Body shopin joulukalenteri-morkkis :D
oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä. 65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...
Kommentit (162)
Benefitin joulukalenteri ois ihana. Viime vuonna ne oli loppuunmyyty, pitääkin tsekata saisko niitä vielä...
Jees. No joku maksaa 5e pikkusuihkugeelista joku toinen ostaa samalla ison pullon. Pari minisaippuapalaa, jee!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:01"]Mulla oli viime jouluna tuoksukynttiläkalenteri, joka maksoi 25 euroa. Okei, ei yhtä kallis mutta jouluaattoon mennessä mulla oli 24 tuoksukynttilää ja niitä riitti melkein juhannukseen asti :D eli eiköhän niistä sun kalenterin tuotteista oo iloa pitkään :)
[/quote]
Mulla on vieläkin viime vuoden joulukalenterin kynttilöitä jäljellä! Eipähän tarvi ostaa tänä vuonna joulutuoksuja;)
Ja tämä 34-vuotias hankkis bs:n kalenterin, jos vain raaskis...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:52"]
Jees. No joku maksaa 5e pikkusuihkugeelista joku toinen ostaa samalla ison pullon. Pari minisaippuapalaa, jee!
[/quote]
eri tuoksuja ym on kiva kokeilla. Jos on absolutisti ja ei polta, niin mihin sitä rahansa laittaa? Aina ei sitte tarvi ostaa extran suihkusaippuaa... Body shopilla on tosin kaksi jäätävän pahaa suihkusaippuatuoksua: mansikka ja satsuma. My GOD, niistä saa migreenin...
Ja sitten postipaketti Yves Rocherilta... En edes sano, paljonko tähän hassasin rahaa. Hei iso osa menee joululahjuksiin! *<:) ps. Paketti painoi kilon...
ap
Noniin, tulee puhdas joulu, kolmella kilolla puhdistaa ja rasvaa vaikka koko suvun :D
ap
oi kynsilakkakalenteri kuulostaa ihanalta! itse ostin ihan perinteisen suklaakalenterin. kinder olisi ihana myös, mutta niin kallis. opiskelijabudjetti kun on...
En malta odottaa, että pääsen avaamaan BS-kalenterin luukkuja! Nuo pikkupurkit on niin kivoja esilläkin. :)
Paljonko Kinder-kalenteri maksaa? Ja mistä Stockan osastolta löytää sen teepussi-kalenterin?
Joo ei avata. :D
Mitö Kicksin kalenteri sisältää?
Mulla oli body shopin kalenteri viime vuonna. Vieläkin pyörii nurkissa niitä pikku suihkugeelejä ja huulirasvoja. Kiva idea mutta mulle turhia. Sain noita kaksi, toisen lahjaksi kun on synttärit joulukuun alussa niin laitoin huutonettiin jossa siitä lopulta maksettiin parikymppiä enemmän kuin ovh.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:38"]
Kiva, että aikuisillekin on joulukalentereita! :)
Eikö kindersuklaajoulukalenteri olisi nolompi? ;)
[/quote]
Vitsi mä oon just harkinnu sen kinderkalenterin hankkimista! Pitääköhän se sit laittaa piiloon tai sanoa sen olevan vauvan joulukalenteri jos joku tulee käymään... Sellanen ois ihana jossa joka luukussa ois pieni parfyymi. Sit vois valkata seuraavalle vuodelle pari hyvää ja ostaa ison pullon. Millään matkakokosilla suihkugeeleillä en tekis mitään, salilla on suihkusaippuaa, hotelleissa on, kylässä on, mökillä on.
no voihan vitsi, heräsin taas liian myöhään ja jäin ilman. Olisi ollut kiva avata noita luukkuja 11-vuotiaankin kanssa. Äiti ja tyttö samalla tavalla hulluna body shopin tuotteisiin.
Ei jumalauta, nyt just meni usko ihmiskuntaan. Toisessa ketjussa huudellaan, kuinka on ihan ok "abortoida" hengissä syntyvä lapsi, ja toisessa itketään jonkun hemmetin muovipurnukkajoulukalenterin perään :'D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:45"]
no voihan vitsi, heräsin taas liian myöhään ja jäin ilman. Olisi ollut kiva avata noita luukkuja 11-vuotiaankin kanssa. Äiti ja tyttö samalla tavalla hulluna body shopin tuotteisiin.
[/quote]
Soita liikkeeseen ja kysy, olisiko heillä vielä myynnissä. Tuskin on kaupoista kaikista vielä loppunut.
Ja se aborttivauhkoaja itke ihan yksinäsi, pliis...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:45"]
[/quote]
Soita liikkeeseen ja kysy, olisiko heillä vielä myynnissä. Tuskin on kaupoista kaikista vielä loppunut.
Ja se aborttivauhkoaja itke ihan yksinäsi, pliis...
[/quote]
On ne loppu.
Jep just soitin liikkeeseen ja kyselin kalenterin perään, Tampereella ehkä muutama kappale jäljellä, mutta muualta loppu. Voi hitto, olisin halunnut. Mistä noita tuoksukynttiläkalentereita saisi?
Minä hinguin partiolaisten adventtikalenteria ja mieheni toikin sen Suomesta siellä käydessään. Hän kyllä hieman moitti hintaa kalliin puoleisena: seitsemän euroa! :D :D
Ulkosuomalainen
Mistä partiolaisten kalenterin saisi ilman postikuluja/myydäänkö niitä jossain kaupassa?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:48"]
Ohis, mutta paljonko tuo Veikkauksen kalenteriarpa maksaa? En löydä hintaa...
[/quote]
Kympin ollut viime vuonna. Myydäänköhän noita jo?
[/quote]myydään
Jos oikein paljon harmittaa niin voithan sen vielä myydä, varmaan saat rahasi pois jos ko. kalenteri on kerran loppuunmyyty.