Äidiksi 28v, 34v, 40v & 43v. - Mielipiteitä?
Lasten isän iät, lasten syntyessä: 30v, 36v, 42v & 45v. Mielipiteitä myös näistä?
Ja nyt ei mitään turhanpäivästä lässynlää haukkumissoopaa tai kehuja, vaan oikeasti mitä ajattelet noista ijistä tulla vanhemmiksi!
Btw, sori myös kirjotusvirheistä jos niitä tuli. :)
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:33"]
En ymmärrä että nelikymppisenä tehdään vielä lapsia
[/quote]
Miksi et? Minusta on vielä ihan hyvää ikää lisääntyä. :)
T. ap
Oletko ennenkin kysynyt tätä täältä?
Ymmärrän jos olet jossain huipputyössä- tai virassa, en muuten.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]
Oletko ennenkin kysynyt tätä täältä?
[/quote]
En ole.
T. ap
Mutta olen kuullut pahaa muilta äideiltä, jotka ovat kysyneet...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:37"]
Ymmärrän jos olet jossain huipputyössä- tai virassa, en muuten.
[/quote]
Miksi et ymmärtäisi muuten? kuulostaa vähän rasistiselta ja tyhmältä...
Mutta ihan vain sairaanhoitaja olen. :) näen joka päivä näitä ymmärtämättömien ihmisten uhriksi joutuneita ihmisiä. Se ei ole kaunista katseltavaa se!
T. ap
Häpeäsin, jos olisin tuollainen lapsitehtailija.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:44"]
Häpeäsin, jos olisin tuollainen lapsitehtailija.
[/quote]
Häpeäisin jos olisin sinä, enkä ymmärtäisi erilaisuutta ja toisten ihmisten rakkautta lapsiin, että saattavat tehdä sitten vähän useammankin lapsen ja perustaa isomman perheen. :) Jokaisen oma asia.
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:31"]
Lasten isän iät, lasten syntyessä: 30v, 36v, 42v & 45v. Mielipiteitä myös näistä?
Ja nyt ei mitään turhanpäivästä lässynlää haukkumissoopaa tai kehuja, vaan oikeasti mitä ajattelet noista ijistä tulla vanhemmiksi!
[/quote]
Olen oppinut, että mielipidettä ei voi ilmaista, koska heti tulee vihainen lauma mammoja haukkumaan, vaikka kyse on vain mielipiteestä. Samoin yleensä ap vetää herneen nenään, ellet anna vain ylistäviä lausuntoja
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:50"]
[/quote]
Olen oppinut, että mielipidettä ei voi ilmaista, koska heti tulee vihainen lauma mammoja haukkumaan, vaikka kyse on vain mielipiteestä. Samoin yleensä ap vetää herneen nenään, ellet anna vain ylistäviä lausuntoja
[/quote]
Ja kuten huomaan, et hyväksy ihmisten mielipiteitä, kun heti lähdet jankkaamaan vastaan.
Silti taidan sittenkin kertoa oman mielipiteeni. Olen saanut neljännen 37 vuotiaana ja oma mielipiteeni on, että 43v on aika vanha jo vauvan äidiksi. Ja perustelen sen sillä, että nuorimpani on kohta täysi-ikäinen ja vastaan tuli aika paljon sellaisia asioita, joissa olisin oikeasti toivonut olevani nuorempi. Mutta jos olisin ollut vielä 6 vuotta vanhempi, niin en olisi enää sitä neljättä tehnyt.
[/quote]
[/quote]
Jaa-a, no eikö kannata tässä elämässä sanoa vain sellasia asioita mitä oikeasti aattelee?
Niin ei ole ongelmia...
T. ap
Mutta jotkuthan tietysti luulee aina olevansa jotain, mitä ei todellakaan ole korkean työnsä ja näiden saarnauksiensa kanssa että mm. 40-vuotiaana ei pitäisi enää lapsia hankkia. Kuka helvetti niin määrää ja käskee!?
Jokainen eläköön omaa elämäänsä. Ei siinä kukaan ole tuomitsemaan. Kyse asiasta kuin asiasta. Tuomitsemisella kun voi monesti hankkia itselleen myös vain ja ainoastaan ongelmia!
Hienoa. Sinulla on lapsenvahdit valmiiksi kahdesta isommasta, niin pääsette miehen kanssa viettämään aina parisuhdeaikaa. Teinit ovat varmaan aivan innoissaan, kun saavat hemmotella ja hoitaa pikkusisaruksiaan. Toisaalta se takaa sen, että heihin ei kiinnitetä niin paljoa huomiota ja heillä on vapaampi elämä, kun äiti hössää pienten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:55"]
[/quote]
[/quote]
Jaa-a, no eikö kannata tässä elämässä sanoa vain sellasia asioita mitä oikeasti aattelee?
Niin ei ole ongelmia...
T. ap
Mutta jotkuthan tietysti luulee aina olevansa jotain, mitä ei todellakaan ole korkean työnsä ja näiden saarnauksiensa kanssa että mm. 40-vuotiaana ei pitäisi enää lapsia hankkia. Kuka helvetti niin määrää ja käskee!?
