24v teinipoikani elää pakastepizzoilla ja kaljalla :(
Olen sanonut että hakisi töihin. Osallistuisi edes kotitöihin, mutta ei sitäkään. Minun pitää pizzatkin paistaa kun on niin kiireinen pelatessa tietokoneella.
Mikä saisi poikaan vähän vauhtia?
Kommentit (14)
No hyvänen aika, potki ensimmäisenä ulos kotoasi ja omaan asuntoon.
T: M40
Oma asunto. Riittävä raha koska tuet riittämättömiä, haette aina kaappiin kunnon ruokaa mitä haluaa ja hanki apteekista vitamiinit. Joku päivä hän keksii mitä tekee tai sitten ei tee.
Minä aloitin näin keski-ikäisenä saman elämän. Pelaan pleikkaa ja dokaan. Ei töitä tai naista. Poikasi pääsee paljon helpommalla kun luovuttaa samantien.
Onko 24-vuotias nykyisin teini?! Anna mun tämäkin kestää.
Mitä jos lakkaisit paistamasta pizzoja. Rahaston varmaan kaljatkim pojalle? Miksi tuon ikäinen edes asuu mamman nurkissa?
Vois olla huonomminkin, poika vois vaikka vetää einespitsoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 ja en pidä itseäni teininä..ap:n poika on laiska ja hän tarvitsee suunnan elämäänsä. Minä havahduin juuri 20v kun en ollut virallisesti teini enää että huh huh ehkä pitää yrittää tehdä jotain.
Kauhee trolli taas. AP haluaa, että kaikki takertuu tuohon "24v.. teini" kohtaan.
Kyllä trolli trollin tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30 on vielä nuori nyky hallituksen mukaan.
Eipä yllätä että tämä valtiomuoto tulee tuhoutumaan. Sitähän Sannan hallitus haluaa.
Alle 30-vuotias luokitellaan kyllä tilastoissa nuoreksi (ei teiniksi), mutta nykyhallituksella (saati nyky_hallituksella) ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Yritä se saada ensin vaikka mainosten jakajaksi.
Siitä varmaan reipastuu ja haluaa hankkia ammatin jossa istumaduunia pääsee tekemään. Jostakin on pakko aloittaa.
SANO SE SILLE.
Suomessa on varmaan satoja tuhansia jotka elää pelkillä pakastepizzoilla, sipseillä ja kaljalla.
Ei oo enää teini.