Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun vauvasta haaveilevat <3

10.11.2014 |

Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!  

Kommentit (255)

1/255 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä yksi joka jättänyt pillerit pois jo tammikuussa. Kolmansia menkkoja odottelen alkavan ensi viikon lopulla ja laskujeni mukaan kp16 menossa nyt. Kahdet edelliset menkat tulleet Teroluteja syöden kun ei muuten menkkoja kuulunut. Nyt ajattelin kokeilla josko jo menkat normaalistuneet ja tulisi ilman noita.

Mutta siis, ensi vuodelle toivotaan vauvaa, ja eiköhän se mene aikaisintaan elo-syyskuulle jos tärppää :/ Aika hankalaa ja turhauttavaa tämä kyllä näyttää olevan. Tuntuu että joka puolella tulee vauvauutisia ja moni ystävä saanut viime aikoina lapsia. Vaan en minä vielä. Millanen elämäntilanne sulla/teillä.

Näytti nuo aiemmat ja muut keskustelut olevan aika täynnä joten ois kiva jos tästä kehittyisi taas uusi :) 

Vierailija
2/255 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mekin on yritetty kesästä saakka. Toki ajoittaminen seksin vähyyden takia meillä ollut hankalaa. Esikoista toivotaan! <3 Nyt odottelen ovista saapuvaksi, eilen jo heilui peitto ja varmasti loppuviikolla yritetään vielä muutaman kerran, kunhan mieskin rentoutuu ja päästään petipuuhiin! :)

Meilläkin vauvoja ympärillä ja raskauksia. Ihmiset vain "pamahtelee paksuksi" ja sekös harmittaa itseä, kun ei vain millään kuulu vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/255 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu täälläkin. Joka puolelta kuulen vauvauutisia. Ottaa koville kun ei ole vielä tärpännyt.

Meillä esikoinen on kyllä vasta 8kk ja lopetin imetyksen viimekuussa hänen vierotettuaan ittensä tissiltä. Tässä oon jo pari kertaa luullut että nyt tärppäsi varsinkin kun viime kierrossa tuli 5 haamu plussaa mutta eipä ne vahvistuneet ja erittäin runsaat kuukautiset tulikin vihdoin pitkän 42 päivän kierron jälkeen. Haluttais miehen kanssa kovasti pikkukakkonen mahdollisimman pian jotta pojalla olisi leikkikaveri. :)  Esikoista yritettiin tosissaan kolme kuukautta. Sitä ennen olin ilman ehkäisyä muutaman vuoden. Keskeytetty riitti meille ehkäisyksi. Olikin yllätys etten pamahtanut heti paksuksi vaikkei hormonaalistaehkäisyä ollut aiemmin käytössä. Kuitenkin oli suht. säännöllinen kierto.

Ollaan nyt ollut ilman ehkäisyä synnytyksestä saakka ja mulla on takana vasta kahdet kuukautiset. Epätoivosena otin uudestaan käyttöön raskaus ja imetys vitamiinit sekä gelee royalit. :P Viime kerralla pamahdin paksuks kun aloin noit geleitä syödä. Joku hehkutti niitä täällä palstalla ja päätin kokeilla.

Miskaliina tuon takia ajattelinkin aloittaa uuden keskustelun. Toi yritys 2014 keskustelu on ainakin niin täynnä jo ettei siellä pysy kärryillä.

Tepsuttelija kp 17/? yk1 

Miskaliina kp 18/?

Xara ?

4/255 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess :) Ajattelin että näinköhän tää tästä elpyy tää keskustelu. 

Eli okei, teillä Tepsuttelija on yksi lapsi ennestään. Meillä ei ole yhteistä, miehellä yksi 4-vuotias. Mites teillä Xara?

