Äidiksi 28v, 34v, 40v & 43v. - Mielipiteitä?
Lasten isän iät, lasten syntyessä: 30v, 36v, 42v & 45v. Mielipiteitä myös näistä?
Ja nyt ei mitään turhanpäivästä lässynlää haukkumissoopaa tai kehuja, vaan oikeasti mitä ajattelet noista ijistä tulla vanhemmiksi!
Btw, sori myös kirjotusvirheistä jos niitä tuli. :)
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]
Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD
[/quote]
En. Koska emme ole mielestäni vielä mikään kamalan suuri perhe, emmekä ainakaan koskaan tule myöskään sellaisia olemaan, tällä lasten lukumäärällä. :) " Suurperheeksi " pitäisi meillä mukaan lukea jo sitten sukua yms !
Ja sinullako ei ole muuta tekemistä kun viettää päivät pitkät täällä aikaa arvuuttelemassa, kukakohan mahtaisi olla minkäkin paska ketjun aloittaja ? Hommaa kuule PENIKKA ihan oikeasti se elämä !
Mä olen nyt hiukan väsynyt...
T. ap
Ap ei halunnut tästä mitään haukkuma- tai jankkausketjua, mutta itse haukkuu kaikki kommentoijat ja heidän mielipiteensä :D
Joo, olis varmaan kannattanut jättää ne kaksi viimeistä tekemättä, niin et olis niin hermoheikko.
Kiva tuollainen työkaverina sairaalassa, huh huh.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:33"]
En ymmärrä että nelikymppisenä tehdään vielä lapsia
[/quote]
Miksi et? Minusta on vielä ihan hyvää ikää lisääntyä. :)
T. ap
[/quote]
lasten lapsista huolehtiminen saati niiden näkeminen epätodennäköistä. Ihminen väsyy biologisesti aika nopsaan vanhetessaan ja neljänkympin jälkeen. Lapset ei ehkä saa nauttia isovanhemmist jne.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:31"]
Lasten isän iät, lasten syntyessä: 30v, 36v, 42v & 45v. Mielipiteitä myös näistä?
Ja nyt ei mitään turhanpäivästä lässynlää haukkumissoopaa tai kehuja, vaan oikeasti mitä ajattelet noista ijistä tulla vanhemmiksi!
[/quote]
Olen oppinut, että mielipidettä ei voi ilmaista, koska heti tulee vihainen lauma mammoja haukkumaan, vaikka kyse on vain mielipiteestä. Samoin yleensä ap vetää herneen nenään, ellet anna vain ylistäviä lausuntoja
[/quote]
Jaa-a, no eikö kannata tässä elämässä sanoa vain sellasia asioita mitä oikeasti aattelee?
Niin ei ole ongelmia...
T. ap
Mutta jotkuthan tietysti luulee aina olevansa jotain, mitä ei todellakaan ole korkean työnsä ja näiden saarnauksiensa kanssa että mm. 40-vuotiaana ei pitäisi enää lapsia hankkia. Kuka helvetti niin määrää ja käskee!?
Jokainen eläköön omaa elämäänsä. Ei siinä kukaan ole tuomitsemaan. Kyse asiasta kuin asiasta. Tuomitsemisella kun voi monesti hankkia itselleen myös vain ja ainoastaan ongelmia!
[/quote]
Miksi kysyt mielipidettä, kun et niitä oikeasti taida haluta kuulla
[/quote]
Haluan, haluan.. riippuu vain vähän minkälaisia ne on :)
Kaikkia paska kommentteja en sulata. Kun en ole mikään sulatusuuni. Niin kun ei pitäisi kenenkään ihmisen ! Muutamat 40-vuotiaana esikoisensa saaneet ystäväni, ovat saaneet täällä keskenkasvusilta aikuisilta ämmiltä tai äpäröiltä hirveää haukuntaa... Hyi! Onko oma elämä TODELLA noin paskaa, kun pitää sitä netissä päteä ammateillaan ja koulutuksillaan yms?? Eikö ihmisillä ole MITÄÄN MUUTA, sisältöä elämässään kuin tämä helvetin pinnallinen sisältö ? Ihmettelempä vaan!
