Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jonka seksielämä loppunut raskauteen?

Vierailija
13.11.2014 |

Olen 8. kuulla raskaana ja koko tän aikana ollaan harrastettu 2 kertaa seksiä. Mies ei siis halua, mulla kyllä on haluja ja olenkin sitten niitä hoidellut oman käden kautta. Mies on kyllä samanlainen halija ja pussailija ettei käytös ole muuttunut siinä mielessä.
Onko muilla sitten seksielämä palautunut normaaliksi raskauden jälkeen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:33"]

Mutta en kyllä mitenkään, en millään voi ymmärtää niitä näkemyksiä, että naisen kiinnostavuus/kiihottavuus häviäisi raskauden myötä. Minulla ainakin ajatuksen tasolla ne joka puolelta runsammaksi käyvät muodot lähinnä saavat housun lahkeen pullistumaan. Mikä teilllä joillain miehillä saavat sen miinusmerkin siihen eteen tulemaan?

[/quote]

Monilla naisille ne "runsaammat muodot" tarkoittavat tasan isompaa mahaa. Kiihotutko muutenkin isomahaisista naisista? Useimmat miehet eivät.

[/quote]

Ok, hyväksyn kokeneemman rintaäänen vastauksen ilman vastaansanomista. Mutta syystä tai toisesta omassa lähiystäväpiirissäni raskautuneet neidit/rouvat ovat kyllä joko luonnostaan tai maxfactoryn ja pushuppien avulla tulleet erittäin hehkeiksi ja luokseenvetäviksi.

[/quote]

Musta ei oo niin hirveen iso ero voimistelupalloon..

Vierailija
2/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:33"]

Mutta en kyllä mitenkään, en millään voi ymmärtää niitä näkemyksiä, että naisen kiinnostavuus/kiihottavuus häviäisi raskauden myötä. Minulla ainakin ajatuksen tasolla ne joka puolelta runsammaksi käyvät muodot lähinnä saavat housun lahkeen pullistumaan. Mikä teilllä joillain miehillä saavat sen miinusmerkin siihen eteen tulemaan?

[/quote]

Monilla naisille ne "runsaammat muodot" tarkoittavat tasan isompaa mahaa. Kiihotutko muutenkin isomahaisista naisista? Useimmat miehet eivät.

[/quote]

Ok, hyväksyn kokeneemman rintaäänen vastauksen ilman vastaansanomista. Mutta syystä tai toisesta omassa lähiystäväpiirissäni raskautuneet neidit/rouvat ovat kyllä joko luonnostaan tai maxfactoryn ja pushuppien avulla tulleet erittäin hehkeiksi ja luokseenvetäviksi.
[/quote]

Sä vaikutat hyvältä tyypiltä :D
Mulla ainakin on tissit kasvanu 3 kuppii ja tietty mahakin on kasvanut ja takapuoli. Kaikki kyllä sanoo että näytän hehkeemmältä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaimon raskaus vain toi sekä vaimolle, että itselleni entistä enemmän kiinnostusta asiaa kohtaan. Jokainen tuntee mitä tuntee, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kasvava raskausmaha toisi jotain ällötystä tai lievempääkään ällötystä seksiin?

Vierailija
4/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:01"]

Sä vaikutat hyvältä tyypiltä :D Mulla ainakin on tissit kasvanu 3 kuppii ja tietty mahakin on kasvanut ja takapuoli. Kaikki kyllä sanoo että näytän hehkeemmältä..

[/quote]

Taitaa olla sellainen turvallinen kehu, jonka voi sanoa kun ei keksi mitään oikeasti positiivista sanottavaa. Ja jokainen tietää, että paksuna olevia pitäisi kehua, jotainhan sitä on siis "pakko" sanoa. Olen tainnut itsekin tuota käyttää, enkä ole sekuntiakaan sitä tarkoittanut. Enpä ole vielä yhtäkään oikeasti hehkeää raskaana olevaa nähnyt. Ei se iso maha tai takapuolen leviäminen ketään kaunista. Ja jokainen ymmärtää että mitä enemmän rinnat kasvaa yhtäkkiä, sitä enemmän ne sitten alkaa roikkuakin. Lyhyt ilo.

Vierailija
5/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:03"]

Itselläni vaimon raskaus vain toi sekä vaimolle, että itselleni entistä enemmän kiinnostusta asiaa kohtaan. Jokainen tuntee mitä tuntee, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kasvava raskausmaha toisi jotain ällötystä tai lievempääkään ällötystä seksiin?

[/quote]

Kun se iso maha nyt ei vaan yleensä ole kauniiksi katsottava ominaisuus. Kuinka monta isomahaista mallia, näyttelijätärtä tai kauniiksi kehuttua kuuluisuutta tiedät? Nii-in, et yhtäkään. Isomahaisuus taitaa olla yleensä top3:ssa, kun luetellaan naisen epähaluttavia omianaisuuksia. Ihan sama johtuuko se mahan koko läskistä tai raskaudesta, niin ei se syy sitä kaunista.

Vierailija
6/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:03"]Itselläni vaimon raskaus vain toi sekä vaimolle, että itselleni entistä enemmän kiinnostusta asiaa kohtaan. Jokainen tuntee mitä tuntee, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kasvava raskausmaha toisi jotain ällötystä tai lievempääkään ällötystä seksiin?
[/quote]

Mies sanoi, että häntä inhotti harrastaa seksiä kun tunsi mahaansa vasten vauvan liikkuvan. Tai jos harrastettiin takaapäin niin hän tunsi vauvan käsillään. Lisäksi mulla vuoti helposti maitoa loppuraskaudesta. Kai se tuntui ällöttävältä :( 19

Vierailija
7/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:01"]

Sä vaikutat hyvältä tyypiltä :D Mulla ainakin on tissit kasvanu 3 kuppii ja tietty mahakin on kasvanut ja takapuoli. Kaikki kyllä sanoo että näytän hehkeemmältä..

[/quote]

Taitaa olla sellainen turvallinen kehu, jonka voi sanoa kun ei keksi mitään oikeasti positiivista sanottavaa. Ja jokainen tietää, että paksuna olevia pitäisi kehua, jotainhan sitä on siis "pakko" sanoa. Olen tainnut itsekin tuota käyttää, enkä ole sekuntiakaan sitä tarkoittanut. Enpä ole vielä yhtäkään oikeasti hehkeää raskaana olevaa nähnyt. Ei se iso maha tai takapuolen leviäminen ketään kaunista. Ja jokainen ymmärtää että mitä enemmän rinnat kasvaa yhtäkkiä, sitä enemmän ne sitten alkaa roikkuakin. Lyhyt ilo.
[/quote]
Kyllä mä itsekin olen huomannut että hiukset kiiltää enemmän ja on nyt paksummat. Ihokin on paremmassa kunnossa. Oot tainnut tajuta hehkeä sanan väärin, ei se leveämpi takapuoli tai iso maha ketään vähemmän hehkeäksi tee vaan hehkeys on puoliksi mikä säteilee sisältä päi ;)

Vierailija
8/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Kun se iso maha nyt ei vaan yleensä ole kauniiksi katsottava ominaisuus. Kuinka monta isomahaista mallia, näyttelijätärtä tai kauniiksi kehuttua kuuluisuutta tiedät? Nii-in, et yhtäkään. Isomahaisuus taitaa olla yleensä top3:ssa, kun luetellaan naisen epähaluttavia omianaisuuksia. Ihan sama johtuuko se mahan koko läskistä tai raskaudesta, niin ei se syy sitä kaunista.
[/quote]
No ei niitä vauvoja vielä missään muualla pystytä kasvattamaan kuin naisen mahassa. Täytyy olla vähän dorka jos vauvamaha on jotenki jonkumielestä epämiellyttävä...

Vierailija
9/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aina alkuraskautta lukuunottamatta hiljentynyt makkarissa ihan molempien toiveesta. Sekä synnytysten jälkeen. On sitten pikkuhiljaa palautunut ja viimeistään kunnolla kun imetys on loppunut. Jos mulla ei ole ovulaatiota, ei mua halutakaan niin paljon ja mieskään ei ole sitä tyyppiä että tykkäisi kauheasti isoista/isomahaisista naisista. Eikä se mua haittaa tai loukkaa yhtään. En mäkään varmaan ilahtuisi jos mies lihoisi 25 kg ja kehittäisi jättimäisen mahan. Mä olen pitänyt raskaus- ja pikkuvauva-aikoja tervetulleena paussina, jolloin seksiä vain harvakseltaan.

Vierailija
10/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:53"]

Mulla kävi ihan samoin! Kerran se suostui seksiin, olisiko ollut rv 17. Sen jälkeen ei herunut. Varaudu sitten siihen ettei seksielämä ainakaan parane synnytyksen jälkeen! Nyt 6 viikkoa synnytyksestä ja olen varmaan kuukauden jo ehdotellut päivittäin eikä siltä heru vieläkään. Ja ei, en levinnyt enkä revennyt eli siitä ei ole kiinni. Muka pelkää satuttavansa, olen vannonut, että oon kunnossa mutta ei usko! En kohta enää kestä tätä!

[/quote]

Sinun mies nyt vaan reagoi isäksi tuloon noin. Sinun täytyy saada hänet vakuuttuneeksi, että sinä olet fyysisesti valmis seksiin, mutta odotat häntä. Ei tollasta jatkuvaa vonkaamista kukaan jaksa. Se vie ne loputkin halut.

Vierailija
11/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 13:43"]

Olen 8. kuulla raskaana ja koko tän aikana ollaan harrastettu 2 kertaa seksiä. Mies ei siis halua, mulla kyllä on haluja ja olenkin sitten niitä hoidellut oman käden kautta. Mies on kyllä samanlainen halija ja pussailija ettei käytös ole muuttunut siinä mielessä. Onko muilla sitten seksielämä palautunut normaaliksi raskauden jälkeen?

[/quote]

Miehille sanotaan usein, että "käytä käsiäs ja lopeta valittaminen". Sinä olet kädet jo löytänyt, nyt sinulta puuttuu vain kärsivällisyys. Eihän tuo ole vielä pitkäkään aika. Kyllä se siitä aikanaan paranee.

Vierailija
12/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:16"]

No ei niitä vauvoja vielä missään muualla pystytä kasvattamaan kuin naisen mahassa. Täytyy olla vähän dorka jos vauvamaha on jotenki jonkumielestä epämiellyttävä...

[/quote]

Ja lihaa tulee navetoista ja teurastamoista. Täytyy olla vähän dorka, jos paskanhajuset navetat tai veriset teurastamot on jotenkin epämiellyttäviä... eikä puhuta makkaratehtaista vielä mitään.

Vierailija
13/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro2 jatkaa... Olen joka raskaudessa kasvanut pelkästään mahan (+rinnat)  kohdalta ja viimeisilläni oon ollut 65kg! Nyt kolmannen kanssa on jo 68kg rikki ja se kuulemma ällöttää! Vaikka monet tutut turpoaa kuin pullataikinat yli 100kg:n niin " ne on raskauskiloja" mitään kaunista kuultavaa on turha edes odottaa, vaikka huolehdin itsestäni... Oon kuulemma niin laiska kun joudun (lääkärin määräyksestä!!!) maata lähes koko päivän. Veettää niin kovaa! Tekisi mieli käskeä ukon laittaa toinen muija paksuksi et näkis mitä muiden raskaudet on

Vierailija
14/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loppui lähes heti, kun saimme tietää minun olevan raskaana. Nyt rv 30 ja funtsinu, että lähden nostelemaan täältä synnytyksen jälkeen jahka olen tarpeeksi voimissani. Jos äijää ei kiinnosta edes jutella aiheesta, niin ei ansaitse tulla isäksikään.

Vierailija
16/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin makuuhuoneessa tapahtunut raskauden aikana. Miehen tahdosta. Itse kyllä kävin kuumana. Raskauden jälkeen oli pidempi haluttomuusjakso minun osalta, mutta sen jälkeen taas molempien halut kohtasivat.

Vierailija
17/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:03"]

[/quote]

[/quote]

Eihän se maha edes aluksi ole iso.

http://data3.whicdn.com/images/145366790/large.jpg

http://data1.whicdn.com/images/95729343/large.jpg

http://data1.whicdn.com/images/129871459/large.jpg

Vierailija
18/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:03"] Itselläni vaimon raskaus vain toi sekä vaimolle, että itselleni entistä enemmän kiinnostusta asiaa kohtaan. Jokainen tuntee mitä tuntee, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kasvava raskausmaha toisi jotain ällötystä tai lievempääkään ällötystä seksiin? [/quote] Kun se iso maha nyt ei vaan yleensä ole kauniiksi katsottava ominaisuus. Kuinka monta isomahaista mallia, näyttelijätärtä tai kauniiksi kehuttua kuuluisuutta tiedät? Nii-in, et yhtäkään. Isomahaisuus taitaa olla yleensä top3:ssa, kun luetellaan naisen epähaluttavia omianaisuuksia. Ihan sama johtuuko se mahan koko läskistä tai raskaudesta, niin ei se syy sitä kaunista. [/quote] No ei niitä vauvoja vielä missään muualla pystytä kasvattamaan kuin naisen mahassa. Täytyy olla vähän dorka jos vauvamaha on jotenki jonkumielestä epämiellyttävä...

[/quote]

Kyllä niitä joissain maissa jo laboratorioissa kasvatetaan..!

Vierailija
19/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:54"]

Kyllä loppui lähes heti, kun saimme tietää minun olevan raskaana. Nyt rv 30 ja funtsinu, että lähden nostelemaan täältä synnytyksen jälkeen jahka olen tarpeeksi voimissani. Jos äijää ei kiinnosta edes jutella aiheesta, niin ei ansaitse tulla isäksikään.

[/quote]

Taitaa olla niitä varmojen päivien satoa..?!

Vierailija
20/45 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ymmärtäkää nyt, ei teistä pallomahoista kukaan jaksa innostua muuta kuin säälistä joskus:(