Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan ja nätin naisen

Vierailija
12.11.2014 |

Tapasin siis muutama kuukausi sitten naisen. Nainen on siis mukava ja nätti, mutta myös todella hiljainen ja ujo kotihiiri. Itsellä taas kauhea kasa harrastuksia ja en koe että meillä olisi kauheasti yhteistä tai yhteisiä keskustelunaiheita.

Olin pitkään sinkkuna ennen tätä ja nyt kun on säännöllistä seksiä, niin voisin sania että nautin siitä suuresti. Kuitenkin kalvaa koko ajan, että onko tällä suhteella tulevaisuutta. Hyvänä puolena kuitenkin voisin mainita, että nainen ei ole kertaakaan ainakaan vielä nalkuttanut menoistani. Toki ei vielä asuta kimpassa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:13"]Huijaat sitä naista, jos et ole vakavissasi liikkeellä. Seksi kyllä kelpaa. Tyypillistä miehen ajattelua:- Miksi ostaisi koko lehmää, kun maitoa saa helposti muutenkin? [/quote] En haluaisi millään tavoin satuttaa tätä naista, jättäminen varmasti sattuisi ainakin jonkin verran ujoon ja hiljaiseen naiseen. Ja toki seksi kelpaa, en näe siinä mitään väärää. [/quote] Kai sä tajuat, että murennat koko ajan naisen itseluottamusta, uskoa miehiin ja omantunnonarvoa, kun käytät naista jonain pelkkänä panona jonka kanssa muu ei kiinnosta. Ai niin, mutta toihan ei miehiä koskaan kiinnosta miltä naisesta tuntuu. [/quote] No kun just tän ajatuksen syntymistä tässä koitan välttää. Ja ottaa naisen tunteet huomioon. Ehkä tässä tämä homma syveneekin vielä, ei sitä voi tietää.

[/quote]

Tunteiden huomioon ottaminen = olet täysin avoin siitä, ettet tunne naista kohtaan mitään, etkä tällä hetkellä näe jutulla mitään tulevaisuutta. Vain tämä, on toisen huomioon ottamista ja suoraselkäisyytta.

Mut tollanenhan miehinen rehellisyys torpedoi sen helpon pillun nätiltä naiselta niin "emmä voi" -sanoo mies <3
[/quote]

Kyllähän mä nyt jotain tunnen. Kauhea paskamyrsky, kun mies sanoo, että suhteessa pitää olla muutakin liimaa, kuin seksi... Epäilys vain kalvaa.

Vierailija
22/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuvailisi minua mukavaksi niin se juttu olisi sitten siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on joidenkin miesten unelma, nainen oottaa kiltisti kotona kun mies menee menojaan. Samoille miehille on painajainen, jos naisella on omia menoja, koska sehän voi vaikka pettää, sellaista harrastavien miesten logiikalla.

Mutta siis tosissaan, kai se nainen nyt jotan tekee siellä himassa? Itse harrastan asioita lähinnä kotona, koska ei ole oikein rahaa mihinkään kodin ulkopuoliseen harrastukseen ja kaikkea haluamaani voin tehdä kotonakin. Olen aika introvertti, mutta osaan olla ihmisten kanssa kyllä, eli pystyn juttelemaan vaikkapa miehen kavereiden kanssa tutustumistilanteessa. En tietenkään tiedä kuinka hiljainen se nainen on ja itse en ole oikeastaan ujo.

Vierailija
24/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:11"]

Törkeetä valehtelua heti otsikossa.

[/quote]

Sulla on sen luokan asennevamma, että ei ihme että seurassasi ei viihdy kukaan. Kukaan terve ihminen ei halua parisuhteeseen tai edes ystävyyssuhteeseen tuollaisen pessimistisen jurnuttajan kanssa, jonka mielestä kaikki naiset ovat paskoja ja huonoja ja tyhmiä. Sitten vielä pokkana kehut itseäsi KILTIKSI ja KUNNOLLISEKSI, vaikka olet palstan häiriintynein tapaus.

Vierailija
25/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee molemmat omia menojaan, mutta usein yhdessä. Emme vielä asu yhdessä, koska miehellä muualla paikkakunnalla opinnot. Mutta hän viettää paljon aikaa luonani. On pyytänyt, että tekstaisin että pääsen turvallisesti kotiin (jonka joskus liikaa nauttineena saatan unohtaa). Lähden tänäänkin pikkujouluihin, ei haittaa koska luottamus. 

Vierailija
26/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:16"]Näen niin surullisessa valossa parisuhteet, joihin on ryhdytty vain ryhtymisen vuoksi, eikä sen takia, että toinen vie jalat alta. Olen itse nyt parisuhteessa miehen kanssa, johon ihastuin jo 30 metrin päässä kun hän käveli kaveriporukkaamme kohti. En olisi koskaan uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta samat tunteet on näin 5 vuoden jälkeen kuin silloin kun pääsin tämän ensi kertaa näkemään. Ehkä se ensisilmäys- homma voikin olla ihan mahdollinen.

Menipä ohi aiheen, pointtini oli, etten kannusta ketään suhteeseen jossa ei alkumetreilläkään ole todellista intohimoa. [/quote] Ei kaikki mee ihan samallalailla, kun leffoissa. Useimmiten parisuhteisiin vain ajaudutaan...

[/quote]

Niin, se on kyllä totta. Omaan silmään se näyttää vaan surulliselta, kun itse on "ajautunut" parisuhteeseen tällä tavalla. En usko mihinkään kohtaloon, jonka mukaan meidät on tarkoitettu yhteen, vaan uskon meidän ajautuneen sattumalta yhteen ja kun kemiat kohtasivat niin lähti jalat alta.

Kaikilla tällaista ei tule vastaan, mutta en silti lähtisi parisuhteeseen jossa ei ole yhtään intohimoa. Ehkä se olisi taloudellista, mutta itse romantikkona pidän ajatusta hirvittävän kylmänä ja harmaana.

14/14

Vierailija
27/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:30"]Toihan on joidenkin miesten unelma, nainen oottaa kiltisti kotona kun mies menee menojaan. Samoille miehille on painajainen, jos naisella on omia menoja, koska sehän voi vaikka pettää, sellaista harrastavien miesten logiikalla.

Mutta siis tosissaan, kai se nainen nyt jotan tekee siellä himassa? Itse harrastan asioita lähinnä kotona, koska ei ole oikein rahaa mihinkään kodin ulkopuoliseen harrastukseen ja kaikkea haluamaani voin tehdä kotonakin. Olen aika introvertti, mutta osaan olla ihmisten kanssa kyllä, eli pystyn juttelemaan vaikkapa miehen kavereiden kanssa tutustumistilanteessa. En tietenkään tiedä kuinka hiljainen se nainen on ja itse en ole oikeastaan ujo.
[/quote]

No ei ole mun unelma. Täällä aina painotetaan, että naisen ei pidä "tyytyä" mihinkään. Itse haluaisin esim. matkustella naisen kanssa ja sen että olisi edes joku yhteinen kiinnostuksen aihe. En ole millään tavalla komea, olin siis pitkään sinkkuna, joten seksi omasta mielestäni kauniin naisen kanssa pistää kuuppaa sekaisin.

Vierailija
28/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:30"]Toihan on joidenkin miesten unelma, nainen oottaa kiltisti kotona kun mies menee menojaan. Samoille miehille on painajainen, jos naisella on omia menoja, koska sehän voi vaikka pettää, sellaista harrastavien miesten logiikalla. Mutta siis tosissaan, kai se nainen nyt jotan tekee siellä himassa? Itse harrastan asioita lähinnä kotona, koska ei ole oikein rahaa mihinkään kodin ulkopuoliseen harrastukseen ja kaikkea haluamaani voin tehdä kotonakin. Olen aika introvertti, mutta osaan olla ihmisten kanssa kyllä, eli pystyn juttelemaan vaikkapa miehen kavereiden kanssa tutustumistilanteessa. En tietenkään tiedä kuinka hiljainen se nainen on ja itse en ole oikeastaan ujo. [/quote] No ei ole mun unelma. Täällä aina painotetaan, että naisen ei pidä "tyytyä" mihinkään. Itse haluaisin esim. matkustella naisen kanssa ja sen että olisi edes joku yhteinen kiinnostuksen aihe. En ole millään tavalla komea, olin siis pitkään sinkkuna, joten seksi omasta mielestäni kauniin naisen kanssa pistää kuuppaa sekaisin.

[/quote]

Niin, eli nyt sitten hyväksikäytät naista antamalla olettaa muuta (?), vaikka ei ole mitään yhteistä. Tota kutsutaan tiedätkös seksisuhteeksi, ei tapailuksi. Jos naisen elämäntapa ei kiinnosta, nainen on hiljainen ja haluat vaan seksiä etkä tutustua naiseen persoonana ja parisuhdemielessä niin toi on helvetin kuvottavaa.

Olisi ihan aikuismainen idea kertoa myös naiselle suhteen laadusta.

Vierailija
29/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakonen.

