Muita jonka seksielämä loppunut raskauteen?
Olen 8. kuulla raskaana ja koko tän aikana ollaan harrastettu 2 kertaa seksiä. Mies ei siis halua, mulla kyllä on haluja ja olenkin sitten niitä hoidellut oman käden kautta. Mies on kyllä samanlainen halija ja pussailija ettei käytös ole muuttunut siinä mielessä.
Onko muilla sitten seksielämä palautunut normaaliksi raskauden jälkeen?
Kommentit (45)
Me ollaan harrastettu ihan normaalitahtiin seksiä koko raskausajan, lukuunottamatta alkuraskauden pahoinvointia, jolloin ei yhtä useasti tehnyt mieli. Nyt ollaan molemmat flunssassa ja nyt on ollut yli viikon tauko mikä on todella harvinaista meillä.
Täällä kaikki kertovat normaalisti jatkuneesta seksielämästä mutta tämän ketjun pointtina on juurikin olematon seksielämä raskaana, voitte jättää noi normaalina jatkuneet puuhastelut kertomatta.
Ap
Mulla kävi ihan samoin! Kerran se suostui seksiin, olisiko ollut rv 17. Sen jälkeen ei herunut. Varaudu sitten siihen ettei seksielämä ainakaan parane synnytyksen jälkeen! Nyt 6 viikkoa synnytyksestä ja olen varmaan kuukauden jo ehdotellut päivittäin eikä siltä heru vieläkään. Ja ei, en levinnyt enkä revennyt eli siitä ei ole kiinni. Muka pelkää satuttavansa, olen vannonut, että oon kunnossa mutta ei usko! En kohta enää kestä tätä!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:33"]
Mutta en kyllä mitenkään, en millään voi ymmärtää niitä näkemyksiä, että naisen kiinnostavuus/kiihottavuus häviäisi raskauden myötä. Minulla ainakin ajatuksen tasolla ne joka puolelta runsammaksi käyvät muodot lähinnä saavat housun lahkeen pullistumaan. Mikä teilllä joillain miehillä saavat sen miinusmerkin siihen eteen tulemaan?
[/quote]
Monilla naisille ne "runsaammat muodot" tarkoittavat tasan isompaa mahaa. Kiihotutko muutenkin isomahaisista naisista? Useimmat miehet eivät.
[/quote]
Ok, hyväksyn kokeneemman rintaäänen vastauksen ilman vastaansanomista. Mutta syystä tai toisesta omassa lähiystäväpiirissäni raskautuneet neidit/rouvat ovat kyllä joko luonnostaan tai maxfactoryn ja pushuppien avulla tulleet erittäin hehkeiksi ja luokseenvetäviksi.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:33"]
Mutta en kyllä mitenkään, en millään voi ymmärtää niitä näkemyksiä, että naisen kiinnostavuus/kiihottavuus häviäisi raskauden myötä. Minulla ainakin ajatuksen tasolla ne joka puolelta runsammaksi käyvät muodot lähinnä saavat housun lahkeen pullistumaan. Mikä teilllä joillain miehillä saavat sen miinusmerkin siihen eteen tulemaan?
[/quote]
Monilla naisille ne "runsaammat muodot" tarkoittavat tasan isompaa mahaa. Kiihotutko muutenkin isomahaisista naisista? Useimmat miehet eivät.