Vaikeeta on määritellä toi yk koska tosiaan jätettiin ehkäisy pois kokonaan silloin tammikuussa kun pillerit lopetin. Kuukautisia tarpeeksi odoteltuani sani Terolutit siis. Eli periaatteessa ollaan "yritetty" kohta vuosi, mutta toisaalta todenteolla vasta hiljattain aloitettu oikea YRITTÄMINEN. Kun ei tarkalleen tiedä kiertonsa pituutta jne. Pikkuhiljaa sekin selkenee toivottavasti :)

Teroja en siis ole nyt edellisten menkkojen jälkeen syönyt koska iho meni naamasta ihan kamalaksi ja vuoto oli myös sekin kamalaa (=ylirunsasta). Kuukuppia kun käytän niin piti parin päivän aikana tyhjätä melkeinpä tunnin välein. 

Tilasin niitä halpoja ovistestejä mutta yhen illan unohduksen takia jäi nyt tässä kierrossa tekemättä paria enempää, eli en tiedä sitäkäään milloin ovis on ollut vai onko ollut ollenkaan..  

Valmistuin itse tänä syksynä mutta jatkosuunnitelmat, olla syksyllä jo pitkällä raskaudessa, eivät nyt ihan toteutuneet :( 

Vierailija
5/255 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuonne toiseen ketjuun "uudemmat" kuumeilijat hukkuu! Meillä toivotaan esikoista, neljäs kierto- mutta tavallaan toinen kun ollaan (ovulaatiotestien myötä) oikeaan aikaan asialla! ;) juurikin tänään clearbluen testiin pärähti hymynaama, vaikka liuskatesti näyttää vain heikkoa viivaa. Ennen ovulaatio juuriikin noilla testeillä näyttänyt ovulaatiota kp 19!  Eilen siis puuhattiin niin varmaan sitä tänään ja huomennakin yritetään :) meille vain se on jotenki hankalaa se seksi juuri näinä päivinä! 

Mun tiedot kp17/31-33 ja yk4 :) 

Vierailija
6/255 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuonne toiseen ketjuun "uudemmat" kuumeilijat hukkuu! Meillä toivotaan esikoista, neljäs kierto- mutta tavallaan toinen kun ollaan (ovulaatiotestien myötä) oikeaan aikaan asialla! ;) juurikin tänään clearbluen testiin pärähti hymynaama, vaikka liuskatesti näyttää vain heikkoa viivaa. Ennen ovulaatio juuriikin noilla testeillä näyttänyt ovulaatiota kp 19!  Eilen siis puuhattiin niin varmaan sitä tänään ja huomennakin yritetään :) meille vain se on jotenki hankalaa se seksi juuri näinä päivinä! 

Mun tiedot kp17/31-33 ja yk4 :) 

7/255 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pari päivää ollut ihme jomotusta enkä sitten tiedä onkohan se ovulaatio sittenkin nyt.... Harmittaa kun en ostanut ovis testejä. Pitäis tilata niitä clearbluen ovistestejä kun noi tikkutestit ovat ainakin mun mielestä niin epäselviä. Aina saa arvuutella onko nyt oikea hetki vai eikö. Hymynaamat kunniaan! :) Talletuksia on tehty aika tosi heikosti. Hirveä härdelli ja stressi päällä. Jospa tänään vielä sais varmuuden vuoksi tuon ukkelin houkuteltua petipuuhiin. 

Miskaliina: Ollut vähän kiireinen alkuviikko tuon kiukkuisen lapsen kanssa niin en kerinnyt tänne kirjoittelemaan heti aloituksen jälkeen.  :P

Xara: Uuuuuuu nyt lisätalletuksia tekemään! :)  

Tepsuttelija kp 18/? yk1 

Miskaliina kp 19/?

kp17/31-33 ja yk4

8/255 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu. Ikää 32 v ja esikoinen toiveissa. Pillerit lopetin 9 vuoden syönnin jälkeen syyskuun puolivälissä, heti sen perään tulivat menkat ja ensimmäiset luomumenkat tulivat n.30 päivän kierrolla lokakuussa. Marraskuun alkupuolella  mahaa jomotteli kovasti ja rinnat olivat kipeinä, mietin voisko nyt olla ovulaatio kyseessä (uutta tällaiset jomottelut kun on syönyt kauan pillereitä) ja testasinkin kokeeksi netistä tilaamillani Clearbluen ovistesteillä. Yllätyksekseni heti pärähtikin hymynaama tauluun ja ei muuta kun hommiin :) Suosittelen ehdottomasti noita testejä kaikille, ei tarvitse arvailla ja netistä saa halvemmalla kuin apteekista.

Eli heinävauvaankin tässä olisi pienoinen mahdollisuus, mutta hieman skeptisenä ihmisenä en niin nopeaan raskautumiseen usko. Nyt on menossa kp 24/30 ja siis yrityskertoja takana yksi. Jos ei ensi viikon alussa plussaa tule, niin toivottavasti kuukautiset ilmoittelisivat suht nopeasti tulostaan, niin pysyisi kierto tasaisena :)

Jottei kaikki olisi niin helppoa, itselläni on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta vuosi sitten. Nyt arvot ovat vasta sellaiset, että raskautuminen on mahdollista. Vauvan olisin halunnut jo aiemmin, mutta näin luonto järjesti tällaisen ärsyttävän sairauden riesakseni, joka varmaan monella muulla täällä on ja syy lapsettomuuteen.

Kysyisin, onko joku thyroxinia syövä käyttänyt greippimehua? Jostain luin, että nämä ei välttämättä sopisi yhteen.

9/255 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNIH: Hienoa että sulla alkoi menkat rullaamaan noi pitkän pillereiden syömisen jälkeen :) 

Minkä ikäisiä te muut olette? Itse olen 27, ensi keväänä 28.

10/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miskaliina: Olen 25 mutta huomenna valitettavasti jo 26v. :D Mieheni on 29. 

Minnih: Upeaa että hormoonitoiminta palasi noin nopeasti! 

Mulla nous tänään lämpö ja luulenkin ovulaation olleen sittenkin alkuviikosta. Taitaa mennä aikasintaan syyskuulle meidän vauvahaaveet. Tietty onhan siinä mahdollisuus että ne vkl hommailut ois nyt tuottanu tulosta. 

Mitäs kaikkia niksejä teillä on käytössä? Minnih ilmeisesti juo greippimehua? 

Tepsuttelija kp 19/? yk1 

Miskaliina kp 20/?

Xara kp 18/31-33 ja yk4

Minnih kp 25/30 yk1

Vierailija
11/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Minä olen  27vuotias, mieheni 30vuotias. 

Tuo ovulaatio on hämmentävä aihe. Ja se ajoittaminen. Eilen tosiaan vielä näytti digitaalinen hymynaamaa, tänään jo tyhjää. Onkohan THE ovulaatio ollut siis eilen vai tänään? kun nuo tesit mittaa vain sitä LH-huippua. Nyt on kuitenkin eilen vielä heilutetti peittoa, toivottavasti se riittää, koska tänään mies lähtee reissuun ja palaa vasta sunnuntaina, jolloin on varmuudella myöhäistä. Toivon sydämeni pohjasta, että kahden viikon päästä raskaustesti näyttää positiivista tulosta <3 Tiedän, että olen ajatellut näin viime kierrosakin, mutta nyt on tosi vahva usko raskautumiseen. Ja tässä kierrossa yritän uskaltaa uskoa loppuun asti!! Ja pian alkaa se oireiden etsiminen, apuaaaa :D

Minäkin join alkukierron greippimehua, tykkään siitä kyllä :) Lisäksi vitamiineja paljon!

Mitenhän nyt voisi vaikuttaa kiinnityymiseen? Punaviinillä? Yöks :D

Vierailija
12/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja MINNIH, toivottavasti sinä aloitat alkuviikosta plussausbuumin ja me muut tulemme perässä <3

13/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo plussataan kaikki. :P Mulla on tosi ristiriitaiset ajatukset raskautumisen suhteen. Samalla koitan välttää itteäni pettymykseltä ja toitotan ittelleni ettei näillä seksimäärillä mitään lasta tehdä, mutta samalla on jotenkin vahva tunne että nyt on tärpännyt. No nyt vaan odotellaan testauspäiviä. :) 

Vierailija
14/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen periaatteessa tarvin kuin yhden kerran! ;) Ei meidänkään määrillä juhlita. 2-3 kertaa viikon sisään. Pakko luottaa ja uskoa <3

15/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin semmonen kutina että ens kierrolle pitää ootella ja silloin oikeesti satsata paremmin. Mulla sen yhen illan unohduksen takia meni vähän niinku ovistestien kanssa plörinäks ja sit oli tosi sattumanvaraista noi petipuuhatkin. Muutenkin kun en ole tässä kierrossa syönyt enää Teroluteja niin sekin jää nähtäväksi toimiiko kroppa jo normaalisti vai jääkö menkat tulematta.

On se niin höpsöä että ennen varoi ettei VAAN tule raskaaksi kun raskaaksihan voi tulla ihan milloin vaan ja yksi kerta tosiaan riittä. Ja nyt kun haluaa niin ei raskaudukaan noin vain ja kauheet laskelmat ja stressit ja testaukset siihen liittyen on. 

16/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyppään tuolta heinäkuisista tänne (vaikka kaik on vielä epävarmaa, että joko se oli plussa vai ei), kun sieltä tais kaikki tulla joko tänne tai sit ne jo plussas. Mä sielä yksin juttelin. Mutta jos nyt tuli plussa, ni mä hyppään sitten tonne heinäkuisten raskauspuolelle. Mulla menossa nyt siis kp 32/26. Mun kierto on ollu synnytyksen jälkeen aikatasainen ja viime kuukausina se on ollu 26-27, vaikka ihan alus oliki 30. Oon täs ny joko päivä testannu ja aina se on näyttäny negaa. Ei oo kuitenkaan sellasta oloa, että menkat alkais, mutta ei oikein kunnon oireitakaan raskaudesta. Ajattelin jo, että pidän taukoa enkä testaile ennen vkl:a, mutta pyh... Emmä osaa olla testaamatta, kun jossain takaraivos sanoo, että ny testaat ku ei vieläkään näy niitä menkkoja. Tosi piinaavaa nää hetket.
Mä oon ottanu aina ku miustan ni monivitamiininm, mulla on muistutus siit kännykässäki, mut silti sen välil unohdan. Nyt myös aloin seuraa verenpainetta ja verensokeria, ku viime raskaudes piti seuraa molempia. Ni päätin ny alkaa jo ennen plussaa kattoo vähän viitearvoja, ni tietää mihin ne muuttuu sit.

17/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole greippimehua uskaltautunut tosiaan juomaan, kun epäröin sen ja syömäni kilpirauhaslääkkeen yhteisvaikutusta. Toivotaan, että plussia alkaisi ensi viikosta lähtien paukkumaan. :)

18/255 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni ny alko vuoto täällä eli kp 1/26-30 ja yk 2. Kävin hakee mun tilaamat testit ja tuplana olivat laittaneet. No ny on ainaki testei.

19/255 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haaveillaan esikoisesta. Nyt menossa kp 20 ja en millään malttaisi odottaa, että pääsee testailemaan! :) Tosin olen aika skeptinen sen suhteen, että meitä olisi onnistanut jo heti ekassa yrityskierrossa.

20/255 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miskaliina saitko menkkoja tulemaan ollenkaan ilman terolutteja? onko ollut puhetta mitä seuraavaksi jos ei ala mitään tapahtumaan?

Oon vähän samassa tilanteessa.. Pillerit lopetettu helmikuun alussa ja menkat sain alkamaan proveralla kesä/heinäkuussa, mutta heti pillerit jätettyä katosivat taas. Nyt toista kuukautta primoluttia jos ne näillä nyt sitte alkais ja normalisoituis.