T. ap
[/quote]
Johtunee siitä, että olet itse huonokäytöksinen. Mikä sinä olet sanomaan, että jonkun toisen elämä on kakkaa. T. 45-vuotias
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:11"]
Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD
[/quote]
En. Koska emme ole mielestäni vielä mikään kamalan suuri perhe, emmekä ainakaan koskaan tule myöskään sellaisia olemaan, tällä lasten lukumäärällä. :) " Suurperheeksi " pitäisi meillä mukaan lukea jo sitten sukua yms !
Ja sinullako ei ole muuta tekemistä kun viettää päivät pitkät täällä aikaa arvuuttelemassa, kukakohan mahtaisi olla minkäkin paska ketjun aloittaja ? Hommaa kuule PENIKKA ihan oikeasti se elämä !
T. ap
[/quote]
Miten se menikään. Että minä tein lapset päälle 40v ja hyvin olen jaksanut, eikä koskaan ole väsyttänyt ja elämä on ihanaa ja leppoisaa ja voin niiiiiin hyvin :D
Niin niin, että kuuntelet mielipiteet kunhan ne on oikeanlaisia... pelle mikä pelle.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:01"]
En tykkää, en hyväksy, enkä ymmärrä MIKSI pitää tehdä lapsia tuossa iässä.
[/quote]
Ja sinulta ei sitä onneksi muuten kysytäkkään, eikä montaa muutakaan asiaa, joten toivottavasti tajuat pitää turpasi oikeassa elämässä kiinni oikeissa tilanteissa ja asioissa. Ihan vaan näin vinkkinä !
Enkä ihmettele jos ymmärrys ei pienellä vitun emakolla riitä. Mene istumaan vaikka pressan linnaan, niin jos saisit sieltä vaikka sitten sanella kuinka moni saa tehdä kenenkin kanssa ja minkä ikäsenä lapsia ! Olisi varmaan ihan oikea duuni sulle niin ei tarvii sunkaan täällä päivät pitkät olla soittamassa suustasi pelkkää paskaa ! Tai painu vaikka ulos lenkille, tekee raitis ilma sullekin hyvää !!
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:08"]
[/quote]
Olen oppinut, että mielipidettä ei voi ilmaista, koska heti tulee vihainen lauma mammoja haukkumaan, vaikka kyse on vain mielipiteestä. Samoin yleensä ap vetää herneen nenään, ellet anna vain ylistäviä lausuntoja
[/quote]
Jaa-a, no eikö kannata tässä elämässä sanoa vain sellasia asioita mitä oikeasti aattelee?
Niin ei ole ongelmia...
T. ap
Mutta jotkuthan tietysti luulee aina olevansa jotain, mitä ei todellakaan ole korkean työnsä ja näiden saarnauksiensa kanssa että mm. 40-vuotiaana ei pitäisi enää lapsia hankkia. Kuka helvetti niin määrää ja käskee!?
Jokainen eläköön omaa elämäänsä. Ei siinä kukaan ole tuomitsemaan. Kyse asiasta kuin asiasta. Tuomitsemisella kun voi monesti hankkia itselleen myös vain ja ainoastaan ongelmia!
[/quote]
[/quote]
Kaikkia paska kommentteja en sulata. Kun en ole mikään sulatusuuni. Niin kun ei pitäisi kenenkään ihmisen ! Muutamat 40-vuotiaana esikoisensa saaneet ystäväni, ovat saaneet täällä keskenkasvusilta aikuisilta ämmiltä tai äpäröiltä hirveää haukuntaa... Hyi! Onko oma elämä TODELLA noin paskaa, kun pitää sitä netissä päteä ammateillaan ja koulutuksillaan yms?? Eikö ihmisillä ole MITÄÄN MUUTA, sisältöä elämässään kuin tämä helvetin pinnallinen sisältö ? Ihmettelempä vaan!
T. ap
[/quote]
Sorry, mutta tuon avautumisesi perusteella kuulostaa siltä, että SINULLA ei ole paljon muuta sisältöä elämässäsi kuin tämä palsta. Miksi annat tämän "paskapalstan" mielipiteille noin suuren painoarvon ja voivottelet että ei kenenkään pitäisi joutua tällaista sietämään. HALOO! Tää on yks nettipalsta...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD [/quote] Niinkuin tässäkin kommenttisi nro. 12 :-D Mielipidettä kysytään, mutta raivostutaan kyllä välittömästi...
[/quote]
Idiooteista raivostuu...
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:01"]
En tykkää, en hyväksy, enkä ymmärrä MIKSI pitää tehdä lapsia tuossa iässä.
[/quote]
Ja sinulta ei sitä onneksi muuten kysytäkkään, eikä montaa muutakaan asiaa, joten toivottavasti tajuat pitää turpasi oikeassa elämässä kiinni oikeissa tilanteissa ja asioissa. Ihan vaan näin vinkkinä !
Enkä ihmettele jos ymmärrys ei pienellä vitun emakolla riitä. Mene istumaan vaikka pressan linnaan, niin jos saisit sieltä vaikka sitten sanella kuinka moni saa tehdä kenenkin kanssa ja minkä ikäsenä lapsia ! Olisi varmaan ihan oikea duuni sulle niin ei tarvii sunkaan täällä päivät pitkät olla soittamassa suustasi pelkkää paskaa ! Tai painu vaikka ulos lenkille, tekee raitis ilma sullekin hyvää !!
T. ap
[/quote]
Muahhaaaaa, toivottavasti sun lapset otetaan huostaan. Olet kyllä joku mielenterveysongelmainen tai muuten vain hullu tai kohta pimahtamassa väsymyksestä, kun vaikutat raivohullulta. Hankkiudu hoitoon, ennen kuin teet lapsillesi jotain.
Oikeeasti, nää mummoäidit vaikuttaa aika pelottavilta
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:04"]
[/quote]
ketju tosiaan tuntuu niin tutulta ja menee samalla kaavalla heti alusta asti. Lopuksi haukutaan koko aavee ja uhataan lähteä paskapalstalta lopullisesti pois (ja jos oikein muistan, haukutaan teiniäidit loukkaantuneena, kun ei ymmärretä kypsää äitiä)
[/quote]
Hohhoijaa... Niin varmaan. :D usko ämmä unelmiis.
Mun 19-vuotiaalla tytöllä on vuoden ikäinen poika ja on aivan loistava äiti ! Ei ole mitään tarvetta tai syytä haukkua. :) Niin ylpeä omasta tytöstään. <3
Joistakin ihmisistä ei voi olla, joista on kasvatettu paskakasoja ja haukkuvat ja herjaavat mm. teiniäitejä ja isiä... Teiniäiti tai isä tai nuori perhe ylipäätään, tarvitsee joskus tukea, ei haukkumista ja herjaa ! Jotkut pärjää onneksi hyvin myös keskenään, kuten tyttäreni ja perheensä. :) Meillä toki autetaan tarpeen mukaan!
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]
[/quote]
T. ap
[/quote]
No. Olisiko se viimeinen ainakin kannattanut jättää tekemättä jos väsyttää niin että pitää netissä raivota...? Mut ei mua haittaa, mä oon niin hyvällä tuulella ettei tuntemattomien kiukut haittaa! Oon katsos energiaa, näin nelikymppisenä mulla on kaksi teiniä, on jo helppoa :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"] Oletko se sama, joka on tehnyt itsestään ainakin kaksi aloitusta "suurperheen" äitinä, ja sitten raivostuu ja alkaa haistatella, kun vastaukset eivät miellytäkään? :-DDD [/quote] En. Koska emme ole mielestäni vielä mikään kamalan suuri perhe, emmekä ainakaan koskaan tule myöskään sellaisia olemaan, tällä lasten lukumäärällä. :) " Suurperheeksi " pitäisi meillä mukaan lukea jo sitten sukua yms ! Ja sinullako ei ole muuta tekemistä kun viettää päivät pitkät täällä aikaa arvuuttelemassa, kukakohan mahtaisi olla minkäkin paska ketjun aloittaja ? Hommaa kuule PENIKKA ihan oikeasti se elämä ! Mä olen nyt hiukan väsynyt... T. ap [/quote] No. Olisiko se viimeinen ainakin kannattanut jättää tekemättä jos väsyttää niin että pitää netissä raivota...? Mut ei mua haittaa, mä oon niin hyvällä tuulella ettei tuntemattomien kiukut haittaa! Oon katsos energiaa, näin nelikymppisenä mulla on kaksi teiniä, on jo helppoa :)
[/quote]
Niinpä, ei tarvitse tässä kultaisessa keski-iässä raivota, kun lapset on jo isoja. Ajatella, tuolla mammalla on vielä kaikki muutkin koukerot edessä. Mahtaa olla viiskymppisenä jo hermoraunio ja itkee masennuksen vuoksi sairauseläkettä.
