Miksei Nightwishin Ratinan stadionkonserttia ole vielä myyty loppuun?
Oletin ihan että nyt kun Cheekin ja Apulannan vanavedessä suomalaisbändien jättikonsertit ovat yleisön suosiossa, niin Nightwish möisi Ratinan täyteen ihan heittämällä ja nyt rannalle jääneet odottelisivat jo lisäkonserttia lauantaille. Ilmeisesti olin väärässä.
Kommentit (33)
Eiköhän tuo pikku hiljaa täyteen tule. Nyt lienee pyöreästi jo 3/4 istumapaikoista myytynä.
Edelleenkin on kenttälippuja saatavana, mikä on kyllä yllätys ainakin minulle.
Siksi koska Nightwish on nyt ns. "washed up has been"
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 02:37"]
Olin lapsesta asti nightwish-fani, mutta kiinnostus lopahti kun Tarja lähti... On ollut muutenkin aika kummallista toimintaa, että ovat potkineet jo kaksi laulajaa pois, milloinhan on nykyisen vuoro?
[/quote]
Tarja se vaan jaksaa tykätä kyttyrää :D
Jos Tarja Turunen pitäisi stadionkonsertin Tampereella, montako katsojaa tulisi paikalle?
Mulla olisi yksi katsomopaikka tarjolla. Paljonko maksaisitte?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:34"]Jos Tarja Turunen pitäisi stadionkonsertin Tampereella, montako katsojaa tulisi paikalle?
[/quote]
2, Martselo-mies ja heidän lapsensa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:35"]
Mulla olisi yksi katsomopaikka tarjolla. Paljonko maksaisitte?
[/quote]
3,50€
Itse parhaillaan paikanpäälle menossa. Kenttälippuja on vieläkin myynnissä. En tiedä ulkomailla konsertin on loppuunmyytyjä jatkuvasti. Suomessa kai fanikanta senverran pienempi, että vaikuttaa myyntiin. Ps. Fani vuodesta 2013 jolloin floor tuli tulkitsijaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:20"]Voisiko sillä olla merkitystä, että se on Tampereella? En minä ainakaan lähtisi pelkän keikan takia sinne.
[/quote]
Viime viikolla monikin lähti Hämeenlinnaan...
Floor on kyllä tulkitsijoista paras mutta jostain syystä uusin albumi ei minuun uponnut niin hyvin kuin aiemmat. Toivoisin että keikkasettiin sisältyisi vanhempaakin materiaalia.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:13"]Kaikki hyvätt paikat meni heti. Olen nw-fani, mutta en ostanut lippuja kun ei sieltä takaosasta näe mitään. Odotan harwallin keikkoja.
[/quote]
No kuulee kuitenkin! Ja eiköhän jo Tampereellakin ole keksitty screenit? Tunnelmahan livekonserteissa on se pääasia. Ja kyllä, kohtalaisen hyvät istumapaikat ovat varattuna.
[/quote]
Istumapaikoilla harvemmin on mitään tunnelmaa noin isolla areenalla. Screeniä voi katsoa kotonakin. Jos fiilikseen haluaa, niin kannattaa ostaa kenttälippu.
En edes tiennyt. Missä sitä on mainostettu? Ei ole tullut vastaan