Elokuun vauvasta haaveilevat <3
Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!
Kommentit (255)
Hei, onko teillä millasia kokemuksia ovistesteistä? Mä oon nyt viikon testannut Apteekin omalla testillä ja testiviiva on ollut joka päivä selvä, mutta haaleampi kuin kontrolliviiva. Ja näillä main kuitenkin uskoisin ovuloivani. Jatkan testaamista.
Mahdollisesti ens kiertoa ajatellen, onko kellään "suosituksia"?
Saako tänne ryhmään tulla kertomaan omista kokemuksista ja R- testeistä, vaikken ole aikaisemmin keskustellut koko ketjussa? Sain edellisetä ketjusta aika tylyn vastaanoton kun en ole siellä kuulemma tarpeeksi ollut ennenkuin laitan kuvan testitikustani (josta halusin muiden mielipiteen onko positiivinen vai haamu)
Minäkin haluaisin keskustella ehkä käsillä olevasta ajasta ja tapahtumasta, kommentoida muidenkin viestejä ja jakaa kokemuksia, mutta olen vasta löytänyt nämä palstat netistä ja luonnollisestikaan en ole voinut kuukausia täällä netissä kertoa yrityskerroistani.
Anteeksi avautuminen, pisti ärsyttämään kun kaikki kirjoitukseteivät olekaan samanarvoisia.
Mamazida - mulla ei käynyt mielessäkään, ettei tähän porukkaan saisi liittyä, uutena kirjoitin tänään ekan viestini...
Itse en ole palstaillut, koska varsinaista yritystä vasta huimat 2vkoa takana. Mutta nyt kp 31/28 (ilta tullut eikä näy vuotoa...) hiljainen toivo näin nopeasta tärpistä sai minut hakeutumaan kanssasisaria etsimään :)
Sekaan vaan, Mamazida! Netissä kun ollaan, pitää olla jonkinlainen suodatin päällä koko ajan, koska nimimerkkien takaa on niin helppoa huudella.
Tässä vaiheessa, kun vasta kuumeilen, en halua vielä kertoa ystävilleni yrittämisestä, koska en jaksa kuunnella alituista kyselyä onnistumisesta tms. Siksi nämä nimettömät ryhmät ovat oivallisia! Jos tämä ketju ei olisi sopivasti auennut etsiskellessäni kuumeiluryhmiä, olisin varmaan liittynyt tuohon loputtomaan suohon - tai jäänyt itsekseni pohtimaan. Täällä ei nälvitä ja ollaan kannustavia.
Kuvaa kehiin testistä, niin pääsemme pohtimaan. Jos olisin ollut "fiksu", olisin kuvannut kaikki omat ovistestini ja kysellyt teidän mielipiteitä :D Vitsivitsi.. Niiden tulkitseminen on vielä toistaiseksi mulle niin uutta, että olisi ollut mukava kysellä niistä muidenkin mielipidettä (miesten mielipidettä ei lasketa!).
Ja Tinkaliinalle tsempit!
Minäkin kuvasta kiinnostunut Mamazida :)
ja kiitos, tulispa aamu pian - varmana testaan jos ei yöllä ala (kuten yleensä aamuyöllä alkaa... :/ )
Ihanaa, paljon positiivisempi ilmapiiri =) Ehkä tää onkin parempi ryhmä mun tilanteeseen.
Joo tosiaan mulla oli tikku testeistä kuvat, olin ne tehnyt 6.12 (ei mitään), 8.12 päivällä (haamu) ja illalla ( haalea viiva) sekä tänään aamusta (tosi haalea viiva), mut nyt tässä illalla teinkin Clearbluen raskaustestin ja se ilmoitti muutamassa minuutissa raskaana 2-3 vk =) Jostain syystä mulla noi ilta tulokset on vahvempia kuin päivä ja aamu...?
Mutta miten vaan, veikkaan itse että 4 raskausviikko kaiken kaikkiaan menossa ainakin omien laskujen mukaan ja pitäis olla kiertopäivä 26/ 28, eli aikaseen testailin =) Toivotaan että pysyy mahassa..
