Elokuun vauvasta haaveilevat <3
Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!
Kommentit (255)
Pikapäivitys
Tinkaliina, klassikkokamaa raskautua hääyönä :D Toivotaan parasta!
Kuumeilijat 10.12.2014
Miskaliina kp 46/? yk2
Minniih kp 22/29-30 yk2
Delfin81 kp 27/26-30 ja yk 2
Evekin kp 16/28(?) yk 6
Tiuhtiska kp 14/28-30 yk 6
Sannuh kp 19/26-28 yk 2
Iica86 kp 14/28 yk 2
Hoobee kp 17/26-28 yk 3
Purr kp 35/33-34 yk 1
Sminion kp 25/28-30 yk 3
Tinkaliina kp 33/28 yk 1
Nasu1989 kp 24/30 yk?
Plussanneet:
Niiinulii - Plussannut. <3
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Kiukkunen - Plussannut. <3
Tepsuttelija - Plussannut <3
Xara - Plussannut <3
Rouvatar - Plussannut <3
Lappiäiti - Plussannut <3
Mamazida - Plussannut <3
Ja päivitetääs kaikki muutkin kuin Tinkaliina ja Nasu1989.. Pikaista toimintaa, tosiaan.. ;)
Kuumeilijat 11.12.2014
Miskaliina kp 47/? yk2
Minniih kp 23/29-30 yk2
Delfin81 kp 28/26-30 ja yk 2
Evekin kp 17/28(?) yk 6
Tiuhtiska kp 15/28-30 yk 6
Sannuh kp 20/26-28 yk 2
Iica86 kp 15/28 yk 2
Hoobee kp 18/26-28 yk 3
Purr kp 36/33-34 yk 1
Sminion kp 26/28-30 yk 3
Tinkaliina kp 33/28 yk 1
Nasu1989 kp 24/30 yk?
Plussanneet:
Niiinulii - Plussannut. <3
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Kiukkunen - Plussannut. <3
Tepsuttelija - Plussannut <3
Xara - Plussannut <3
Rouvatar - Plussannut <3
Lappiäiti - Plussannut <3
Mamazida - Plussannut <3
Uskaltaisinkohan liittyä mukaan, siitä onkin aikaa kun viimeksi tälläisellä palstalla pyörin :)
Haaveissa siis iltatähti <3
Tällä hetkellä kp22/27-30
yritystä alkoi viime heinäkuussa.
Ikää on jo 35vee (eli hirveen vanha!) :D
Laskettu aika olisi,jos vihdoin hyvin kävis,elokuun lopulla..
Maikku79, tervetuloa ja mukava tutustua. Minäkin melkein ikäloppu, heh, 33v ja lapset 9v ja 12v :) ja nyt "hullu" meinaan aloittaa alusta, juuri kun lapset niiiin mukavassa ja helpossa iässä!!! :D
Kyllä, menkkoja odotellaan yhä. Testi jälleen aamulla negatiivinen. Hoobee, tämä kiertopäivien jatkaminen siis on just jees!
Tää mun stressi ei edes johdu joulusta, vaan töistä. Plaah. Välillä tuntuu, että menkat alkais (ts. tuntuu kuin jotain valuis housuihin). Mutta edes tuhruja ei enää tule. Kerran pari tunsin muutaman miedon menkkamaisen kivun kp 32-33. Kp 34 alkaen munasarjoista on nippailut aina välillä. Eli mitä helvettiä?
Alkais nyt ne menkat, jotta pääsis uuteen kiertoon!
Maikku79, ehdottomasti tänne uskaltaa tulla! Tervetuloa siis! :)
Mun kp tänään on itseasiassa 28/28-30, tossa listassa siis jäljessä pari päivää mutta eipä se ole lainkaan vaarallista :) Uuden kierron odottelua täälläkin.. Ei vielä näy kuukautisia..
Purr jos mä olisin sä, ostaisin jotain kaikkia eri merkkisiä testejä, koska noi sun käyttämät ei selkeesti toimi oikein ;)
Tervetuloa uudet, tänne mahtuu! :)
Sminion, samaa mieltä! ;) Yhdet testit mun mies jo tilaskin mulle eli niitä odotellessa ainakin! Huomenna ollaan menossa kauppaan, niin olis voinu jonkun prisman hyllystäkin napata, mutta mun äiti on tulossa mukaan.. Hän kyllä just tiistaina totesi, että kannattais varmaan alottaa se yrittäminen pikkuhiljaa, koska jos ei saakaan lapsia, niin adoptiossa kestää vuosikaudet. Hänellä on vähän kans vissiin tätä vauvakuumetta. :) Ei siis olla tästä yrittämisestä puhuttu hänen kanssaan, muuten vaan vauvoista ja jotain, että sitten kun hän on mummi, niin sitä ja tätä. :)
Hahah mummit :D Mun sisarukset ovat jo onneksi saaneet lapsia, joten mummin ja vaarin mussukoita on jo lellittäviksi ;) Vaikka tiedän kyllä että varmasti odotuksia alkaa olla jo meidänkin suhteen! Mun parhaat kaverit vain tietävät näistä yrityspuuhista ja töissä pari ihmistä, tietävätpähän ainakin missä mennään jos esim. alan vollottamaan syyttä kassalla kesken asiakaspalvelutilanteen :D (sitä odotellessa...)
Olisi kyllä ollut vauvauutinen niin mainio joululahja isovanhemmille.. Vaikka olisikin ollut niin aikaisessa vaiheessa niin olisi varmasti kerrottu jo. Meillä on läheiset välit miehenkin vanhempien kanssa, joten mahdolliset takaiskutkin suretaan sitten yhdessä.. :)
Nooh, ehkä viimeistään äitienpäiväksi sitten ;) (hitto, siihenhän on ikuisuus!!)
