Milloin tulee tällainen palvelu?
Varaat matkan jonnekin, esimerkkinä nyt vaikka Australiaan. Matkan alussa sinut tullaan nukuttamaan. Nukutettuna siirretään perille jossa herätetään.
Millon tämmönen?
Kommentit (22)
juu stressi ja jonotukset jää pois
Sitä sattuu jo useinkin. Reiät vaan on hellänä sen jälkeen.
Miksi pitäisi nukuttaa? En ymmärrä?
Lentopelko, stressi, jonottaminen, odottaminen lentokentällä jäisi pois.
Tuo olisi loistava keksintö. Inhoan niin lentomatkustusta. Matkustajat kapseleihin johon nukutetaan, perillä sitten heräät hotellihuoneessa ja voit aloittaa lomailun virkeänä. Sama sitten paluumatkalla.
Entä sitten onnettomuustilanteissa? Koko koneellinen kuolee vaikka normaalitilanteessa kaikki olisivat voineet selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten onnettomuustilanteissa? Koko koneellinen kuolee vaikka normaalitilanteessa kaikki olisivat voineet selvitä.
Kapselit olisivat kestäviä jotka sisältäisivät elinpitotoiminnot ja jotka kelluisivat veteen joutuessaan.
Ei niin kauan kuin narkoosiin liittyy niin suuri kuolemanriski, että nukutettava tarvitsee oman valvontalääkärin. Eli ei taida olla ihan just nyt nurkan takana kaipaamasi palvelu.
Vierailija kirjoitti:
öö
kukaan ei selviä
haloo
Eipä se nukutus poista sitä lento-onnettomuuden todennäköisyyttä. Sitten pitäisi erikseen sitä nukutusta varten tehdä jokin toimenpide. Itse ainakin pelkäisin enemmän sitä nukuttamistilannetta, kun se voi olla viimeinen hetki, kun olet olemassa, kun tiedät että se kone saattaa tippua sen matkan aikana. Mielummin olisin tajuissaan sen onnettomuuden sattuessa, koska silloin sinulla on paremmat mahdollisuudet siitä selvitä, kuin nukutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö
kukaan ei selviä
haloo
Haloo, jos kaikki olisivat olleet hereillä niin kaikki olisivat voineet selvitä, et sellai haloo sulle
Vierailija kirjoitti:
Eipä se nukutus poista sitä lento-onnettomuuden todennäköisyyttä. Sitten pitäisi erikseen sitä nukutusta varten tehdä jokin toimenpide. Itse ainakin pelkäisin enemmän sitä nukuttamistilannetta, kun se voi olla viimeinen hetki, kun olet olemassa, kun tiedät että se kone saattaa tippua sen matkan aikana. Mielummin olisin tajuissaan sen onnettomuuden sattuessa, koska silloin sinulla on paremmat mahdollisuudet siitä selvitä, kuin nukutettuna.
Pelkäätkö myös nukahtamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö
kukaan ei selviä
haloo
Haloo, jos kaikki olisivat olleet hereillä niin kaikki olisivat voineet selvitä, et sellai haloo sulle
Se onkin niin yleistä, että koneesta pitää pelastaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu jo useinkin. Reiät vaan on hellänä sen jälkeen.
Ja joku sisäelin saattaa puuttua !
Itse lentopelkoisena ehkä ennemmin olen hereillä ja ns. toimintavalmiina kuin että minut nukutettaisiin, enkä tietäisi yhtään, mitä tapahtuu. Tosin pelkään myös ajatusta nukutuksesta. Luulen myös, että tuollainen palvelu toisi lentolipulle aika kovan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin kauan kuin narkoosiin liittyy niin suuri kuolemanriski, että nukutettava tarvitsee oman valvontalääkärin. Eli ei taida olla ihan just nyt nurkan takana kaipaamasi palvelu.
Tähän palveluun pitäisikin sisältyä oma anelääkäri matkan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö myös nukahtamista...
Jos tietäisit tilastot, että kuinka moni 100 ihmisestä kuolee nukutuksesta tuleviin komplikaatioihin niin sietäisi pelätäkkin. Ja kyse on pelkästään siitä nukutuksesta, ei syystä, että miksi on nukutettu.
Ihmisiä kuolee enemmän nukutuksesta johtuviin komplikaatioihin, kuin lento-onnettomuuksiin.
Se palvelu on olemassa. Sen nimi on gin & tonic.