Huomasin että Delfin81:sen kanssa ollaan samoilla kiertopäivillä =D
HOOBEE: Mä testailin ovulaatiota sofin ovulaatio testeillä. Laskin suurin piirtein sen 10-14 vrk menkoista ja aloin testailee ja sinä päivänä kun tuli kaksi saman paksuista viivaa, niin samana päivänä testasin myöhemmin illalla myös ja se taas näytti negatiivista :o (oon ihan hirvee testailu hullu :PP ) Mulla vissiin oli tosi lyhyt hormoni piikki siinä, mutta ilmeisesti on ihan hyviä testejä. Saa netistä ihan käypään hintaan.
TINKALIINA: Meillä kans suht lyhyt yritys aika, lokakuun alussa otin Mirenan pois ja siitä asti menty aika vapaalla ;) Mutta nämähän on hyvin yksilöllisiä asioita ja itse ainakin uskon monen asian vaikuttavan raskautumiseen tietenkin ajoituksen lisäksi.
No kyllä tuo on sitten varmaa, onnea mamazida!!!
Ei ole totta!!! Mä äsken päivitin tänne kaikki ja nyt tää hemmetin Safari potkas mut jonnekin bittiavaruuteen ja päivitys hävis sinne kans. Gnaaaah!! En enää näillä silmillä ala vääntelee uutta päivitystä..
Minniih, mitä oot tykännyt niistä CB:n ovistesteistä? Onko sun mielestä selkeitä eli ei jätä mitään arvailujen varaan?
Purr, mua jännittää sun puolesta!
Huomenta... Kp 32/28 ja puhdas nega :'( Pyyhkiessä tulee rusehtavaa vuotoa.
Tervetuloa uudet! Täällä on mukavan kannustava kirjoitteluilmapiiri ja ihan selväjärkisen tuntuista porukkaa ;)
Onnea Mamazida! :)
Tsemppiä uudelle kiekalle Tinkaliina!
Mäkin odottelen täällä kuumeisesti Purrin kuulumisisa! :)
Mietin itsekin pitäiskö kokeilla noita ovistestejä, toisaalta viimeksi havaitsin sen ihan tuntemusten perusteella varsin selvästi, että en tiedä... Mites, onko jollain tietoa tai omakohtaista kokemusta, kun mulla tuntuu oviskivut aina vain oikealla puolella, mahtaako olla ihan normaali ilmiö..?
Aamun saldo
Alkaneita kuukautisia: 0
Positiivisia raskaustestejä: 0
Negatiivisia raskaustestejä: 1
Epäilisin vahvasti, että stressi on jälleen kerran vetänyt kropan johonkin omiin tiloihinsa ja menkat on siksi myöhässä. Mun mies kyllä heti testin jälkeen googletteli, että on kuulemma paskoja testejä ja mun pitäis nyt ostaa joko clearblue tai (muistaakseni) pregcheck. :D kysyi myös, saako hän tilata ulkomailta halpoja testejä, jos löytää! :D
Tervetuloa uusille ja onnea Mamazidalle :)
Mä oon kyllä tykännyt noista CB-testeistä, todella helppoja käyttää eikä jätä mitään arvailun varaan. onhan ne tyyriitä verrattuna muihin mutta ei kannata ainakaan apteekeista ostaa..netistä eri "raskaussivuilta" saa tilattua huokeampaan hintaan. Itselläni on siinä mielessä hyvä tilanne, että mulla on niin tarkka kierto ettei noita testejä oo kulunut vasta kuin 3 tässä parin kuukauden yrityksen aikana...(10kpl pakkaus) jos kierto on tosi epäselvä niin tikkujakin kuluu sitten enemmän. Tässä ovulaatiossa mulla ei ollut mitään kipuja eikä tuntemuksia (en tiedä onko hyvä vai huono) joten ilman tota testiä en olis osanut sanoa oliko ovista ollenkaan..ilmeisesti sitten oli kun hymynaama tuli.
Noniin, tässä päivitetty lista. Otinkohan kaikki huomioon?
Purr, ilmeisesti odotat vielä menkkoja alkaviksi ja vain lisäsin sun kiertopäiviä. Ok?
