Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni mutta ajatuksella valittu, mukava (ja ekologinen) lahja

Vierailija
15.11.2014 |

Kaipaan ideointiapua! Pitäisi keksiä pieni muistaminen minua hyvin suuresti auttaneelle kollegalle, kun lyhyt työsuhteeni päättyy. Kollega on noin 30-v. nainen, en häntä henkilökohtaisesti työn ulkopuolella tunne kovinkaan hyvin. Haluaisin kuitenkin antaa sellaisen lahjan, joka ei ole ihan tusinakamaa (ei suklaata tai mukia...). Jotain pientä, persoonallista, mielellään ekologista muistamista. Ei kuitenkaan liian henkilökohtaista, koska tosiaan emme ole ystäviä työpaikan ulkopuolella tai tunne toisiamme kovin syvällisesti. Selailin jo esim. Globe Hopen sivuja, mutta mitään ihan nappivaihtoehtoa en sieltä keksinyt.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista vinkeistä, lisää ideoita vaan kehiin! :) Tällä hetkellä varteenotettavina ehdotuksina pidän design-heijastinta (ei itse askarreltua, kollegani on liian tyylikäs käyttämään jotain itse väkertämääni...:D) tai kahvia, joskaan en ole varma hänen kahvimieltymyksistään. Tuo vaatekaappi-kirja kiinnostaisi itseäni, mutta kollegalleni en sitä halua hankkia. 

AP

Vierailija
22/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastin olisi loistava lahja! Kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo shampanjaa lämmittää aina!

Vierailija
24/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:20"]Pullo shampanjaa lämmittää aina!
[/quote]

Liian kulunut lahja... Ei tätä.

Vierailija
25/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö toimisto-tai muuta työtä, missä kulkukortti roikkuu kaulassa? Esim helmistä tehty avainnauha voisi silloin olla kiva.

Vierailija
26/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:00"]Heijastin on myös helppo tehdä itse. Sinooperista askarteluhuopaa ja siihen ompelet heijastinkankaasta leikatun kuvion.
[/quote] väärä alapeukku, sori. Kiva idea

Vierailija
27/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse ehdottanut kynttilää eko- merkinnällä tai erikoiskahvia luomukaupasta, mutta jos haluat sen olevan pysyvää, sit vaikea keksiä..Joku hyvä kirja sitten? Kirja aina hyvä lahja, kunhan natsaa aihe saajalleen.

Vierailija
28/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on rennot neuleet muotia. Kudo vaikka kaulahuivi laadukkaasta kashmir tms. langasta.

Vierailija
29/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen työpöydälleen pikkuinen viherkasvi? Ikeassa oli viime keväänä tosi kivoja pieniä sydämenmuotoisia ruukkukasveja, äitienpäivälahjan kylkiäisenä annoin ja äiti, mummi ja anoppi tykkäsivät.

Vierailija
30/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko paikkakunnalla, mistä löytyyä kehitysmaakauppa/maailmankauppa? Hanki jotain hippien kahvia!Ruohonjuuressa on ainakin kaikkia kivoja kahveita myynnissä.

Vierailija
31/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pk-seudulla? Kluuvissa oon nähnyt kivoja heijastimia muistaakseni jossain 2/3. kerroksen kaupassa. Ehdottomasti tuo heijastin lahjaksi!

Vierailija
32/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas! Heijastin ja kahvi saaneet kannatusta siis, ja nämä olisivat kollegalle sopivia lahjoja. Jommankumman tai molemmat taidan hankkia, pitääkin pitää silmät auki näiden varalta ja viimeistään tulevalla Helsinginreissulla etsiskellä sopivat.

AP

Vierailija
33/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastin voisi olla myös jonkun muun käsityötä. Mun äitille oli joku tehnyt ihanan kukkasen villalangasta ja heijastinlangasta, oli siis oikeasti tyylikkään näköinen hienommankin takin rinnuksessa ja silti ihan jonkun yksittäisen ihmisen itse tekemä. Pyysin äitiäni kysymään voisiko tehdä mullekin samanlaisen.

Vierailija
34/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just tilasin joululahjaksi heijastimia puulikka.fi Tiinalta ja oon kyllä tyytyväinen ja valmistui nopeasti, suosittelen!

Vierailija
35/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse makusuolaa. Persilja, chili, sitrus... helppo ja halpa. Kelpaa varmasti.

Vierailija
36/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis teepakkaus teeliikkeestä.

Vierailija
37/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kortsuja, mutta pistele niihin pieniä reikiä (huomaamattomasti) Siinä ikimuistoinen lahja.

Vierailija
38/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30. Osa oli kyllä niin pienimunaisia, etten ole varma olivatko sisälläni. Villi nuoruus.

Vierailija
39/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omasta mielestäsi tyylikäs, niin ei missään nimessä mitään ite väkerrettyä (sori kaikki askastelijat). Osta täältä MoiMoin korvikset tai Poola Katarynan koru tai tollanen nahakremmi.

http://kauppa.yalo.fi/category/81/korut

Vierailija
40/40 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, vastasin väärään ketjuun. Anteeksi. Varmaan huomaatte kuka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme