Minun piti ottaa tänään minipillerini 15 min aikaisemmin kuin yleensä, onko tästä haittaa?
Kysymys otsikossa. Olen nuori ja minulla on ensimmäiset ehkäisypillerini ikinä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kysy äidiltäsi.
Kysyisin, jos voisin...
-Ap
Jos olet noin osaamaton mitä voit partnerille antaa. Kysytkö mitä tehdä?
Onpas oksettavan tökeröjä kommentteja. Kysyjä vaikuttaa teiniltä ja te tulette tänne vinoilemaan. Tosin ei yllätä. Tämä kiusaaja kansa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onpas oksettavan tökeröjä kommentteja. Kysyjä vaikuttaa teiniltä ja te tulette tänne vinoilemaan. Tosin ei yllätä. Tämä kiusaaja kansa jne.
Kun ulkomaalainen kysyy millaisia suomalaiset ovat, näytän tämän palstan.
Hyvä, että olet vastuullinen. Ei haittaa tuo aikaero. Ja älä jää miettimään noita tökeröitä vastauksia. Mukavaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan yllätä. Oma teinini joutui lopettamaan kesätyönsä kiusaamisen takia, kiusaajina aikuiset ihmiset. Näin täällä. Ap: ei haittaa noin pieni aikaero.
Ei haittaa.
Jotkut syö jopa tupla-annosta minipillereitä.
Ole ihan huoletta.
Jos olet todella epävarma, voit ottaa yhteyttä apteekin online chattiin. Siellä asiantuntijat vastaa kysymyksiin.
No ei haittaa. Ainakin omissa minipillereissä unohdusaika on 12 vai 24h. Mutta 15min ei haittaa missään pillereissä.
Ei kai noin lyhyt aika haittaa. Itsellä heittoa joka päivä 1-2h.
Seksin pitää loppua sitten 15 minuuttia aikaisemmin kuin yleensä.
Olet ihan liian nuori harrastamaan seksiä. Mitäs sitten, jos tulet raskaaksi ja joudut vaihtamaan vaippoja yötäpäivää?
Muista käyttää myös kondomia.