Heittäisitkö pois kotoiluhousut joissa on pieni reikä takapuolessa?
Kommentit (15)
Siitä voi kätevästi panna sinua peppuun kotoillessa!
Vierailija kirjoitti:
Paikkaisin reiän.
Kangas on ihan puhkikulunut.
Weetee-pieruverkkarit, ei kun päälle vaan ja seuraavaksi Saleen ostamaan tamppooneja ja kaljaa.
Mitä sitä pois heittämään. Takapuoli tuulettuu mukavasti.
Mulla on niin paljon kotoiluvaatteita, että kyllä mä risat ja kulahtaneet heitän pois.
En vaan paikkaisin reiän. Jos kangas on mennyt jo niin hitulaksi, että paikkaaminen ei onnistu, pistän housut poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin paljon kotoiluvaatteita, että kyllä mä risat ja kulahtaneet heitän pois.
Tätä mietin kun on kyllä muitakin, taidan heittää pois.
Ap
Korjaan minkä voi, koska en ole aivoton ja kädetön ap. Toki ne voi olla hiutuneet muualtakin. Jos sä tuollaiseen tarvitset neuvoja, aika avuton olet.
En. Käyttöhousuista tulee kotoiluhousut sitten kun niihin ilmestyy reikä takapuoleen.
Korjaisin reiän, jos olisivat muuten hyvin mieleiset. Jos reikä johtuisi kulumisesta ja olisi vaikeasti korjattavissa, ne olisivat muutenkin lopussa ja heittäisin pois.
En heittäisi pois. Niitä voi käyttää pihaduuneissa ja marjassa ja sienessä.
Heh, pidä ap vielä tämä kesä: syksy kun tulee, niin housut pois! :))
Itsellä toisella puolella, hyvä ettei pallit näy. Saksin jo niistä lahkeet, polven korkeudelle, menettelee vielä. Syksyllä heitän ne roskikseen.
Heittäisin. Olen paljon kotona enkä halua sielläkään käyttää hiutaleita ja kulahtaneita vaatteita. Missään en käytä epämukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkaisin reiän.
Kangas on ihan puhkikulunut.
Juu, niin sitä reikää kutsutaan.
Reikä vaatteessa tarkoittaa, että kankaassa on rikkoontunut kohta tai aukko.
Paikkaisin reiän.