Body shopin joulukalenteri-morkkis :D
oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä. 65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...
Kommentit (162)
Tekis mieli ostaa kyl body shopin kalenteri :D mut sit siin kaikkein kalliimmassa eli 149e maksavassa olis ainoostaa semmossii tuotteita mitä tulis käyttöön.. kun noissa pienemmissä ei oo niinkään semmossia tuotteita. Body shopin nettisivujen mukaan siinä säästäis n. 210e kun ostais kalenterin kuin et ostais jokaisen erikseen. Mut viittiikö laittaa niin paljon kalenteriin D: oon kyl halunnu jo monta vuotta jonkun kivan kalenterin, mut en oo kehdannu ostaa. Pitäiskö nyt vaa repäistä oikein kunnolla?
Ajattelin suostutella miehen ostamaan mulle Lumenen kalenterin synttärilahjaksi. 😇