Moikka! Mä oon jostain syystä jäänyt pois kuumeilijoiden listalta :/
Mun kohdalle vois laittaa
Jaajo kp 35/40 yk ?
Olo on edelleen ihan normaali. Välillä tuntuu nipistelyä ja pistelyä alavatsalla, joka tietty antaa toivoa et viikon päästä tehtävä testi näyttäis plussaa :) :) :)
Tännehän on tullut tekstiä, kiva! :) Muutama uusikin on liittynyt taas joukkoomme, tervetuloa teille.
Purr, Sminion: Täälläkin on kovastikin isovanhemmat ja muukin lähisuku tiedustellut, koska mekin aletaan yrittää lasta. Yritäpä siinä sitten pitää naama peruslukemilla, kun tekisi mieli huudahtaa, että: "Aloitettu on!". :D Mutta tosiaan, itsekin olin niin haaveillut siitä, että jouluna saisimme kertoa vauvauutisen lähipiirille.
Täällä odotellaan, alkaako normaali menkkoja edeltävä tuhruttelu lähipäivinä. Jomotuksia on ollut ovulaation jälkeen harva se päivä, samoin viime päivinä pientä paineentunnetta alavatsalla. Muuten olo on kyllä täysin sellainen, että raskaana ei varmastikaan olla.
Voi jösses. Kp 33/28 kääntynyt iltaan eikä mitään merkkejä mistään!!! Miehen toiveesta tein äsken testin, joka oli jälleen puhdas nega!!! Tää on outoa kun mulla niiin säännölliset menkat ollu eikä hormonaalista ehkäisyäkään muutamaan vuoteen, ei voi siis sen pois jättämisestäkään johtua.
PURR & TINKALIINA, minkä merkkisillä testeillä ootte koittaneet? Ja minkä merkkisiä teillä muilla on käytössä? Itselläni tosiaan yk 1 ja en tyyliin tiedä mitään näistä testeistä. Kai ne suurin osa kuitenkin raskaushormoonit huomaa siinä menkkojen oletetusta alkamispäivästä? Näin olisin ymmärtänyt.
Nasu1989, mie oon tehnyt apteekin omalla, rfsun sekä jollain cittarin halpa testillä. Ja aina nega.
nyt äsken huomasin roskis haamun apteekin testissä joka pari h sitten tehty.Mieskin sanoi, ettei viivaa ollut 5min kohdalla kyllä... Hitto ko on epätietoinen olo :/
Mä tein myös jollain halpistesteillä. Hätäpäissäni viimeksi sitten vielä tänään kun ei ne menkat heti aamusta alkanu ;) Ja siitä negasta ei kyllä tarvii kiistellä. Perhana ku masentaa. Nyt kyllä jo mahassa tuntuukin että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä..
Tinkaliina pidän kyllä peukut ja varpaat pystyssä että roskishaamu olisikin osuma! :)
Sminion, älä masennu vielä - sullahan vasta kp28/28-30 :) Ja kiitos - täälläkin peukutetaan :D niin itselle kuin sinulle ja muillekin.
Tuo siis oli roskiksessa. Ärsyttääää :D
Hei kaikki! Haluaisin itsekin liittyä tähän ihanaan ryhmään mukaan. Kesästä 2013 asti olen tiiviisti seurannut palstaa ja iloisena huomannut, kuinka niin monien toive toteutuu. Tässäkin ryhmässä moni on saanut toivomansa tuloksen. Onnea, haluan lähettää teille kaikille tonttujen mukana tarrasukat! Tässä kierrossa tippuneille toivoa ja uutta energiaa lähestävän uuden vuoden kunniaksi. Eikö hyvä toivomus olisi että saisimme kaikki toivotun, pienen perheenjäsenen elämäämme täydentämään vuonna 2015!
Puolisoni kanssa meillä on tovi jo odoteltu uutisia mutta täti näyttää säännöllisesti vierailevan meillä. Kuukauden sisällä olen aloittanut syömään Gelee Royaleita, D- ja naisten monivitamiinia. Lisäksi ruokavaliota on muokattu myös hedelmällisyyttä ajatellen ja ensivierailu lapsettomuusklinikalla suoritettu. Hienoa oli että lääkäri bongasi ovulaation kp 17, joten tässä kierrossa voisi olla mahdollisuuksia! Tosin toivon ettei kierto jää lyhyeksi kuten parina viime kertana: noin 24pv pituiseksi. Luulen että silloin kiinnyttimiselle ei jääne tarpeeksi aikaa..? Onkohan Gelee Royaleiden ansiota, tässä kierrossa en ole kärsinyt lainkaan muutamassa kierrossa vaivanneista välivuodoista! :)
Ihanaa TINKALIINA, toivotaan että viiva vahvistuisi!! Selkeä haamu. Hei ollaanhan kaikki vielä tässä ketjussa aktiivisia, onhan meitä vielä monta, joilla laskettuaika sijottuisi elokuun lopulle. Voih, ihana olisi kasvattaa masua kevät ja mahdollisuuksien mukaan nauttia kesästä kesä- ja äitiysloman merkeissä! Eikö vain?
bellaKotiin kp 25/27 yk12
Onnea plussaneille! :)
nyt alkaa "se hyvä puoli kuukaudesta! ;) on miettinyt että en stressaa/miettii liikooja tulee vaa niin pettynyt olo Jos mitään ei tapahtuu..
Hyvää Joulua kaikille! :) <3