Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
Fyysistä työtä tekevät miehet ovat usein hyväkroppaisia, sopusuhtaisia ja lihaksikkaita. Tädin silmä lepää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lihaksikkaat miehet viehättää kyllä enimmäkseen toisia miehiä. Sitten miehet luulee että kun toi äijä on mun mielestä kuuminta hottia niin sen täytyy olla sitä naistenkin mielestä. Katsokaapa nyt esimerkiksi niitä Suomen Tommin piirtelemiä mieshahmoja. Lihasta on ja lujasti.
Deja vu, tästä on keskusteltu tällä palstalla tuhat kertaa aiemminkin. Minusta hyvä esimerkki tästä miesten ja naisten erilaisesta miesihanteesta on Fast and the Furious-elokuvat, joissa Vin Diesel ja Dwayne Johnson miellyttävät miesten silmää, Paul Walker taas naiskatsojia.
Paul Walker on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Fyysistä työtä tekevät miehet ovat usein hyväkroppaisia, sopusuhtaisia ja lihaksikkaita. Tädin silmä lepää.
Punttisalilla hankitut lihakset ovat vähän sama kuin silikonirinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyisessä rikkaassa kulttuurissa sitten lihaksikasta miestä kaivataan suojeluun?
En minä ainakaan tarvitse miestä mihinkään "suojeluun". Mutta miehellä soisi olla ihan normaalit miehen lihakset, jotka on miehillä kyllä ihan luonnostaan isommat kuin naisilla, jos edes JOTAIN fyysistä tekee. Kyllä se kieltämättä oli ekan poikaystäväni kanssa vähän turn off, että minulla oli isompi haba kuin hänellä ja mulla ne tuli ihan vaan työssä käymisestä, ei mistään muusta. Jätkä oli työtön narukäsi.
Penkki 120kg+
cooper 3000m+
eli lihasta pitää olla miehellä mutta myös kuntoa.
Haluan sopusuhtaisen, fyysistä työtä tekevän, pernillaböckermanimaisen tyttiksen.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lihaksikkaat miehet viehättää kyllä enimmäkseen toisia miehiä. Sitten miehet luulee että kun toi äijä on mun mielestä kuuminta hottia niin sen täytyy olla sitä naistenkin mielestä. Katsokaapa nyt esimerkiksi niitä Suomen Tommin piirtelemiä mieshahmoja. Lihasta on ja lujasti.
Deja vu, tästä on keskusteltu tällä palstalla tuhat kertaa aiemminkin. Minusta hyvä esimerkki tästä miesten ja naisten erilaisesta miesihanteesta on Fast and the Furious-elokuvat, joissa Vin Diesel ja Dwayne Johnson miellyttävät miesten silmää, Paul Walker taas naiskatsojia.
Paul Walker on kuollut.
Mutta silti, nykykunnossaankin, varmasti timmimpi kuin minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyisessä rikkaassa kulttuurissa sitten lihaksikasta miestä kaivataan suojeluun?
Jätkä oli työtön narukäsi.
Oliko myös kynäniska ja kukkakeppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul Walker on kuollut.
Huonossa kunnossa sitten olet.
Paul Walker on tuhkattu.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-2522995/Paul-Walkers-remains-c…
Siis salillahan voi käydä, mutta tuloksia on monenlaisia.
On ne (naisten mielestä) kaameat bodarikropat, joissa lihakset pullistelee kuin piknik-kinkulla ja suonet irvistelee lihasten päällä. Ylitreenatut bullmentulat.
Sitten on ne normaalimmat, joilla on pienemmät lihakset. Treenattuja, mutta sopusuhtaisemmin. 12
Ja ne vasta-alkajat, joilla on laiha olemus ja pulkannarut käsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul Walker on kuollut.
Ainakin rasvaprosentti on varmasti pienempi kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis salillahan voi käydä, mutta tuloksia on monenlaisia.
On ne (naisten mielestä) kaameat bodarikropat, joissa lihakset pullistelee kuin piknik-kinkulla ja suonet irvistelee lihasten päällä. Ylitreenatut bullmentulat.
Sitten on ne normaalimmat, joilla on pienemmät lihakset. Treenattuja, mutta sopusuhtaisemmin. 12
Ja ne vasta-alkajat, joilla on laiha olemus ja pulkannarut käsinä.
Näistä parhaat naisten mielestä ovat ne keskimmäiset eli ”normaalit”.
Se mystinen lähde on varmaankin fyysinen työ.
Sitten kun ajan myötä nainen ärsyttää hysteriallaan ja nalkutuksellaan sen napeilla kasvatetun lihassonnin ja se vähän adrenaliini kuohussaan toimii luonteenomaisesti niin heti ollaan itkemässä sosiaalitädeille ja iltiksen sivuilla miten kaikki miehet on hirviöitä.
Minulle kelpaa ainoastaan F kuppikoon tissit ja anorektikon vartalo, siis naisista.
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen työ on nimenomaan yksipuolista ja johtaa epäsopusuhtaisuuteen, kun taas salilla treenataan lihasryhmät läpi järjestelmällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen on laiha. Sellainen jaksaa enemmän kuin lihaksikas, elää pitempään ja terveempänä ja kuluttaa vähemmän resursseja. Katsoo vaikka luontoa - villieläimet ovat kaikki laihoja ja jänteviä, ei lihaksikkaita ja massiivisia. Eikä tarvitse mennä ajassa taaksepäin kuin puoli vuosisataa, niin ihmisetkin olivat hoikkia ja jänteviä. Nykyinen massan kerääminen on outo poikkeus maailmanhistoriassa.
Ei ne proteiinijauheilla kasvatetut lihasmassat ole tervettä nähneetkään, joten eivät ole viehättävän näköisiä.
Riippuu vähän eläinlajista, mutta esim karhut ovat aikamoisia lihaskimppuja. Puoli vuosisataa sitte ihmiset kuolivat nuorempina, joten en heistä ottaisi mallia. Proteiinijauhe sisältää sitä samaa proteiinia mitä syöt joka päivä, mutta siitä on poistettu rasvat ja yleensä suurin osa hiilareista, joten se ei järkevissä määrin ole sen vaarallisempaa kuin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne lihakset on tullut roinanarkkaamalla niin sitten tuossa sanonnassa olisi edes vähän loogisuutta.