Jokainen eläköön omaa elämäänsä. Ei siinä kukaan ole tuomitsemaan. Kyse asiasta kuin asiasta. Tuomitsemisella kun voi monesti hankkia itselleen myös vain ja ainoastaan ongelmia!
[/quote]
Miksi kysyt mielipidettä, kun et niitä oikeasti taida haluta kuulla
Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:53"]
[/quote]
[/quote]
Ja kuten huomaan, et hyväksy ihmisten mielipiteitä, kun heti lähdet jankkaamaan vastaan.
Silti taidan sittenkin kertoa oman mielipiteeni. Olen saanut neljännen 37 vuotiaana ja oma mielipiteeni on, että 43v on aika vanha jo vauvan äidiksi. Ja perustelen sen sillä, että nuorimpani on kohta täysi-ikäinen ja vastaan tuli aika paljon sellaisia asioita, joissa olisin oikeasti toivonut olevani nuorempi. Mutta jos olisin ollut vielä 6 vuotta vanhempi, niin en olisi enää sitä neljättä tehnyt.
[/quote]
Ok, niinhän se 43v on aika vanha jo vauvan äidiksi, mieheni oli jopa hei 45v kun tuli viimeisen kerran isäksi..! Mutta emme kuitenkaan ole sieltä vanhimmasta päästä, jos jotkut 50-vuotiaatkin kykenee vielä saamaan lapsia hei...
Ja kyllä minä hyväksyn kaikki mielipiteet. Mutta paskoja en sulata tosta noin vaan! Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Olen monesti kuullut, kuinka ystäviäni on loukattu tälläsissä inhottavilla ja ilkeillä keskustelupalstoilla, kun ihmiset näyttää hyvin helposti unohtavan että siellä ruudun takana kirjottelee yleensä myös toinen ihminen ja voi olla vaikka herkkä... !? Voisi vetää siis vähän rajaa niihin omiinkin kommentteihin ja ajatella!
T. ap
En tykkää, en hyväksy, enkä ymmärrä MIKSI pitää tehdä lapsia tuossa iässä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD
[/quote]
Niinkuin tässäkin kommenttisi nro. 12 :-D Mielipidettä kysytään, mutta raivostutaan kyllä välittömästi...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:57"]
Hienoa. Sinulla on lapsenvahdit valmiiksi kahdesta isommasta, niin pääsette miehen kanssa viettämään aina parisuhdeaikaa. Teinit ovat varmaan aivan innoissaan, kun saavat hemmotella ja hoitaa pikkusisaruksiaan. Toisaalta se takaa sen, että heihin ei kiinnitetä niin paljoa huomiota ja heillä on vapaampi elämä, kun äiti hössää pienten kanssa.
[/quote]
Onko siinä jotain pahaa, jos lapsillani on vapaampi elämä? ja kyllä kaikki sisarukset rakastavat toisiaan meillä ja esikoinen ei asu edes kotona enää, meillä yleensä myöskin lapsilta kysytään ja pyydetään että.. " Voisitko vahtia Matiasta esim tänään? " jos hänelle ei sovi, hommataan joku muu! ei ole omien lasteni tehtävä kaitsia minun omia lapsia... Niin kun teillä varmasti tehdään.
Äidin ja isän sana on ainut laki. Lapsen mielipiteistä usein viis, eiköstä vaan!?
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]
Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD
[/quote]
ketju tosiaan tuntuu niin tutulta ja menee samalla kaavalla heti alusta asti. Lopuksi haukutaan koko aavee ja uhataan lähteä paskapalstalta lopullisesti pois (ja jos oikein muistan, haukutaan teiniäidit loukkaantuneena, kun ei ymmärretä kypsää äitiä)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok, niinhän se 43v on aika vanha jo vauvan äidiksi, mieheni oli jopa hei 45v kun tuli viimeisen kerran isäksi..! Mutta emme kuitenkaan ole sieltä vanhimmasta päästä, jos jotkut 50-vuotiaatkin kykenee vielä saamaan lapsia hei...
Ja kyllä minä hyväksyn kaikki mielipiteet. Mutta paskoja en sulata tosta noin vaan! Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Olen monesti kuullut, kuinka ystäviäni on loukattu tälläsissä inhottavilla ja ilkeillä keskustelupalstoilla, kun ihmiset näyttää hyvin helposti unohtavan että siellä ruudun takana kirjottelee yleensä myös toinen ihminen ja voi olla vaikka herkkä... !? Voisi vetää siis vähän rajaa niihin omiinkin kommentteihin ja ajatella!
T. ap
[/quote]
Selkeästi huomaa näistä mummoäitiketjuista, että vanhoilla äideillä on vähän pinna kireällä ja väsyttää, kun äyskivät ja kiroilevat niin herkästi. Eivät mitään lempeitä tapauksia ainakaan. Pikemminkin kireitä ja hyökkääviä. Olikohan se viimeinen lapsi sittenkin liikaa.....
En ymmärrä että nelikymppisenä tehdään vielä lapsia