Muita jonka seksielämä loppunut raskauteen?
Olen 8. kuulla raskaana ja koko tän aikana ollaan harrastettu 2 kertaa seksiä. Mies ei siis halua, mulla kyllä on haluja ja olenkin sitten niitä hoidellut oman käden kautta. Mies on kyllä samanlainen halija ja pussailija ettei käytös ole muuttunut siinä mielessä.
Onko muilla sitten seksielämä palautunut normaaliksi raskauden jälkeen?
Kommentit (45)
40 sulle ei vissiin ole kukaan ollut raskaana. Oma mies sanoi, että ei häntä niin raskaana olevat innostaneet ennen kuin minä olin raskaana hälle.
Kyllä ne himot miehellä karisi. Pelkäsi satuttavansa vauvaa yms. Minulla taas teki mieli kokoajan. Sitten imetys vei minun halut totaalisesti. Ei yhtään kiinnostanut ja limakalvot herkkänä ja kuivina.
Meillä mies oli intona kun olin raskaana kaksi kertaa. Nyt kun odotan kolmatta niin ei näytä kiinnostavan... Vetoaa väsyyn, siihen etten ole käynyt muka suihkussa (nukkui ja pesen hajusteettomalla!)... Kun lääkäri kielsi supistusten takia seksin niin silloin halusi, nyt taas ei, jos itse otan "ohjat" niin eräs kerta vaan totesi : tuskin toimii. Itsetunto taas murenee kun on vihdoin saanut nostettua, kiva
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 13:52"]
Meillä mies oli intona kun olin raskaana kaksi kertaa. Nyt kun odotan kolmatta niin ei näytä kiinnostavan... Vetoaa väsyyn, siihen etten ole käynyt muka suihkussa (nukkui ja pesen hajusteettomalla!)... Kun lääkäri kielsi supistusten takia seksin niin silloin halusi, nyt taas ei, jos itse otan "ohjat" niin eräs kerta vaan totesi : tuskin toimii. Itsetunto taas murenee kun on vihdoin saanut nostettua, kiva
[/quote]
Epäluonnollista yhtyä kun olet jo raskaana!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]
Suosittelen naisille raskaana ollessa omaa kättä!
[/quote]
Olet jäljillä, silloinhan kunnon alfa lähtee timmien, nuorten seksikkäiden naaraiden perään..:) Kyllä vaimo sen ajan pärjäilee himassa.
Meillä vaimo ollut aina kovin vaisu seksin haluamisen suhteen. Kun raskausaikoina olikin sitten haluja, niin otin kaiken ilon irti. Aiemmin jos kerran kuussa onnistuin seksiä saamaan, niin olin tyytyväinen. Raskausaikana saattoi olla parikin kertaa viikossa ja olin ihan innosta piukeana hyppivä. Toki ymmärrän, että monilla se pari kertaa viikossa tai enemmänkin on normia, mutta minulle se vaimon innostuminen raskausaikana toi ihan uuden nuoruuden ja innon... :)
Meillä loppui raskauden aikana, eikä ainskaan vielä ole alkanut. Sitä vartoessa:-D
Minusta vaimo oli kasvavine tisseineen entistä kiihottavampi raskausaikana. En tiedä vaikuttaako siihen sitten se naisten normaali rintojen ja muiden muotojen koko/miesten oma kiinnostus. Minä olen aina ollut kiinnostunut/kiihottunut suht kookkaista ja muodokkaista rinnoista. Jotenkin oma vaimo tuli sitten kohdalleni muilla hienoilla avuilla ja siis varsin pienehkörintaisena. Raskausaikana, kun hänen rintansa kasvoivatkin yhtäkkiä monta kuppikokoa, olin ihan fiiliksissä. Se innostus jäi päälle, vaikka tissit palautuivatkin ennalleen synnytyksen jälkeen. Minulle kokonaisuus toi uutta kiinnostusta puolisoani kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:14"]
Meillä vaimo ollut aina kovin vaisu seksin haluamisen suhteen. Kun raskausaikoina olikin sitten haluja, niin otin kaiken ilon irti. Aiemmin jos kerran kuussa onnistuin seksiä saamaan, niin olin tyytyväinen. Raskausaikana saattoi olla parikin kertaa viikossa ja olin ihan innosta piukeana hyppivä. Toki ymmärrän, että monilla se pari kertaa viikossa tai enemmänkin on normia, mutta minulle se vaimon innostuminen raskausaikana toi ihan uuden nuoruuden ja innon... :)
[/quote]
Minkälainen idiootti ääliö laittaa tällaiseen viestiin alapeukkua???? Mikä viiraa päässä? Ilmeisesti olet uskonnolliselta kannaltasi sellainen, ettet voi hyväksyä mitään?? Vastaisitko alapeukuttaja, kiitos!!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:09"]
Suosittelen naisille raskaana ollessa omaa kättä!
[/quote]
Olet jäljillä, silloinhan kunnon alfa lähtee timmien, nuorten seksikkäiden naaraiden perään..:) Kyllä vaimo sen ajan pärjäilee himassa.
[/quote]
No siinä mielessä kyllä voi lähteä, että on tavallaan jo tehtävänsä kotona tehnyt, niin ja jos evoluutio edes pääpiirteissään pitää kutinsa, niin miehen lisääntymisvietti ei siihen lopu, joten matka jatkuu.. Nainen taas huolehtii fiksuilla äidinvaistoillaan jälkikasvusta.
Ne on tissipervoja jotka kiinnostuu odottavista. Onhan se epäluonnollista muutenkin, mikä pointti jos on jo raskaana?
Viestiketjun lukeneena 30+ miehenä totean omalta osaltani seuraavaa: olen tällä hetkellä sinkku, eikä lapsia ole. Toivottavasti kumppani perheen perustamiseen lähivuosina löytyy. Mutta en kyllä mitenkään, en millään voi ymmärtää niitä näkemyksiä, että naisen kiinnostavuus/kiihottavuus häviäisi raskauden myötä. Minulla ainakin ajatuksen tasolla ne joka puolelta runsammaksi käyvät muodot lähinnä saavat housun lahkeen pullistumaan. Mikä teilllä joillain miehillä saavat sen miinusmerkin siihen eteen tulemaan?
Onneksi minulla on normaali aikuinen mies jolle kelpaan sellaisena kuin olen laihana, lihavana tai raskaana.
23 vuotta olemme olleet yhdessä ja seksielämä ok ollut koko ajan.
2