Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan ja nätin naisen

Vierailija
12.11.2014 |

Tapasin siis muutama kuukausi sitten naisen. Nainen on siis mukava ja nätti, mutta myös todella hiljainen ja ujo kotihiiri. Itsellä taas kauhea kasa harrastuksia ja en koe että meillä olisi kauheasti yhteistä tai yhteisiä keskustelunaiheita.

Olin pitkään sinkkuna ennen tätä ja nyt kun on säännöllistä seksiä, niin voisin sania että nautin siitä suuresti. Kuitenkin kalvaa koko ajan, että onko tällä suhteella tulevaisuutta. Hyvänä puolena kuitenkin voisin mainita, että nainen ei ole kertaakaan ainakaan vielä nalkuttanut menoistani. Toki ei vielä asuta kimpassa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin miehen, johon ihastuin ja olemme tapailleet myös muutaman kuukauden. Voisin hyvin kuvitella, että juuri hän olisi voinut tällaisen aloituksen tehdä, sillä juuri tuon kuvan hänestä saa. Että on ihastunut enemmän itseensä ja omiin harrastuksiinsa ja kyllähän hänen itsetuntoa olen minäkin varmasti puheillani pönkittänyt. Itse en edes harkitse hänen kanssaan yhteen muuttoa tms. Kai minä vaan odottelen että joku komea ja enemmän minun tyyliseni mies löytyy, niin voin jättää tämän omassa erinomaisuudessaan paistattelijan hakemaan sitä seksiä vaikka baarista viikonloppuisin.

Vierailija
62/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:28"]

Ja mitä pahaa minä olen tehnyt? En ole käyttäynyt kuin pleijeri, enkä ainakaan vielä ole loukannut kenenkään tunteita.

[/quote]Oletko varma ettet ole loukannut naisen tunteita? Miksi sitten täällä kirjoittelet, että teillä ei ole mitään yhteistä, haluat vain seksiä ja muuta vastaavaa? Mene nyt samantien huutamaan kylille samat asiat.. Tuo ymmärtämättömyytesi naisen erilaisuutta kohtaan on mielestäni iso asia ja se että sinä et ole valmis muuttumaan, vaan toisen pitäisi muuttua. Olette väärät toisillenne, joten älä pitkitä tilannetta, se jos mikä on loukkaavaa kun kerran tiedät ettet halua jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naisena tuollaisessa "suhteessa". Itse luulin että rauhassa tutustutaan toisiimme ja katsellaan tulisiko tästä mitään. Mies ehdotteli jo yhteisiä matkoja yms. joten oletin hänenkin olevan oikeasti kiinnostunut. Yhtäkkiä hän tulikin katumapäälle, kun meillä ei hänen mielestään ollut tarpeeksi yhteistä eikä hän ollut valmis mihinkään yhteenmuuttoihin... Tosiasiassa hän ei edes yrittänyt tutustua minuun ihmisenä enkä todellakaan itsekään mitään häitä suunnitellut. Totesi vain että minun olisi pitänyt osata lukea rivien välistä. Hyvin ristiriitaista ja ikävää käytöstä.

Vierailija
64/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli sinä ap oletkin nyt epävarma itsestäsi ja siitä, löydätkö itsellesi enää ikinä edes noin hyvää ja tasokasta naista? Et haluaisi myöskään päästää naista muiden miesten seuraan, vaan haluat omistaa hänet ja pitää hyvänä panona ja nättinä naamana? Ongelma oletkin sinä ja sinun pelkosi, ei naisen harrastamattomuus ja kotihiireys.

Kerropa nyt minkälaisia ne sinun harrastuksesi ovat mihin haluaisit seuraa tai mistä haluaisit jutella?

Vierailija
65/65 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että aloittaja on epävarma itsestään, kun ei voi kertoa totuutta omasta luonteestaan naiselle, vaan antaa ymmärtää että asiat on hyvin nyt.

Ja siihen että "jokaisella pitää olla harrastuksia", sanoo kuka? Eiköhän jokainen päätä itse omasta elämästään eikä rupea harrastamaan yhtään mitään vaan sen vuoksi että "pitää". On kotona viihtyviä ihmisiä ja on meneviä ihmisiä ja kummatkin ihan yhtä ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi