Pimppi ja Pyöräily
olisin kysynyt onko teillä muilla sellainen juttu kun ajatte polkupyörällä niin aivan tahtomattanne pimppi alkaa kostumaan ilman minkäälaista seksin ajattelua minulla ainakin alkaa vuotamaan kiimanesteet ihan tahtomattani ja joudun pitämään paperia kosteuspyyhkeitä ja varapikkarit mukanani
Kommentit (13)
Treenaaja kirjoitti:
En pyöräile, mutta kuntosalilla pimppi aina kostuu pyöräilylaitteessa, kun satula hieroo klitorista... Poljen kuntopyörää aina niin kauan kunnes saan siinä klitorisorgasmin...
kun saat klitorisorgasmin huomaavatko muut sen, eikö siinä taju lähde ja putoa satulasta ???
Kateellinen olen teille naisille, joskus se vaan on niin helppoa ja huomaamatonta harrastaa omaa kivaa;)
Pyöräilystä en tiedä, mutta me käydään molemmat salilla vaimon kanssa ja aika usein yhdessä. Hän on kova urheilemaan ollut aina ja on monta kertaa saanut orkun jonkun kovan treenin aikana. Uuden vuoden aikoihin oltiin samaan aikaan salilla ja hän teki syvää kyykkyä smith laitteessa. Satuin katsomaan häntä kohti ja hänen katseensa oli yks kaks, kuin peura ajovaloissa. Liike nousi ylös asti hitaasti tosin ja oli hieman ei niim tuskainen parahdus joka suusta lähti. Lähettyvillä oleva nuorehko nainen katsoi häntä hymyillen ja silloin minäkin tajusin mitä tapahtui. Eipä siinä sen kummempaa treeni jatkui, tosin minun keskittyminen olikin jo ihan muissa asioissa.
Odottelin tytyä kylään ja tuli 20 km PP.
Sanoi että meinasin ajaa ohi kun teki niin mukavaa
Työnsin kättä housuun niin olipa pellit
Lähdin heti paneen parix
Ei todellakaan, tää tuntuu taas miesten fantasialta. Mikään pyörän satula, kuntosalilaite tai mukava tuoli ei stimuloi alapäätä.
Harrastan pyöräilyä jo viidettä kymmenettä vuotta - ja olen siis mies. Meillä miehillä on se ongelma että pallit puutuu ajaessa pitkiä matkoja. Satula jotenkin estää verenkierron muniin. Näin vanhempana olenkin alkanut pitämään pallien venyttelytaukoja lenkeilläni - eli pusikkoon välillä runkkaamaan ja sitten lenkki voi taas jatkua. Suosittelen muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Odottelin tytyä kylään ja tuli 20 km PP.
Sanoi että meinasin ajaa ohi kun teki niin mukavaa
Työnsin kättä housuun niin olipa pellit
Lähdin heti paneen parix
2o km pitkä pieru?
Runkkaaminen ja laukeaminen pyörälenkillä on pahin moka mitä voi tehdä. Ai että sitä jomotusta mitä siitä seuraa kun jatkaa matkaa.
En pyöräile, mutta kuntosalilla pimppi aina kostuu pyöräilylaitteessa, kun satula hieroo klitorista... Poljen kuntopyörää aina niin kauan kunnes saan siinä klitorisorgasmin...