Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla autoissa "Baby on board"-kyltti

Vierailija
15.11.2014 |

Kuvitteletteko ihan oikeasti, että muut liikenteessä nyt ajattelevat sitä teidän pientä kullannuppuanne ja ajavat hiljempaa/varovaisemmin? Vai minkä takia sellaisen olette autonne lasiin kiinnittäneet?

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henkilökohtaisesti vituttaa ihmiset, jotka ei ymmärrä jättää turvavälejä. Itselle tulee mieleen tosta kylistä, että jollain ehkä mahdollisesti voisi päässä raksuttaa, että lapsi takapenkillä, jos nyt tulee äkkijarrutus ja ajan perään, niin saattaa käydä pahasti.

Vierailija
142/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, miten ketään kiinnostaa kenenkään kyltit autoissa? Oli syy kyltteihin sitten "halpa henkivakuutus" tai leuhkuminen lisääntymisellä?

Ulkomailla jokaisella lapsellisella on se kyltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:14"]

Minua henkilökohtaisesti vituttaa ihmiset, jotka ei ymmärrä jättää turvavälejä. Itselle tulee mieleen tosta kylistä, että jollain ehkä mahdollisesti voisi päässä raksuttaa, että lapsi takapenkillä, jos nyt tulee äkkijarrutus ja ajan perään, niin saattaa käydä pahasti.

[/quote]

nimeonomaan! Oivon että käy mielessä, että olen liian lähellä jos näen kyltin..ap taitaa olla tällainen perskärpänen? Hihi

Vierailija
144/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:18"]

[/quote]

Otsassako se on niillä lapsilla kiinni vai missä?

Vierailija
145/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tossa kun ajelin viimeks vauvan kanssa et tajuaiskohan takana oleva jättää turvavälin jos olis takaikkunassa sellanen kyltti. Meinaan ku noita puskuris roikkujia on niin pirusti vaikka ajaa nopeusrajoitusten mukaan. 

Vauvahan se ekana linttaan menee siellä takapenkillä jos joudun tehdä hätäjarrutuksen ja se puskurin-nussija tulee takaluukusta sisään.

Vaikka tuskin se kyltti kenekään aivoja sais raksuttamaan

Vierailija
146/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jokaisella lapsellisella se on Suomessakin, ei sitä kukaan henkisesti aikuinen viitsi kiinittää.

Vierailija
147/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:26"]Minulla on pieni punavalkoinen tarra, jossa lukee "Protected by loaded guns". Silläkin on tietty merkitys, jota kaikki eivät tosin tiedä :)
[/quote]

No kerrokerro mikä se merkitys on ?

Vierailija
148/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Otsassako se on niillä lapsilla kiinni vai missä?

[/quote]

joo niin on. Huomasin itse eron: ilman kylttiä seurasi ohituksia ja vihaisua silmäyksiä, kyltin kanssa kukaan ei jaksa edes ohittaa. 

Vierailija
149/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:21"]

Mä mietin tossa kun ajelin viimeks vauvan kanssa et tajuaiskohan takana oleva jättää turvavälin jos olis takaikkunassa sellanen kyltti. Meinaan ku noita puskuris roikkujia on niin pirusti vaikka ajaa nopeusrajoitusten mukaan. 

[/quote]

Suomessa ainut kyltti joka aiheuttaa autoilijoissa hyvää käytöstä on poliisi kyltti. Poiliisin nähdessään ihmiset yleensä ajavat kohteliaasti/sääntöjen mukaan.

Vierailija
150/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"] Alkuperäinen ideahan kyltissä oli se, että kolaritilanteessa pelastushenkilökunta on tietoinen että kyydissä on lapsi. Ideana erittäin hyvä. Joku täällä ulkomailla kertoi juttua, jossa lapsi lentänyt kauas autosta. jos kuski/autossa olijat tajuttomia/kuolleita/pahasti loukkaantuneita ettei pysty lapsen läsnäoloa ilmaisemaan niin hyvä juttuhan se olisi (jos toimisi). [/quote]   niin mutta tätä tyhmä ap ei osannut ajatella.  [/quote Eikä vissiin moni muukaan...aina pitää olla kateus taustalla ("kehua, sillä että on pystynyt lisääntymään" jne.). Huoh! Ilmeisesti harva tajuaa sen olevan oikeasti halpa "henkivakuutus" lapselle.

[/quote]

Haukut siis mua tyhmäksi? Mitä tämä palsta oikein onkaan?? Ala-aste vai kenties päiväkoti?? PS:Sulla ei ole mitään oikeutta haukkua mua tyhmäksi, tuskin tunnet minua...Osoittaa tosin aika suurta yksinkertaisuutta haukkua ketään yhden av-aloituksen perustella...
[/quote]

Se koira älähtää jne.

Vierailija
151/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo kyltti, kun lahjaksi saatiin esikoisen synnyttyä. Eipä käynyt edes mielessä, että joku elämäänsä katkeroitunut oikein ärsyyntyy siitä. Vieläpä niin paljon, että mieli järkkyy. Läpällähän se on autoon laitettu. En ole edes ajatusta tuhlannut sille, että kukaan ajattelisi sen tarkoittavan jotain erityistä.

Nauroin täällä ääneen, kun jonkun mielestä se on lapsella lesottamista. Lesoileeko kukaan muka lapsilla? Ei oo ihan tasapainoisen ihmisen juttuja, jos noin luulee. Oletko kenties yksinkertainen?

