Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä nirsoista aikuisista?

Vierailija
15.11.2014 |

Eilinen illanvietto ystäväporukan kesken pisti miettimään. Ystävän miehen kaveripariskunnasta löytyi taas monta näitä nirsoilijoita jotka eivät suostuneet edes maistamaan ystävän vaivalla tekemiä herkkuja. Ei ollut edes mitään erityisen eksoottisia juttuja, vaan esim. vuohenjuustoa, erilaista sushia nje. Tuli paha mieli ystävän puolesta ja itseäni ärsytti.

Tottakai ymmärrän että löytyy joitakin ruokia mistä ei pidä, itse en syö tonnikalaa. Mutta jotenkin näillä nirsoilijoilla se lista on todella pitkä ja edes maistamaan ei suostu. Minä pystyn kyllä maistamaan tonnikalaakin. Ja muutenkin kerätään liikaa huomioita itseensä.

Yleensä en lähde luokittelemaan ihmisiä, mutta pakko sanoa että oman kokemukseni mukaan nämä nirsot eivät pahemmin ole matkustelleet, käyneet ravintoloissa tai ole erityisen koulutettuja. Käytöstapojen puute on aika ilmeistä myös.

Mitä havaintoja olette itse tehneet nirsoista ihmisistä? Tai muita mieipiteitä? Miten heidät pitäisi kohdata?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kinkkupiiraassa, itse tehdyssä perunasalaatissa, lämpimissä voileivissä, uuniperunoissa. Siinä mallia, ei tarvitse yökkiä.

Vierailija
82/82 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kaikkiruokainen ja juustojen ystävä, mutta vuohenjuusto on sellainen mitä en ikinä osta. En ihmettele ettei kaikille maistu, vaikka pystyn kyllä syömään sitä jos tarjotaan. Sushi on myös sellainen, että ei voi olettaa jokaisen maistavan sitä innokkaana. Raakaa kalaa ja levää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä