Tapasin mukavan ja nätin naisen
Tapasin siis muutama kuukausi sitten naisen. Nainen on siis mukava ja nätti, mutta myös todella hiljainen ja ujo kotihiiri. Itsellä taas kauhea kasa harrastuksia ja en koe että meillä olisi kauheasti yhteistä tai yhteisiä keskustelunaiheita.
Olin pitkään sinkkuna ennen tätä ja nyt kun on säännöllistä seksiä, niin voisin sania että nautin siitä suuresti. Kuitenkin kalvaa koko ajan, että onko tällä suhteella tulevaisuutta. Hyvänä puolena kuitenkin voisin mainita, että nainen ei ole kertaakaan ainakaan vielä nalkuttanut menoistani. Toki ei vielä asuta kimpassa.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:21"]
Ei pillunhimossa ole mitään säälittävää. Se on luontaista. Eipä hirveästi esim. syntyisi lapsia tänne pallolle ilman sitä.
[/quote]Mutta tarkoitus olisi, että nämä pillunhimoiset miehet tekisivät muutakin kuin lisääntyisivät. Heidän pitäisi myös kantaa näistä lapsista ja perheestään vastuu, pitää heidät turvassa, tuoda ruokaa jne. Tässä tapauksessa on vain ja ainoastaan se pillu joka pitää suhteen koossa ja lisääntymisestä ei ole tietoakaan - onneksi.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:28"]
Ja mitä pahaa minä olen tehnyt? En ole käyttäynyt kuin pleijeri, enkä ainakaan vielä ole loukannut kenenkään tunteita.
[/quote]
No riippuu siitä naisesta. Jos itse tapailisin jotakuta ja odottaisin välillemme suhdetta ja sitten selviäisi, että mies roikkui mukana vain seksin takia, suuttuisin. Tällaista ei tosin pääse kohdallani tapahtumaan kun en harrasta seksiä ennen suhdetta, mutta joku muu toimii eri lailla. Ei tämä nyt kauhean vaikea asia ole ymmärtää jos osaa asettua toisen asemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:18"]
Kuvailit juuri minut. Miehet on aina tasan niin kauan kiinnostuneita kun pärjään naamallani, sitten hiljaisuus ja se, että viihdyn kotona = miehille aivan älytön turn off. Eipä sinkkumarkkinoilla nykyisin pärjää, ellei esim. pysty tutustumaan pidemmän ajan kuluessa töissä tai jossain muualla.
[/quote]
On, on kuule paljon mukavia miehiä, jotka tykkää kaksjalkaisista kotihiiristä:)
Ja mitä pahaa minä olen tehnyt? En ole käyttäynyt kuin pleijeri, enkä ainakaan vielä ole loukannut kenenkään tunteita.
[/quote]
Haaskaat sen naisen aikaa. Et ole rehellnen sille, jotta se saisi itse valita, etsiikö itselleen paremman, vai haluaako jäädä sun kanssa turhaan roikkumaan.
[/quote]
Haaskaat sen naisen aikaa. Et ole rehellnen sille, jotta se saisi itse valita, etsiikö itselleen paremman, vai haluaako jäädä sun kanssa turhaan roikkumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
No tässähän juuri mietin vielä itsekkin, että tulisiko meistä mahdollisesti pariskunta.
Se nainen todennäköisesti arvostaa suuresti omaa aikaa ja omaa tilaa, ja siksi tykkää siitä että sinulla on omia menoja.
Minä olen samanlainen kotihiiri ja tykkään siitä että saan olla pitkiäkin aikoja yksin kotona. Mies kulkea omilla reissuillaan niin paljon kuin haluaa. Toisinaan reissataan yhdessäkin ja kivaa sekin on.
Kumpikin ollaan tilanteeseen tyytyväisiä :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:27"]Mitä se haittaa, jos toinen on kotona? Et sitäpaitsi voi oikeasti tietää, onko hän kotona vai et, jos et itsekään ole ;).
[/quote]
Se on pidemmän päälle raskasta kun sen toisen ainoa seura ja tekeminen olet sä!! Pitää olla muutakin elämää kuin puoliso ja koti!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:30"]Toihan on joidenkin miesten unelma, nainen oottaa kiltisti kotona kun mies menee menojaan. Samoille miehille on painajainen, jos naisella on omia menoja, koska sehän voi vaikka pettää, sellaista harrastavien miesten logiikalla. Mutta siis tosissaan, kai se nainen nyt jotan tekee siellä himassa? Itse harrastan asioita lähinnä kotona, koska ei ole oikein rahaa mihinkään kodin ulkopuoliseen harrastukseen ja kaikkea haluamaani voin tehdä kotonakin. Olen aika introvertti, mutta osaan olla ihmisten kanssa kyllä, eli pystyn juttelemaan vaikkapa miehen kavereiden kanssa tutustumistilanteessa. En tietenkään tiedä kuinka hiljainen se nainen on ja itse en ole oikeastaan ujo. [/quote] No ei ole mun unelma. Täällä aina painotetaan, että naisen ei pidä "tyytyä" mihinkään. Itse haluaisin esim. matkustella naisen kanssa ja sen että olisi edes joku yhteinen kiinnostuksen aihe. En ole millään tavalla komea, olin siis pitkään sinkkuna, joten seksi omasta mielestäni kauniin naisen kanssa pistää kuuppaa sekaisin.
