Narsistiäitimme ohjeistaa lastenlastaan...
Mitä voin tehdä. Narsistiäitimme on kasvattanut kolme mielenterveyspotilasta (eli kaikki lapsensa) ja nyt hän sitten hyväähyvyyttään on luottohenkilö yhdelle lapsenlapsistaan.
Narstikasvatus nähtävästi saa nyt jatkumoa. Tuntuu pahalta kun itse olen hänen uhrinsa ja tämä sama rumba jatkuu ja siirtyy eteenpäin...
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:13"]
Mitä voin tehdä. Narsistiäitimme on kasvattanut kolme mielenterveyspotilasta (eli kaikki lapsensa) ja nyt hän sitten hyväähyvyyttään on luottohenkilö yhdelle lapsenlapsistaan.
Narstikasvatus nähtävästi saa nyt jatkumoa. Tuntuu pahalta kun itse olen hänen uhrinsa ja tämä sama rumba jatkuu ja siirtyy eteenpäin...
[/quote]
[/quote]
Välit poikki. Valitettavasti mikään muu ei taida auttaa. Äitisi ei parane. Sinun on valittava haluatko äitisi vai lapsesi parasta.
Ap, puhutko omasta lapsestasi, vai sisaruksesi lapsesta?
Ihan mielenkiinnosta, sillä aloutus vaikuttaa olevan suoraan lähisuvustani...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:13"]
[/quote]