Vierailija
30/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:30"]Toihan on joidenkin miesten unelma, nainen oottaa kiltisti kotona kun mies menee menojaan. Samoille miehille on painajainen, jos naisella on omia menoja, koska sehän voi vaikka pettää, sellaista harrastavien miesten logiikalla. Mutta siis tosissaan, kai se nainen nyt jotan tekee siellä himassa? Itse harrastan asioita lähinnä kotona, koska ei ole oikein rahaa mihinkään kodin ulkopuoliseen harrastukseen ja kaikkea haluamaani voin tehdä kotonakin. Olen aika introvertti, mutta osaan olla ihmisten kanssa kyllä, eli pystyn juttelemaan vaikkapa miehen kavereiden kanssa tutustumistilanteessa. En tietenkään tiedä kuinka hiljainen se nainen on ja itse en ole oikeastaan ujo. [/quote] No ei ole mun unelma. Täällä aina painotetaan, että naisen ei pidä "tyytyä" mihinkään. Itse haluaisin esim. matkustella naisen kanssa ja sen että olisi edes joku yhteinen kiinnostuksen aihe. En ole millään tavalla komea, olin siis pitkään sinkkuna, joten seksi omasta mielestäni kauniin naisen kanssa pistää kuuppaa sekaisin.

[/quote]

Niin, eli nyt sitten hyväksikäytät naista antamalla olettaa muuta (?), vaikka ei ole mitään yhteistä. Tota kutsutaan tiedätkös seksisuhteeksi, ei tapailuksi. Jos naisen elämäntapa ei kiinnosta, nainen on hiljainen ja haluat vaan seksiä etkä tutustua naiseen persoonana ja parisuhdemielessä niin toi on helvetin kuvottavaa.

Olisi ihan aikuismainen idea kertoa myös naiselle suhteen laadusta.
[/quote]

En ole vielä antanut odottaa yhtään mitään....

Vierailija
31/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, ennen kuin menet tässä suhdesuossa yhtään pidemmälle, niin pistä suhde jotenkin nätisti poikki! Älä anna tämän mukavan naisen alkaa kehittelemään mitään tulevaisuudensuunnitelmia kanssasi jos kerran et ole itse yhtään juonessa mukana. Nainen ei ole sinulle oikea ja sinä et ole hänelle oikea, joten älä kulje nyt alapää edellä, vaan keksi joku syy eroon ja älä tuputa itseäsi enää ikinä tämän naisen sänkyyn. Tyydytä tarpeesi muualla ja ota tästä suhteesta opiksesi se, että tutustut tästä eteenpäin naiseen kunnolla ennenkuin ryysäät nylkyttämään. Ole nyt tämän kerran Mies.

Vierailija
32/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me yli kuukausi jo tapailtiin ennen panohommia....

Vierailija
33/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette? Oletko varma, että nainen ei haluaisi jakaa kanssasi jotakin harrastustasi? Mitä sellaisia asioita harrastat, että nainen ei niistä innostu? Eikö hän ole todellakaan kiinnostunut harrastuksistasi vai onko hän kiinnostunut, mutta hän ei halua niitä itse harrastaa?

Vierailija
34/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:44"]

[/quote]

Se on hyvä ettet haaveile alistussuhteesta. Eikä kenenkään tietenkään pidä tyytyä johonkin mitä ei halua. Mutta älä nyt ainakaan harrasta sen naisen kanssa seksiä jos nainen ajattelee teillä olevan jotain suhteenpoikasta ja sun mielestä sellaiseen on tosi pienet mahdollisuudet.

Vierailija
35/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:04"]

[/quote]Miksi et tutustunut häneen ennen sitä? Miten saitte ajan kulumaan kun ette panneet ettekä jutelleet...? Nainen kuulostaa periaatteelliselle ihmiselle kun ei ole sinua heti vällyjen väliin päästänyt, joten nyt jäitä hattuun mies ja suhde poikki. Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
36/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:04"]

[/quote]Miksi et tutustunut häneen ennen sitä? Miten saitte ajan kulumaan kun ette panneet ettekä jutelleet...? Nainen kuulostaa periaatteelliselle ihmiselle kun ei ole sinua heti vällyjen väliin päästänyt, joten nyt jäitä hattuun mies ja suhde poikki. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]

Samat epäilykset heräs heti alussa. Nätin naisen huomio vain pisti kuupan sekaisin. Kolmekymppisiä ollaan.

Vierailija
37/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis toki pidän tästä naisesta, ei siinä mitään.

Vierailija
38/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voi sille mitään, mutta te miehet olette aivan älyttömiä ja naurettavia pillunhimonne kanssa :D Sääliksi käy niin teitä kuin niitä naisraukkoja, jotka luottaa teihin ja kuvittelevat, että miestä kiinnostaisi nainen eikä se seksi nätin naisen kanssa.

Vierailija
39/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillunhimossa ole mitään säälittävää. Se on luontaista. Eipä hirveästi esim. syntyisi lapsia tänne pallolle ilman sitä.

Vierailija
40/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän