen on kasvatettu hyvässä kodissa ja todennäköisesti voi hyvin ja pärjää elämässään.
Kyllä ne muistavat sen käytöksellään näyttää. Et voi erehtyä, kun sellaiseen törmäät.