Työttömänkin elämä voi olla luksusta. Tässä parhaat vinkit!
1. Älä käytä päihteitä
2. Syö hyvin
3. Uni-valve rytmit kuntoon
4. Kävele säännöllisesti/ harrasta arkiliikuntaa
5. Pidä kämppä kunnossa. Siivoa.
6. Hoida sosiaaliset suhteet kuntoon
7. Älä tuhlaa ylivarojen. Osta vain tarpeellista.
8. Hae kaikki tuet mihin olet oikeutettu.
9. Säästä sukan varteen.
10. Nauti elämästä!
Kommentit (17)
Aktiivista stimulaatiota aivoille tarvitaan. Muutoin aivot höpertyy.
Kaikki muu itseasiassa toteutuu mutta stressin takia nukkuminen surkeaa. Ei kovin nautinnollista.
Nämä kaikki ovat kunnossa, mutta silti töihin tai opiskelemaan mieli tekisi. Mihinkään ei huolita.
Työtön
11. Karsi elämästäsi turhat ja myrkylliset suhteet, ne kuluttavat yhtä paljon rahaa kuin voimavarojasi.
Se mikä on luksusta kenenkin mielestä on täysin yksilöllistä. Mulla itselläni elämä on luksusta ja mulla on kaikki mitä haluankin olevan. Saan osa-aikatyön palkkaa+tukia.
Suurin osa työttömistä on sairaita työkyvyttömiä tai hakevat epätoivoisesti töitä, ohjeesi sopivat jollekin syrjäytyneelle joka ei kykene normaalielämään (eli turhia ohjeita siinäkin mielessä.)
Ap, siis ihanko itse keksit nuo? omassa päässä?
Sullehan pitäs myöntää vähintään Nobelin palkinto,niin mahtavaa ,uutta ja mullistavaa settiä !!!!!
Kumma ettei kukaan oo ennen noita keksiny,koskaan.
Hei, jos on jano, silloin kannattaa juoda. Mää keksin ton ku heräsin darrassa eile.
Vierailija kirjoitti:
1. Päihteisiin on helpompi sortua työttömänä kuin työllistettynä
2. Millä rahalla?
3. Ei onnistu stressin ja ahdistuksen vuoksi
4. Onpa kivaa...
5. Mitä merkitystä?
6. Työttömän kanssa ei haluta olla
7. Eli älä käytännössä osta muuta kuin ruokaa...
8. Jos hakemukset menevät läpi...
9. Toimeentulotuellako? Älä naurata
10. Ei onnistu työttömänä
Kaikki työttömät eivät ole yhtä Urpoja kuin sinä.
Temun koristeilla saa puutarhan ihanaan kuntoon <3
Tee itse ruokasi niin rahat riittää paremmin ja saat mielekästä tekemistä. Nyt on villiyrttien aika ja kesemmällä kypsyy marjat. Poimi jokamiehenoikeuden mukaiset ruokakasvit ja marjat. Saat säästöä ja monipuolisuutta ruokavalioon sekä kuntoa.
Osallistu ilmaistapahtumiin.
En ymmärrä listausta. Nuohan ovat aivan perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivista stimulaatiota aivoille tarvitaan. Muutoin aivot höpertyy.
Työttömänä voi touhuta ihan mitä haluaa, vain mielikuvitus on rajana. Ja raha. Mut tekemistä kyllä riittää niin aivoille kuin kropalle, ja aikaa työttömällä on vaikka kuinka. Se on sitten oma valinta mitä ajallaan tekee.
Syö hyvin kaatuu monella rahanpuutteeseen ja sen jälkeen on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki ovat kunnossa, mutta silti töihin tai opiskelemaan mieli tekisi. Mihinkään ei huolita.
Työtön
Tsemppiä! Mulla oli vähän samat fiilikset tuossa reilun vuoden työttömyyden puolesta välistä loppuun, mut nyt onneks sain töitä. Ei se vaadi ku sen yhden kerran ku tärppää, tsemppiä!
Kauneudenhoitoon on hyvin aikaa. Voi lakkailla ja viilailla kynsiä ja treenata kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu itseasiassa toteutuu mutta stressin takia nukkuminen surkeaa. Ei kovin nautinnollista.
Stressi ei häiritse unta koskaan
1. Päihteisiin on helpompi sortua työttömänä kuin työllistettynä
2. Millä rahalla?
3. Ei onnistu stressin ja ahdistuksen vuoksi
4. Onpa kivaa...
5. Mitä merkitystä?
6. Työttömän kanssa ei haluta olla
7. Eli älä käytännössä osta muuta kuin ruokaa...
8. Jos hakemukset menevät läpi...
9. Toimeentulotuellako? Älä naurata
10. Ei onnistu työttömänä