Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Body shopin joulukalenteri-morkkis :D

Vierailija
11.11.2014 |

oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä.  65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei kosmetiikkafirmat ole lähteneet isommassa määrin mukaan tähän joulukalenteri-innostukseen. Suomesta varsinkaan ei tahdo löytyi muuta kuin tuo Body Shop.

Benefitillä ja No7:lla olisi ollut mielenkiintoiset kalenterit, mutta taidettiin myydä melko nopeasti netissä loppuun. Ainakin mä jäin nuolemaan näppejäni...

Uskon, että markkinoita näille olisi. Livboksikin on tosi suosittu ja aika pitkälti samalla asiakaskunnallehan nämäkin tulisi.

Vierailija
2/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, se joulukalenteri loppui jo aiemmin kerran sieltä verkkokaupasta! Jospa niitä tulee taas lisää myyntiin. Olisihan tyhmää body shopilta, jos ne eivät möisi sitä kaikille haluaville. Myös jkln liikkeestä oli kalenteri loppunut viikko sitten... En tiedä tuleeko niitä liikkeisiin enää lisää jos loppuu, sillä liikkeen myyjäkää ei tiennyt. Kannattaa seurailla tilannetta! (Tai sitten mä alan huutokauppaamaan mun omaani kohta täällä ;D) 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tulossa seitsemänkympin kynsilakkakalenteri....<3

Vierailija
4/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä Benefitn kalenteria myytiin ennen loppumista?!!!

Vierailija
5/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:18"]

Mulle on tulossa seitsemänkympin kynsilakkakalenteri....<3

[/quote]

Ciaten kalenteri? Näytti kyllä aivan ihanalta. Mulla on harmi kyllä niin paljon kynsilakkoja ennestäänkin, etten voi perustella tuon ostoa itselleni millään tavoin :(

-13

Vierailija
6/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups lähti alapeukku vahingossa kynsilakkakalenterikommenttiin :D

Vierailija
7/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:18"]

Missä sitä Benefitn kalenteria myytiin ennen loppumista?!!!

[/quote]

Benefitin omilla sivuilla taisi ainakin olla.

Vierailija
8/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita ihania kalentereita olis? Pakko saada joku, tuo BS olisi ollut ihana. Olisikohan ihan liikkeessä myynnissä? Tarvisin just minikokoista aina matkalle mukaan. 

-Nainen 33-vee ;)

Vierailija
9/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, mietin jo pari päivää sitten, kehtaisinko ostaa tuon! Tuntuu vaan oudolta käyttää 65 euroa omaan iloon (ja kyllä, nyt kun kirjoitin ajatukseni ylös, niin kuulostaa naurettavalta).

Kai sitä kehtaisikin ostaa kalenterin, kun nyt loppuraskaudesta ei voi hemmotella itseään millään vaatteilla tai muilla kivoilla jutuilla... Toivottavasti vielä meidän liikkeessä olisi tuota jäljellä. 

Vierailija
10/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä BS kalenteria myydään liikkeissäkin. Tosin en tiiä paljonko niitä niissäkään riittää! Uskoisin että web kauppaan tulee noitakin vielä lisää... Yves rocherilta saa niiiden pikkusia pulloja 1,90e per plo, ostaa niitä 24 kpl :D

en tiiä onko kosmetiikka kalentereita suomessa muita myynnissä...

Vierailija
11/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin sen pauligin kapselikeittimen joulukalenterin. Harmi vaan, että meillä ei sitä keitintä ole eikä tule! Mutta minusta ihana ajatus, että olisi saanut aamut aloittaa aina uudella kahvilla. :)

Vierailija
12/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että aikuisillekin on joulukalentereita! :)
Eikö kindersuklaajoulukalenteri olisi nolompi? ;)

Vierailija
13/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin tuon kalenterin ja löysin vieläkin paremman, eli viskijoulukalenterin, joka maksaa 300 euroa :D

http://www.savonsanomat.fi/viihde/joulukalenterilla-hintaa-yli-300-euroa/1721960

Vierailija
14/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussi joulukalenterikin on jollain isoista teefirmoista myynnissä

Vierailija
15/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Mä siis voin hyvillä mielin ostaa Muumi-kalenterin.( Mitähän minä 34-vuotiaana niillä muumeilla oikein leikin?)

Vierailija
16/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Stockalla tee-joulukalenterin. Teki mieli ostaa, mutta vielä hillitsin itseni. Kalenterissa oli siis joka päivälle oma teepussi eli yhteensä 24 pussia teetä. Hinta oli vähän kalliihko noiden pussien määrään suhteutettuna, mutta siedettävä kuitenkin.

Vierailija
17/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:52"]

Se on kumminkin vain 2,70 per päivä. Ehkä ne on hyviä esim. matkalle mukaan otettavina.

[/quote]

Musta tää oli hyvä pointti! Miten nopeesti saa reilun pari euroo päivässä katoamaan johonkin turhaan. Ja se on helposti tienattavissa takaisin muutamalla valinnalla (jättää herkut ostamatta, tekee eväät töihin, syö aterian silloin tällöin nuukemmin) 

Se on nyt ostettu, niin nauti siitä! 

Vierailija
18/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pidän kalenterin enkä surkuttele :) en kyl voi sitä tossa esillä pitää, etten menen aukomaan luukkuja " vahingossa"... Onhan siinä myös se jännitysmomentti joka päivälle sitten! Kyllähän siitäkin voi ihan hieman pulittaa...

ap

Vierailija
19/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ottaisin mielelläni niitä pieniä purnukoita kun pakkaan tavaraa reissuun. Luultavasti sinäkin olet siinä vaiheessa, kun seuraavan kerran lähdet yöksi kotoa! Pitäisiköhän käydä ostamassa itsellekin?

Vierailija
20/162 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:40"]

Googletin tuon kalenterin ja löysin vieläkin paremman, eli viskijoulukalenterin, joka maksaa 300 euroa :D

http://www.savonsanomat.fi/viihde/joulukalenterilla-hintaa-yli-300-euroa/1721960

[/quote]

Toi olis hauska idea miehelle, mutta liian kallis + ehkä ei hyvä idea juoda viskiä päivässä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi