Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Body shopin joulukalenteri-morkkis :D

Vierailija
11.11.2014 |

oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä.  65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin tuotteet ei mum mielestäni ole tuon arvoisia. Törkeä hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:00"]

Body Shopin tuotteet ei mum mielestäni ole tuon arvoisia. Törkeä hinta.

[/quote]

Tykkään kyllä monestakin TBS:n tuotteesta, mutta olen silti samaa mieltä yllä olevan kommentoijan kanssa. TBS on hieman ylihinnoiteltua.

Vierailija
84/162 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni Pauligin Cupsolo- joulukalenterin. Yritin saada sitä viime jouluna, mutta myöhästyin. Nyt sain ja tossa se odottaa joulukuun ekaa päivää. Ihanaa, kun saan maistaa kaikkia makuja. Ei ollut mielestäni edes pahan hintainen. Olisko ollu 14, 90 €. Miehelleni ostin Veikkauksen raaputusarpajoulukalenterin. Maksoi 10 €. Lasten joulukalenterit vielä puuttuu. Luvattiin mennä huomenna ostamaan.

Vierailija
85/162 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teidän Body shopin kalenterista voimakas kosmetiikan tuoksu läpi?! Mulla tulee.. Onkohan siellä joku purkki räjähtäny tai jotain... Koska noiden purkkienhan pitäs olla jos ei ilmatiiviitä niin avaamattomia, eikä tulla tuoksu läpi...

Vierailija
86/162 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap

Vierailija
87/162 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihana

Vierailija
88/162 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tuoksu läpi. Jes, huomenna saa avata ekan luukun' 

Vierailija
89/162 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kosmetiikkakalenterit korkattu?

Spoiler alert!

!

!

!
!
!

!

Kicksin kalenterin ekasta luukusta löytyi huulikiilto. Sävykin näytti putelissa oikein käyttökelpoiselta, mutten vielä korkannut kiiltoa, kun laukun pohjalla on niin monta avonaista jo ennestäänkin.

Mitäs Bodyshopista löytyi?

Vierailija
90/162 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopista tuli pienehkö, ei vissii kuitenkaan heidän pienin mahdollinen, manteli käsivoide tuubi... Hyvää kamaa! Haju tosin hieman kenkälankkimainen, mutta ei onneksi voimakas :)

Vierailija
91/162 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

65e... Sairasta!

Vierailija
92/162 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh kattelin yksi pvä niin tuo Ruumis kaupan tämän pvän käsivoidetuubi olisi maksanut normaalihintaan 6,50, 5eurolla tarjouksessa... Et kyllä mulle kelpaa jos kamojen arvo on 24x5 euroa nyt vähintään :)

Vierailija
93/162 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua himotti ostaa tuo, mutta onneksi kävin lukemassa mitä siinä on ja jonkun verran turhaa kamaa se piti sisällään joten rahat säästyi. Esim. käsivoiteita lojuu kaapissa ennestään. 

Vierailija
94/162 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä kuluu varmasti kaikki mitä tulee, peruskosmetiikkaa. Jopa palasaippuat, joita uumoilen kalenterin sisältävän. Toivoisin kyllä että olisi justiinsa paljon uutuustuoksuja sisältäviä tuotteita, jännitän tuleeko vaan ylijäämävarastokamaa :D

ei saa spoilata HUOM!!

t.117

Vierailija
95/162 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Kakkosluukku oli nimensä veroinen. Tossahan on myös tollanen runo aina mukana kun luukun avaa niin siinä toisella puolella. "All good things take some time" NIIIN, näköjään :D...

Vierailija
96/162 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:18"]Jaaha. Kakkosluukku oli nimensä veroinen. Tossahan on myös tollanen runo aina mukana kun luukun avaa niin siinä toisella puolella. "All good things take some time" NIIIN, näköjään :D...
[/quote]
mitä löyty?

Vierailija
97/162 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakanruskea (väri sivuseikka) hyvin heppoinen kynsiviila, josta sain oman peukalonkynteni jo LÄPI kun testasin. Siis pinta meni rikki. Ei mun kynsille siis... Surullista että mulla on liian kovat kynnet, kynsiviilakaan ei sitä kestä... Olis ollu edes lasiviila. Ei tämmösiä niiden kaupassa myydä!!! Onko ne sitte keksinyt tähän kalenteriin omia rupsu tuotteita?!? Pettymys...

Vierailija
98/162 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä näkynyt Ruumis kaupan sivuilla kynsituotteissa näin yksinkertasta kynsiviilaa... Onko tämä nyt sitten sellanen klassinen ale-huijaus; hankitaankin tuotteiks jotain aivan sekundalaatua olevaa kamaa, jota ei normaalisti ole edes olemassa.

Vierailija
99/162 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:38"]Kiva, että aikuisillekin on joulukalentereita! :)
Eikö kindersuklaajoulukalenteri olisi nolompi? ;)
[/quote]

Höh oonko mä nolo kun tykkään suklaa kalentereista ja saatan ostaa sellaisen ihan muuten vaan, enkä joulua varten. :(

Vierailija
100/162 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan passeli sellanen on vaikka joka kuukaudelle. 24 pvää syö suklaata, sitten 6 päivää ollaan kuivilla.