Body shopin joulukalenteri-morkkis :D
oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä. 65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...
Kommentit (162)
Ja on toi body shop kalenteri varmaan ihan hyvä sijotus, eihän koko kaupasta saa ostettua edes mitään alle 3-4 euron... Jos on siis 2,70e x 24 niin ihan jees.
No eikös body shop mainostanut että kalenterin tuotteiden arvo yksittäin ostettuna jotain yli 100€ vai mitä se oli.
Taisi olla jopa että 114 euron arvosta että olis kamaa siellä BS kalenterissa...
Toi bodyshop olis aika ihana.. ehkä tyytynen veikkauksen kalenteriarpaan. :D
Oh, kalenteriarpa! Sekin vielä! Kohta mulla on sata kalenteria, "aikuisten kalenteria"!
Ohis, mutta paljonko tuo Veikkauksen kalenteriarpa maksaa? En löydä hintaa...
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:13"]Jos haluatte spoilaantua, body shopin kalenterin sisältötiedot löytyvät bodarin UK-sivuilta.
[/quote]yälöytyy myös kannesta.
Ääh. Pitäiskö etsiä vielä oma bs-kalenteri, vai pyytäisinkö äitiäni tekemään mulle yllärikalenterin? :-) On ne pussukat varmaan vielä tallessa... Mun lapset saattaisivat olla käppästen lego-kalentereidensa kanssa kateellisia, kun mä kaivelisin kaikkea ihanaa äidin tekemästä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:48"]
Ohis, mutta paljonko tuo Veikkauksen kalenteriarpa maksaa? En löydä hintaa...
[/quote]
Kympin ollut viime vuonna. Myydäänköhän noita jo?
Mulla oli viime vuonna Benefitin joulukalenteri, mies toi ulkomailta. Tosi kiva ja kiva sisältö. katsoin tänä vuonna samaa, jos pyytäisin taas tuomaan, mutta sisältö identtinen paria juttua lukuunottamatta (ei meikkejä vaan pinnejp tms) ja hintakin noussut roimasti. Nykyinen hinta päälle 100€, ei ole kyllä ihan sen arvonen vaikka kiva olikin, viime vuonna kai noin kahdeksankymppiä max. Huulikiiltoja ja rihkamakoruja olisi voinut olla vähempi.
Jos oot siitä onnellinen niin älä morkkistele! Hyvin teit :)
Se on kumminkin vain 2,70 per päivä. Ehkä ne on hyviä esim. matkalle mukaan otettavina.
En oo tollasesta ennen kuullutkaan, mut kuulostaa aika ihanalle, älä morkkistele :))
Tiedätkö mä oon 32v nainen ja himoitsin samaa kalenteria :-D
Mulle tuli vähän sama fiilis kun ostin sen. Ensin oli aivan pakko saada, jos siellä olis jotain ihanaa. Nyt pelottaa, että jos se onkin ihan turha. 65 euroa on iso raha etenkin jouluna, saisi vaikka minkälaista oikeasti hienoa.
Se on IHANA! Älä morkkistele, suklaa olisi paljon morkkisteltavampaa. Niitä pieniä kokoja on kiva pitää kassissa (jos yllättäen jäät yökylään tai menet treeneihin) ja ottaa mukaan reissuihin. Tai ihan vaan kokeilla ja nauttia kotona.
T: vanha ihminen, joka sai viime vuonna sen kalenterin
Ääh, nyt se kalenteri on jo loppunu verkkokaupasta. Ole onnellinen että sait sen! :)
Joo kun äsken kattelin Bangerheadin sivuilta Balmin ihania luomiväripaletteja ja parikin sellasta hyvää olisi saanut yhteensä jotain 65 euroa... Ehkä kipeämmin olisi niitä tarvinnut. Mutta mutta, ei kaikkea voi saada ja kaikkeen tuhlata! Tein valintani. Jospa minä opin tästä jotain :) joku outo jeeeee, kerrankin aikuisena kiva joulukalenteri jonka luukkujen avaamista odottaa niin kuin lapsena- fiilis iski vaa tän Body shopin kohdalla...
ap
Mä oon 35v, ja nyt vituttaa, miksi mä en saanut. Verkkokaupasta loppu :-(
Mulla oli viime jouluna tuoksukynttiläkalenteri, joka maksoi 25 euroa. Okei, ei yhtä kallis mutta jouluaattoon mennessä mulla oli 24 tuoksukynttilää ja niitä riitti melkein juhannukseen asti :D eli eiköhän niistä sun kalenterin tuotteista oo iloa pitkään :)