Body shopin joulukalenteri-morkkis :D
oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä. 65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...
Kommentit (162)
Nii. No toi viski-kalenteri olis miehelle sellanen "ihana tekosyy juoda viskiä joka päivä" ... Ostaisn heti jos olis 200 euroa edullisempi...
Itse olen vielä kahden vaiheilla, hankkisinko Partylite-joulukalenterin. Siinä on jouluisia tuikkivia muistaakseni 6 eri tuoksua. Saisi joka aamu fiilistellä joulutuoksuja kynttilänvalossa.. Mulla oli sellainen viime jouluna ja tykkäsin kyllä :)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:48"]
Ok, pidän kalenterin enkä surkuttele :) en kyl voi sitä tossa esillä pitää, etten menen aukomaan luukkuja " vahingossa"... Onhan siinä myös se jännitysmomentti joka päivälle sitten! Kyllähän siitäkin voi ihan hieman pulittaa...
ap
[/quote]
Tuu sit kertomaan mitä kaikkee sieltä löytyy :-)
29
Ihana ketju, tästä tuli hyvä mieli :) Ja kävi ihan hirveästi tekemään mieli joulukalenteria jonka luukuista paljastuu oikeita yllätyksiä
Ostaisin, mutta en voi. Olen opiskelija ja rahat vähissä. Jos mulla ei olis miestä niin ostaisin silti. Nyt en kehtaa mitenkään. Se kun ei ymmärrä edes lasten Legokalentereja.
Mulle iskivarmaan just joku nostalgia "kunnon yllätyskalenterista".. Lapsena äiti teki aina tavarakalenterin, mistä tuli tarroja ja muuta sälää...
ap
Paljonko party lite kalenteri maksaa? Entä Stockmannin teepussi-kalenteri?
Teepussikalenteri oli 11e ja risat jos puhutaan siitä samasta, minkä mä näin. Aika suolanen hinta 24 kpl teepusseja...
Minä kävin tänään ostamassa Body Shopin kalenterin kaupasta, sinne jäikin vielä muutama kalenteri. Mies ei kyllä ymmärtänyt miksi aikuisena moisen kalenterin hankin.
Niin mut toi hinta on sitte sellanen, että monellako teinillä on varaa ostaa se? Niillä rahaa menee moneen muuhunkin asiaan. Hei sovitaan että tää BS kalenteri on nimenomaan aikuisille! :)
Jep ♡ Oon sitä jo pari viime vuotta himotellut ja nyt raaskin. Mulla on lakkoja nelisensataa, että eihän siihenkään välttämättä lisää tarvitsisi, mutta kun :D
Kannattaa morkkistellakin, ällöttävän hajuista moskaa luontoa kuluttavissa pikkuputeleissa. "Matkalle mukaan" <-- voi ostaa myös sellaset matkaputelit, jotka täyttää. Ja koko kalenterin ideana on saada teidän myöhemmin ostamaan lisää näitä tuotteita. Suklaakalenteri olisi todellakin ollut parempi.
Hävetkää.
Ostakaa Kicksin joulukalenteri! täynnä ihanaa kosmetiikka ja hinta 45 e ! Arvo 147 e..
Jos haluatte spoilaantua, body shopin kalenterin sisältötiedot löytyvät bodarin UK-sivuilta.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:50"]
Ostakaa Kicksin joulukalenteri! täynnä ihanaa kosmetiikka ja hinta 45 e ! Arvo 147 e..
[/quote]
Kiitti vinkistä! Tämän mä käyn varmaan sitten hakemassa itselleni. Joko nämä on tulleet Kickseihin?
t. Benefitin ja No7:n kalentereiden perään haikaillut
Ei kai nyt kukaa hullu halua etukäteen spoilata kalenterin sisältöä. Toki ne jotka ei osta voi käydä vilkaseen.
googlasin ton kicksin joulukalenterin. En tienny että niilläkin on! Tosin viime vuoden sisältöä en olis 45 eurolla ostanut edes...
Kertoilkaas nyt kaikki muutkin suomesta saatavat kosmetiikka ja muut kalenterit! Ite en mistään ulkomailta ala tilailee, jään aina tullin haaviin :D ainaki alvit pitää aina maksaa...
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:52"]
Se on kumminkin vain 2,70 per päivä.
[/quote]
Minä en raaskinut tänään ostaa n. 2,50- hintaista suklaakalenteria.
Nii. No toi viski-kalenteri olis miehelle sellanen "ihana tekosyy juoda viskiä joka päivä" ... Ostaisn heti jos olis 200 euroa edullisempi...