Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla autoissa "Baby on board"-kyltti

Vierailija
15.11.2014 |

Kuvitteletteko ihan oikeasti, että muut liikenteessä nyt ajattelevat sitä teidän pientä kullannuppuanne ja ajavat hiljempaa/varovaisemmin? Vai minkä takia sellaisen olette autonne lasiin kiinnittäneet?

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen ideahan kyltissä oli se, että kolaritilanteessa pelastushenkilökunta on tietoinen että kyydissä on lapsi. Ideana erittäin hyvä. Joku täällä ulkomailla kertoi juttua, jossa lapsi lentänyt kauas autosta. jos kuski/autossa olijat tajuttomia/kuolleita/pahasti loukkaantuneita ettei pysty lapsen läsnäoloa ilmaisemaan niin hyvä juttuhan se olisi (jos toimisi).

Vierailija
182/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomestakin niitä saa.itse ostin biltemasta.meillä lukee ihan suomeksi "lapsia autossa.miten jotain voi ärsyttää,jos turvallisuuden vuoksi sen auton takalasille laittaa! Jos ajan vaikka katolleen ojaan jne..tai auto palaa jossain ojanpenkalla ja olen itse tajuton ym.niin onhan se hyvä jos joku fiksu näkee kyltin ja mahdollisesti lapset pelastuu ajoissa! Että tosi rasittava kyltti..miten se voi häiritä!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"]

Alkuperäinen ideahan kyltissä oli se, että kolaritilanteessa pelastushenkilökunta on tietoinen että kyydissä on lapsi. Ideana erittäin hyvä. Joku täällä ulkomailla kertoi juttua, jossa lapsi lentänyt kauas autosta. jos kuski/autossa olijat tajuttomia/kuolleita/pahasti loukkaantuneita ettei pysty lapsen läsnäoloa ilmaisemaan niin hyvä juttuhan se olisi (jos toimisi).

[/quote]

niin mutta tätä tyhmä ap ei osannut ajatella. 

Vierailija
184/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"]

[/quote]

niin mutta tätä tyhmä ap ei osannut ajatella. 
[/quote

Eikä vissiin moni muukaan...aina pitää olla kateus taustalla ("kehua, sillä että on pystynyt lisääntymään" jne.). Huoh! Ilmeisesti harva tajuaa sen olevan oikeasti halpa "henkivakuutus" lapselle.

Vierailija
185/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:20"]

Niitä jaetaan neuvolassa meilla taalla maailmalla.

[/quote]

No ei se tarkoita, että se pitäisi läntätä auton ikkunaan. Mä niin haluaisin vastapainoksi tarran, jossa lukisi "Adults on board - we want to live, too!"

[/quote]

Tää olisi ihan huippu! :D

Vierailija
186/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmillani on kyltti jossa lukee "Teacher on Board" 

toin sen niille 80-luvulla Usa:sta. Se on makee vieläkin :)

Vierailija
187/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kyltti party animal on board. Terveisiä tutuille!

Vierailija
188/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:31"] Alkuperäinen ideahan kyltissä oli se, että kolaritilanteessa pelastushenkilökunta on tietoinen että kyydissä on lapsi. Ideana erittäin hyvä. Joku täällä ulkomailla kertoi juttua, jossa lapsi lentänyt kauas autosta. jos kuski/autossa olijat tajuttomia/kuolleita/pahasti loukkaantuneita ettei pysty lapsen läsnäoloa ilmaisemaan niin hyvä juttuhan se olisi (jos toimisi). [/quote]   niin mutta tätä tyhmä ap ei osannut ajatella.  [/quote Eikä vissiin moni muukaan...aina pitää olla kateus taustalla ("kehua, sillä että on pystynyt lisääntymään" jne.). Huoh! Ilmeisesti harva tajuaa sen olevan oikeasti halpa "henkivakuutus" lapselle.

[/quote]

Haukut siis mua tyhmäksi? Mitä tämä palsta oikein onkaan?? Ala-aste vai kenties päiväkoti?? PS:Sulla ei ole mitään oikeutta haukkua mua tyhmäksi, tuskin tunnet minua...Osoittaa tosin aika suurta yksinkertaisuutta haukkua ketään yhden av-aloituksen perustella...

Vierailija
189/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta useimmilla on se kyltti silloinkin kun lasta ei ole kyydissä. Viime viikollakin näin huoltoasemalle tulevassa autossa tuollaisen kyltin, vaikka autossa oli vain kuski ja tyhjä lastenistuin.

Vierailija
190/190 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuohan  on ihan typerää, ellei sitten ota tarraa aina pois kun kyydissä ei ole vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan