Mikä Linnan juhlien boikotointi menossa?
Vasta yksi ilmoittanut osallistuvansa. Mistä protestista kyse?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:37"]
Olisi voinut jättää juhlat järjestämättä ja sekin raha käyttää vaikka uuden lastensairaalan toteutumiseen.
[/quote]
Pientä rajaa irtopisteiden keruus hei!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:11"]
Mä ainakin olen silloin koiranäyttelyssä, joten Sauli joutuu bilettää ilman mua ja mun miestä.
[/quote]
Ai, puhuvii koirii, ok!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:03"]Siis kuka on Pertsa ja mitä tuo pedofiilijuttu tarkoitti? Voiko joku selventää?
[/quote]
Erään vasemmistoliiton kansanedustajan mies, joka aikanaan ollessaan 33-vuotias, pani paksuksi silloin 12-vuotiaan tulevan kansanedustajan. Selvisi ilman mitään rangaistusta, koska asia hyssytteltiin ja hyväksyttiin hiljaa heidän asuinpaikkakunnallaan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:03"]Siis kuka on Pertsa ja mitä tuo pedofiilijuttu tarkoitti? Voiko joku selventää?
[/quote]
Erään vasemmistoliiton kansanedustajan mies, joka aikanaan ollessaan 33-vuotias, pani paksuksi silloin 12-vuotiaan tulevan kansanedustajan. Selvisi ilman mitään rangaistusta, koska asia hyssytteltiin ja hyväksyttiin hiljaa heidän asuinpaikkakunnallaan.
[/quote]
Korjaus, tyttö oli 13 v. raskaaksi tullessaan ja lapsen isä 34 v. Se ja sama kuitenkin, ei aivan normaalia.
Juurihan ne kutsut vasta tuli. En ole ikinä tajunnut, mikseivät ne tule aiemmin.
Ettei ois mennyt kutsut vääriin osoitteisiin.
Etkös oo kuullut, booli ollut liian laimeaa, nää vaatii kovempia juomia!
Mulle punatulkut tiesi kertoa, että moni ei tahdo osallistua samoihin kemuihin pertsan kanssa ja siksi jättävät osallistumatta. Hyvin ymmärrettävää mielestäni.
pertsalle porttikielto tilaisuuteen, pysyköön kotonaan
Linnan juhlat ovat viimeiset vuodet jääneet täysin katsomatta. En myöskään osta yhtään iltapäivälehteä aiheeseen liittyen. Aivan henkilökohtainen boikotti siksi, että Suomen nykyinen tila ei ole juhlan aihe. Sotaveteraanejakaan ei ole enää kuin muutama. Ei kiinnosta kermaperse-eliitin keekoilu.
Ja onhan se jo ihan terveysriski osallistua moiseen.
Olisi voinut jättää juhlat järjestämättä ja sekin raha käyttää vaikka uuden lastensairaalan toteutumiseen.
Oletettavasti kaikki ovat risteilyllä kiinnittämässä läheisten kuvia hytin seinään.
Kukaan tervejärkinen ei juhli Suomen itsenäisyyspäivää pedarin seurassa. Täytyykö tässä varata ämpäreitä sohvan viereen mahdollista oksennusta varten.
Siis kuka on Pertsa ja mitä tuo pedofiilijuttu tarkoitti? Voiko joku selventää?
Mä ainakin olen silloin koiranäyttelyssä, joten Sauli joutuu bilettää ilman mua ja mun miestä.
Huh, onnex ne on taas täällä Helsingissä! En olis toista kertaa viittiny lähtee jonneki Tampesteriin tai (vielä pahempaa) jonneki Turkkusee..! Yäx! Nyt on puku valmiina =) Kiakkoviaraat saa pataan jos tulee mun taksin ikkunoita koputteleen.. ;)