Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka et pidä esimiehestäsi

Vierailija
05.12.2023 |

Mitä esimiehesi voisi tehdä, että pitäisit hänestä?

Kommentit (13)

Pakollinen paha
1/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuisi alas norsunluutornistaan ja lakkaisi nuolemasta oman pomonsa peräpäätä.

Vierailija
2/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Millä tavoin se nuoleminen ilmenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voisi vastata yhteydenottoihini (en kysy mitään turhia, vaan ainoastaan pakolliset asiat, joita ei saa itse päättää), voisi käyttäytyä ystävällisesti ja voisi lakata lähettämästä minulle minua kritisoivia sähköposteja, joita hän myös jakelee cc:nä ylemmälle johdolle.

Vierailija
4/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisi mikromanageeraamisen, pahan puhumisen ja alaistensa julkisen nolaamisen. Tämäkään ei varmaan riittäisi, koska se ihminen on ihan vaan ihmisenä niin vastenmielinen tyyppi.

Pakollinen paha
5/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Millä tavoin se nuoleminen ilmenee?

Kun hänen esihenkilönsä käskee/kehottaa/pyytää jotain johonkin vapaaehtoiseksi, hän on jo delegoimassa tehtävää meille. Ja tehtävän piti olla valmiina jo eilen. 

Vierailija
6/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkavereista ja esimiehistä ole pakko pitää, riittää että heitä sietää sen verran että työt tulevat hoidetuksi.

Vierailija
7/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voisi ryhtyä tekemään töitään. Olisi mukava saada ylityökorvaukset ajallaan eikä 6 kk kuluttua ylitöiden tekemisestä. Lomallekin olisi mukava päästä laillisesti.

Vierailija
8/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisi hallinnollisiin asioihin ja kehittäisi osaamistaan johtajana. Nyt yrittää olla myös alamme asiantuntija ja substanssiosaaja, vaikka on siinä heikompi kuin moni meistä, joiden esihenkilö on.

Vierailija
9/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisi mikromanageeraamisen, pahan puhumisen ja alaistensa julkisen nolaamisen. Tämäkään ei varmaan riittäisi, koska se ihminen on ihan vaan ihmisenä niin vastenmielinen tyyppi.

Oletkohan mun kollega? Juuri tuollainen on esihenkilömme ja sai tosi huonot arvosanat henkilöstökyselyssä. 

Vierailija
10/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi pitää hänestä? Itsehän hän on vastuussa siitä, mitä käskee alaisten tehdä. Ei ainakaan käy kateeksi.

Vierailija
11/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies kiittää ideoista ja pyrkii sovelmaan niitä torstaina. Vaikka monet noista minulle tuntuvatkin itsestään selviltä asioista. Aina voi kehittyä.

Vierailija
12/13 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimiesten pakko olla aina hirveän narsistisia ja ylimielisiä oman egonsa pönkittäjiä?

Vierailija
13/13 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa esimiehenä. tai esihenkilönä.

Meidän firmassa mentiin Nuori Nainen-villitykseen mukaan. Koska Nuori Nainen on jotain sanoinkuvaamattoman mahtavaa, eräs kunnianhimoinen yksilö nostettiin esimieheksi. Ilman kokemusta tai osaamista, ja esimiestaidotkin ovat olemassa lähinnä paperilla. Halu parantaa omaa CV:tä on kyllä kova, ja juonittelu on hallussa.

Tilanne tulee olemaan se, että tämä "esimies" potkitaan ulos töistään tai useampi osaaja lähtee talosta ja juuri tärkeän projektin kynnyksellä. Eli toisin sanottuna, esimiehen leikkiminen tulee päättymään tähän.