Tinkaliina, sut lisäsin kanssa kuumeilijoihin.
Mamazida, sä olet plussanneissa. Onnea :)
Kuumeilijat 10.12.2014
Miskaliina kp 46/? yk2
Minniih kp 22/29-30 yk2
Delfin81 kp 27/26-30 ja yk 2
Evekin kp 16/28(?) yk 6
Tiuhtiska kp 14/28-30 yk 6
Sannuh kp 19/26-28 yk 2
Iica86 kp 14/28 yk 2
Hoobee kp 17/26-28 yk 3
Purr kp 35/33-34 yk 1
Sminion kp 25/28-30 yk 3
Tinkaliina kp 1/28 yk ?
Plussanneet:
Niiinulii - Plussannut. <3
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Kiukkunen - Plussannut. <3
Tepsuttelija - Plussannut <3
Xara - Plussannut <3
Rouvatar - Plussannut <3
Lappiäiti - Plussannut <3
Mamazida - Plussannut <3
Mä tein tänään kaheksatta päivää ovistestin. Näytti aivan samalta kuin seittemänä päivänä aiemminkin. Menkkojen pitäis alkaa 22. pvä (oletettavasti), joten näinä päivinä olis jo pitänyt mun mielestä plussaa näkyä.
Mä oon alkanut epäillä, että hormoni näkyy vain tosi lyhyen aikaa.. Teen testin aina aamulla heti. Eli jos tekisin sen esim. iltapäivällä, niin olisko tulos silloin toinen.. Mene ja tiedä! Viime kierrossa väittäisin tunteneeni oviksen (vimmattu juiliminen alaselässä), mutta nyt tässä kierrossa ei oo ollut mitään tuntemuksia. Puolia en ole osannut oikein laittaa merkille.. Pitää varmaan niitä alkaa merkkailee appsiin puhelimeen ;)
Tai sitten stressaaminen vaikuttaa tähän niin paljon, etten huomaa mitään ja raskautuminenkin vaikeutuu..
Purr, lopetetaan stressaaminen! Se on näin joulun alla äärettömän helppoa :D
Hei,
mun oli aivan pakko tulla kertomaan tänne, että täällä vielä viikko joutuu jännitellään alkaako menkat vai ei!
Meneillään kiertopäivä (oikeestaan ilta) 24/30
Tuntunut muutaman päivän kummalliselta oikealla kylkiluitten alla. Väsy, nälkä, satunnainen närästys... Viikon päästä tiedetään onko oireeni pään sisäisiä :D
Äh, mihin tää hävitti pitkän viestini. Eli aamu valkeni ja menkat ei eilen alkanutkaan!? Eli nyt kp 33/28 ja testitkin on jo loppuneet :D (heh, mies luulee että oon kahdesti testannut vaan totuus taitaa olla 6 kertaa :D:D:D)
Menkat ei oo "ikinä" myöhässä, nyt ei muuta selitystä kuin pari viikkoa sitten olleet häämme :)
Niin ja Hoobee, kiitos kun lisäsit minutkin listalle :) Yk 1 meillä. Ja tosiaan, ei nyt sitten vaihtunutkaan kp1:ksi eilen vaikka siltä tuntui :D Tämän kierron tärppi olisi ollut merkittävä koska silloin vauva olisi saanut alkunsa hääyönä :D
Anteeksi tuo pelkkä viiva viesti. Olen uusi täällä vauva foorumilla ja ekaa viestiä kirjoitan, jänskätti ettei vaan nimi näy :D
Täällä 30v pari, joilla 2 kouluikäistä muksua ja nyt eka yrityskierto mennyt... Tänään kp 31/28 ja menkkoja ootellaan.
testasin apteekin testillä kp 27/28 roskishaamun
cittarin jollain testiliuskalla negan kp 28/28
cittarin jollain toisen merkkisellä nega 29, 30 ja 31 päivinä.
Tänään tullut ruskeaa limaa pyyhkiessä sekä ohimenevää kipua munasarjoissa toisella puolella. Mitään raskausoireita ei ole.
huah. Huomenna taas testi jos ei yöllä oo alkanut :D