Vierailija
152/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti mulla ainakin on turvaväli. Vetoa. Perseessä kihnuttaviin että kunnioittaisivat edes vauvan hentoa niskaa. Ei ole ihan sama ajaa liikenteessä aikuisena ja vauvana, sikäli tyhmää puhua että "kaikkia liikenteessä olevia pitää varoa". Toki, mutta heikompia erityisesti..

ei voi liikaa muistuttaa kanssa-autoilijoita, että liikenteessä on esimerkiksi näitä vauvoja. Kunpa ei tarvitsisi.:( Tuntuu että ap: lla on aikas ahdas mieli kun tästä häiriintyy. Olisiko taustalka lapsettomuus ja kateus ku ei itse voi autoon tällaista laittaa? Ei muuten selity näin voimakkaat tunteet.

Vierailija
153/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samanlaisista syistä ihmiset liimaa koiriensa kuvia sivuikkunoihin. Ketä kiinnostaa minkärotuinen rakki on missäkin autossa?

Vierailija
154/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetelly miten noloja ihmisiä voi olla ketkä laittavat näitä kylttejä. Just tommosia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää vaan ainut elämä on ollut lapsenteko jotta siihen omaan tylsään elämään saataisiin edes jotain sisältöä. Noloa kerrassaan!!!!!!!!!!!!

Vierailija
155/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:39"]

Niin ne vauvan kanssa ajavat sitten ajelevat autoillaan muiden perään ja vaarantavat siten heidän henkensä. Syynä se, että kun vauva on vienyt kuskin huomion vähän inahtamalla (tapahtunut ihan oikeassa elämäsä). Niin että tällaisten äitien kohdalla painan vaan kaasua tästä lähtien...V**ut vauvoistanne.

[/quote]

samaa mieltä! Onks sunkin vaimolla paita missä lukee "i am with idiot --->"? Autossa on vielä, että ignorant psycho on loose! Sopis varmaan sunkin autoon niin muut tietävät varoa kun sillä tappajaladallasi kaasuttelet menemään.:)

Vierailija
156/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:18"]Kuvitteletteko ihan oikeasti, että muut liikenteessä nyt ajattelevat sitä teidän pientä kullannuppuanne ja ajavat hiljempaa/varovaisemmin? Vai minkä takia sellaisen olette autonne lasiin kiinnittäneet?
[/quote]

Minkä Takia laitat itsellesi/ lapsellesi/ koirallesi/ kumminkaimantutulle HEIJASTIMEN? Luuletko, etta kukaan liikenteessä huomioi sinut paremmin tai ajaa hiljenpaa. Voi elämän taivas kun taas järjen jättiläisiä liikenteessä.

Vierailija
157/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:33"]

Oon aina ihmetelly miten noloja ihmisiä voi olla ketkä laittavat näitä kylttejä. Just tommosia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää vaan ainut elämä on ollut lapsenteko jotta siihen omaan tylsään elämään saataisiin edes jotain sisältöä. Noloa kerrassaan!!!!!!!!!!!!

[/quote]

kyllä sullakin vielä voi tärpätä kun käyt hoidoissa. Vaikka mies ei edes haluis avustaa niin nykyään tää hoituu ruiskulla. Tuli vaan mieleen, että sen näkee sun tekstistä että et oo ehkä seksuaalisesti aktiivinen ku kirjoitat niin raivolla?säälin :( hyvää joulua sulle paralle.

Vierailija
158/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:32"]

Varmaan samanlaisista syistä ihmiset liimaa koiriensa kuvia sivuikkunoihin. Ketä kiinnostaa minkärotuinen rakki on missäkin autossa?

[/quote]

Yleensä nämä liimaajat on yksiä ja samoja ihmisiä oli tarrassa/kyltissä koira tai baby.

Vierailija
159/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:18"]Kuvitteletteko ihan oikeasti, että muut liikenteessä nyt ajattelevat sitä teidän pientä kullannuppuanne ja ajavat hiljempaa/varovaisemmin? Vai minkä takia sellaisen olette autonne lasiin kiinnittäneet? [/quote] Minkä Takia laitat itsellesi/ lapsellesi/ koirallesi/ kumminkaimantutulle HEIJASTIMEN? Luuletko, etta kukaan liikenteessä huomioi sinut paremmin tai ajaa hiljenpaa. Voi elämän taivas kun taas järjen jättiläisiä liikenteessä.

[/quote]

lisään vielä että kyllä mä luulen, että ihmiset yleensä välittävät. Minusta ainakin on tuntemattomatkin ns välittäneet! Surullinen elämä ap: lla jos ei mitään tuntemattomiin kohdistuvaa lähimmäisenrakjautta ole kokenut tai kykenevä kokemaan. Psykopaatti, joka naureskelee empatian hakemiselle?

Vierailija
160/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:29"]

Pointti mulla ainakin on turvaväli. Vetoa. Perseessä kihnuttaviin että kunnioittaisivat edes vauvan hentoa niskaa. Ei ole ihan sama ajaa liikenteessä aikuisena ja vauvana, sikäli tyhmää puhua että "kaikkia liikenteessä olevia pitää varoa". Toki, mutta heikompia erityisesti..

[/quote]

Oletko tehnyt havaintoja turvavälin kasvamisesta kyltin kiinittämisen jälkeen? Tosin kysymys on tyhmä, koska vastaat kyllä, vaikka et olisi mitään havaintoa tehnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän