Miehen jatkuvat puhelut
Olen tapaillut muutaman kuukauden ajan kivannäköistä ja koulutettua miestä, asutaan erillämme. Tavataan pari kolme kertaa viikossa. Aika nopeasti viestintä alkoi mennä kummalliseksi. Hän soittaa monta kertaa päivässä. Hän haluaisi puhua päivässä useamman tunninkin puhelimessa, jos en rajoittaisi puheluita niin varmaan puolet vuorokaudesta menisi noin (molemmilla joustava etätyö). Suuttuu/ärsyyntyy jos en vastaa vaikka parin kolmen tunnin sisään tai jos laitan kännykän yöksi tai vaikka kavereita tai perhettäni tavatessani äänettömälle. Mikä voi olla taustalla tässä? Tuntuu kaipaavan loputonta huomiota ja seuraa.
Ei kuitenkaan ole perinteisellä tavalla mustasukkainen niin että kyyläisi ketä tapaan tai vahtaisi miespuolisia kavereitani tms. Mutta haluaisi selkeästi että olen jatkuvasti tavoitettavissa ja valmiina kuuntelemaan ja puhumaan hänen kanssaan.
Mielipiteitä?
Kommentit (81)
On mustasukkainen, en jatkaisi tapailua.
Kontrolloija , odotahan kun suhde etenee. Nyt vielä käyttäytyy "siivosti" , mutta suhteessa kyttäys nousee potenssiin sata. Mulla on muutama tällainen tapaus ollut ja sen suhteen lopetus on kyllä vaikeaa. Ei millään tahdota päästää irti , ilmeisesti kuuluin jo heille eli olin omaisuutta josta pidetään kiinni kynsin ja hampain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloiva. Ei tule toimimaan. Mistä hänellä riittää juttua tuntikausiksi?
Kaikesta maailman ja taivaan väliltä, kertoo tekemisistään ja menemisistään, suunnitelmista, politiikasta, mitä on syönyt, mitä teki salilla, mitä on ostanut, mikä kaikki ärsyttää ja niin pois päin.
ap
No toihan kuulostaa meikäläiseltä. Tosin oon naispuolinen. Olen tuollainen loputon jaarittelija, jos joku jaksaa kuunnella. Onneksi kotona sanotaan, että oo välillä hiljaa, ei jakseta kuunnella sun kaikkia ajatuksiasi.
Ehkä sille miehelle pitäisi vaan sanoa suoraan asiasta. Jos loukkaantuu verisesti tms. Niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mt-ongelmainen selvästi, tuskin pystyy normaaliin parisuhteeseen
Kyllä mt-ongelmat ja/tai alkoholiongelma tässä nyt tuoksahtaa.
Alkoholia ei käytä lainkaan. Mutta mt-ongelmaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänä siis ap
Vierailija kirjoitti:
Tee miehelle selväksi, että sinä et aio olla jatkuvasti tavoitettavissa ja tarvitset myös omaa aikaa johon miehen puhelut ei kuulu. Jos tämä ei kelpaa, niin sitten mies kiertoon, tuon kanssa on hankaluuksia luvassa.
Tämä. Oletko selkeästi sanonut että et halua olla puhelimessa koko ajan kiinni ja pidät äänettömällä tarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänä siis ap
Kuulostaa tutulta. Parempi sun riesanasi kuin mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, en varmaan jaksaisi mt-ongelmaista enää. Olen jonkun aikaa seurustellut ja käy ajan kanssa rasittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee miehelle selväksi, että sinä et aio olla jatkuvasti tavoitettavissa ja tarvitset myös omaa aikaa johon miehen puhelut ei kuulu. Jos tämä ei kelpaa, niin sitten mies kiertoon, tuon kanssa on hankaluuksia luvassa.
Tämä. Oletko selkeästi sanonut että et halua olla puhelimessa koko ajan kiinni ja pidät äänettömällä tarkoituksella?
Kyllä, monta kertaa. Ärtyy tai suuttuu. Tai vähintäänkin pitkittää puhelua väkisin.
Kontrollinhalu. Syvemmällä ehkä hylätyksi tulemisen pelko.
Mutta tuo kontrollintarve on jo red flag eli vakava varoitusmerkki. Jos yrität lopettaa suhteen, hän voi kamaloittaa elämääsi jo tuossa vaiheessa. Pidemmälle ei kannata katsoa.
Puhuu ja puhuu ja sinäkö kuuntelet. Onko sellainen tyyppi, joka ei kuuntele sinua eli keskustelut ei ole vuoropuhelua vaan enemmänkin vuodatusta.
Ei kannata harkita suhteen jatkamista. Lienee ollut tuollainen jo aiemminkin edellisissä suhteissa. Naiset väsyneet ja lähteneet ja mies on saanut siitä lisää paineta roikkua toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakkomielteiseltä. Onko hänellä muita ihmisiä elämässään ollenkaan? Jotenkin pelottava
On joitain kavereita ja puhuu heidänkin kanssaan puhelimessa jatkuvasti. Ja närkästyy jos joku ei vastaa jos ei ole hyvää syytä olla vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakkomielteiseltä. Onko hänellä muita ihmisiä elämässään ollenkaan? Jotenkin pelottava
On joitain kavereita ja puhuu heidänkin kanssaan puhelimessa jatkuvasti. Ja närkästyy jos joku ei vastaa jos ei ole hyvää syytä olla vastaamatta.
ap siis taas
Vierailija kirjoitti:
Todella pelottava. Tuo, että suuttuu/ärsyyntyy, jos et vastaa kun olet töissä/perheen kanssa/kavereiden kanssa on kyllä tosi huono merkki. Et voi elää vain häntä varten.
Jos on paljon narsistisia piirteitä niin parisuhteessakin on pakkomielteinen siitä kumppanilla mikään tai kukaan muu ei saa mennä tärkeysjärjestyksessä edelle. Usein johtaa siihen että pyritään eristämään kumppani läheisistään. Myös jatkuvalla yhteydenpidolla voi kontrolloida.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita naisia, jotka käyttäytyvät ihastuneena noin, miksei siis miehetkin.
kammottavaa minusta sukupuolesta riippumatta tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloiva. Ei tule toimimaan. Mistä hänellä riittää juttua tuntikausiksi?
Kaikesta maailman ja taivaan väliltä, kertoo tekemisistään ja menemisistään, suunnitelmista, politiikasta, mitä on syönyt, mitä teki salilla, mitä on ostanut, mikä kaikki ärsyttää ja niin pois päin.
ap
Hetkinen, tuo kuulostaa siltä, että hän puhuu vain omista asioistaan. Se nyt vielä puuttuisi, yhdistettynä tuohon muuhun, mitä kerroit. Ei taida olla ihan normijamppa tämä. Ehkä on parempi purkaa yhteys.
Taitaa olla sisimmiltään nainen, ei muut jaksa puhua puhelimessa montaa minuuttia yhteen putkeen.