Lapsia kannattaa tehdä vain sen verran, kuin oma psyyke jaksaa. Ihan vain vinkkinä, vaikka tämä ap.n kannalta liian myöhäistä onkin.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:53"]
[/quote]
[/quote]
Ja kuten huomaan, et hyväksy ihmisten mielipiteitä, kun heti lähdet jankkaamaan vastaan.
Silti taidan sittenkin kertoa oman mielipiteeni. Olen saanut neljännen 37 vuotiaana ja oma mielipiteeni on, että 43v on aika vanha jo vauvan äidiksi. Ja perustelen sen sillä, että nuorimpani on kohta täysi-ikäinen ja vastaan tuli aika paljon sellaisia asioita, joissa olisin oikeasti toivonut olevani nuorempi. Mutta jos olisin ollut vielä 6 vuotta vanhempi, niin en olisi enää sitä neljättä tehnyt.
[/quote]
Ok, niinhän se 43v on aika vanha jo vauvan äidiksi, mieheni oli jopa hei 45v kun tuli viimeisen kerran isäksi..! Mutta emme kuitenkaan ole sieltä vanhimmasta päästä, jos jotkut 50-vuotiaatkin kykenee vielä saamaan lapsia hei...
Ja kyllä minä hyväksyn kaikki mielipiteet. Mutta paskoja en sulata tosta noin vaan! Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Olen monesti kuullut, kuinka ystäviäni on loukattu tälläsissä inhottavilla ja ilkeillä keskustelupalstoilla, kun ihmiset näyttää hyvin helposti unohtavan että siellä ruudun takana kirjottelee yleensä myös toinen ihminen ja voi olla vaikka herkkä... !? Voisi vetää siis vähän rajaa niihin omiinkin kommentteihin ja ajatella!
T. ap
[/quote]
Selkeästi huomaa näistä mummoäitiketjuista, että vanhoilla äideillä on vähän pinna kireällä ja väsyttää, kun äyskivät ja kiroilevat niin herkästi. Eivät mitään lempeitä tapauksia ainakaan. Pikemminkin kireitä ja hyökkääviä. Olikohan se viimeinen lapsi sittenkin liikaa.....
[/quote]
No oota mä tapan sen niin ei ole liikaa. Kun tollasia kommentteja suustasi päästät.
Ja mummoäidittelet kaupan päälitteeksi, kukakohan v*ttu se on sinutkin tähän maailmaan tehny !? Oiskohan sekin nykypäivänä IKÄLUOKKAA mummoäiti, kyllä puuttuu sulta nulikalta kyllä nyt kunnioitus..
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:11"]
Ap ei halunnut tästä mitään haukkuma- tai jankkausketjua, mutta itse haukkuu kaikki kommentoijat ja heidän mielipiteensä :D
[/quote]
Kyllä. Semmoista PASKAA on välillä saanut täällä av:llä kokea ja muutenkin, että tekee mieli haukkua ne idiootit ihmiset jos sattuisivat kanssa täällä vaikka samaan aikaan käymään !
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:13"]
Joo, olis varmaan kannattanut jättää ne kaksi viimeistä tekemättä, niin et olis niin hermoheikko.
Kiva tuollainen työkaverina sairaalassa, huh huh.
[/quote]
Hah haa, hermoheikoksi tulee sairaanloisten av:n mulkeroiden kanssa... :P
T. ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:26"]
No oota mä tapan sen niin ei ole liikaa. Kun tollasia kommentteja suustasi päästät.
Ja mummoäidittelet kaupan päälitteeksi, kukakohan v*ttu se on sinutkin tähän maailmaan tehny !? Oiskohan sekin nykypäivänä IKÄLUOKKAA mummoäiti, kyllä puuttuu sulta nulikalta kyllä nyt kunnioitus..
T. ap
[/quote]
Ja tämän puheenvuoron pitäjäkö se peräänkuulutti että ei mitään huonohenkistä jankkaamista ja haukkumista :D
[/quote]
[/quote]
Niin ei ole ongelmia...
T. ap
[/quote]
[/quote]
T. ap