[/quote]
Niin, eli nyt sitten hyväksikäytät naista antamalla olettaa muuta (?), vaikka ei ole mitään yhteistä. Tota kutsutaan tiedätkös seksisuhteeksi, ei tapailuksi. Jos naisen elämäntapa ei kiinnosta, nainen on hiljainen ja haluat vaan seksiä etkä tutustua naiseen persoonana ja parisuhdemielessä niin toi on helvetin kuvottavaa.
Olisi ihan aikuismainen idea kertoa myös naiselle suhteen laadusta.
[/quote]
Pitääkö sitä heti olla naimisiin menossa kun aletaan tapailla?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:27"]Mitä se haittaa, jos toinen on kotona? Et sitäpaitsi voi oikeasti tietää, onko hän kotona vai et, jos et itsekään ole ;). [/quote] Se on pidemmän päälle raskasta kun sen toisen ainoa seura ja tekeminen olet sä!! Pitää olla muutakin elämää kuin puoliso ja koti!
[/quote]
Joillekin se sopii mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:28"] Ja mitä pahaa minä olen tehnyt? En ole käyttäynyt kuin pleijeri, enkä ainakaan vielä ole loukannut kenenkään tunteita. [/quote] Haaskaat sen naisen aikaa. Et ole rehellnen sille, jotta se saisi itse valita, etsiikö itselleen paremman, vai haluaako jäädä sun kanssa turhaan roikkumaan. [/quote] No tässähän juuri mietin vielä itsekkin, että tulisiko meistä mahdollisesti pariskunta.
[/quote]
Onko se yksin ja ainoastaan vain sinun päätettävissäsi? Kerro sille naiselle rehellisesti ajatuksistasi ja tuntemuksistasi. Anna sille myös mahdollisuus osallistua päätöksentekoon.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:28"] Ja mitä pahaa minä olen tehnyt? En ole käyttäynyt kuin pleijeri, enkä ainakaan vielä ole loukannut kenenkään tunteita. [/quote] Haaskaat sen naisen aikaa. Et ole rehellnen sille, jotta se saisi itse valita, etsiikö itselleen paremman, vai haluaako jäädä sun kanssa turhaan roikkumaan. [/quote] No tässähän juuri mietin vielä itsekkin, että tulisiko meistä mahdollisesti pariskunta.
[/quote]
Aika selkeästi vaikuttaa silti, ettette sovi pariskunnaksi. Jos sä haluat mennä ja tehdä ja haluat joskus naisenkin mukaan, mutta nainen haluaa olla kotona, niin mikä tossa on epäselvää?
Toi otsikko on jo provo: ei tommosii ominaisuuksii oo samassa henkilössä!
Näin miehenäkin käytöksesi vaikuttaa hyväksikäytöltä. Otat suhteesta irti mitä itse tarviit välittämättä naisen odotuksista. Oletko kertaakaan maininnut omista motiiveistasi? Kysynyt mitä nainen suhteelta haluaa?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:45"]Pitääkö sitä heti olla naimisiin menossa kun aletaan tapailla?
[/quote]
Etkö ymmärrä seksisuhteen ja tapailun eroa?
Voin jo itse naisena tuossa tilanteessa miltei arvata miten juttu tulee päättymään. Itse olin tuossa tilanteessa ja mies lopulta syytti asiasta MINUA, koska mun olisi muka pitänyt itse tajuta miten asiat oikeasti on, vaikka mies myötäili ja suunnittelu tulevaisuutta jne. =D
Että kyllä niitä miehiä löytyy ihan joka junaan.
Eiköhän nätti ja mukava nainen löytäisi miehen, joka arvostaisi hänen luonnettaan ja sopisi hänelle paremmin. Ap ole hyvä ja kerro ajatuksesi naisellesi.
Siinä voi käydä niinkin, että naisesi lemppaa sinut. Aikansa katselee hyväksytkö hänet sellaisena kuin on, ja kun et hyväksy, niin lopettaa suhteenne. Katsos, sen kyllä huomaa ja tuntee jos toinen ei aidosti välitä. Imartelet suotta itseäsi luullessasi olevasi naisen koko elämä. Hän on pärjännyt ennen sinuakin.