Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun vauvasta haaveilevat <3

10.11.2014 |

Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!  

Kommentit (255)

201/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaliina, kyllä mä uskon,että tuo viiva tuosta vahvistuu,vaikka olikin "roskis haamu", näin uskon..
Voi kyllä tuntuu,että nää päivät matelee, tänään kp23/28-30.. 
Tissit on hirveen arat ja mulla on ollut sellanen olo,kuin kun pissatulehdus on alkamassa,se oli pahempana muutaman päivän,eilen alko vähän helpottaa,mutta yhä saa hypätä vessassa (toki mä juon kaffia ihan hirveesti,mutta niin oon aina tehnyt)
Mulla on mammaksi sivuilta tilattuja liuska testejä ja nyt ekaa kertaa elämässäni tilasin ovistikkujakin,joilla löyty kyllä ovis hyvin ja tässä kuussa oviskivut oli aika kovat ja alkoivat 24h ovistesti huipusta,eli kuulostais toimivan kroppa,vaikka sitä aloin jo epäillä..
Meidän projektista "iltatähti" ei tiedä kuin yksi ystäväni ja parempi niin,liikaa paineita muutenkin..

202/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, ko 34/28. Kuvassa ylempänä aamutesti 8min kohdalla ja eilinen roskishaamu iltapissasta. http://aijaa.com/vBd8Wu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sminion, tsemppiä vielä! Ehkä ne menkat ei alakaan, vaan ne olis vauvakipuja? :)

Nasu1989, mulla on raskauskeiju.fi:stä tilattuja liuskatestejä, merkkinä David ja 25mIU. Näitä on kyllä haukuttu jossakin, että näyttävät negaa pitkään. (Taas näitä mun epätoivoisia toiveajatteluja, että näin olisi munkin kohdalla..)

Tinkaliina, toivottavasti tuo nyt olisi ihan oikea ja vahvistuva haamu!! <3

Eilen tuli illalla menkkakipuja, ja olin varma, että yön aikana alkavat (mulla siis alkaa menkat aina yöllä - oli hormonaalinen ehkäisy tai ei). Mutta yöllä ei kipuja ja aamulla ei vuotoja. Eli samassa tilanteessa edelleen. Testata en tosin edes jaksanut, koska on niin epäraskausolo! Oireet oikeastaan tiessään.

204/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mulla ei näkynyt noi uusimmat viestit! Eli kyllä kai tässä Tinkaliinaa uskaltaisi onnitella?!! :)

205/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaliina Selkeä plussahan toi on, onnea :) Mäki tein aikoinaan esikoisesta roskishaamun aamupissasta ja seuraavana aamuna se oli sit selvää plussa, että kyl toi varmasti vielä vahvistuu.

Täällä on tänä kp 29 ja tehty haamujen haamu. Toivottavasti se vahvistuis. Toisaalta on tuntemuksia, että vois olla plussa, mut toisaalta en oikein usko ennen ku nään. Jäätävä nälkä koko aika ja samoin pissa hätä koko aika. Vahvistui myös 5min jälkeen vielä tosta. Tietty tein heti perään sit digin, mut se näytti sit ei raskaana. Tikuttelen nyt joka päivä sinne asti, että menkat joko alkaa tai sit vahvistuu kunnolla väriä tikkuun. :)

Vierailija
206/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä :) Ei kyllä ollut vauvakipuja vaan ihan sitä itteään.. Eli kp1/28-30 ja uudelle kiekalle yk4! Eipähän käy aika pitkäks jouluviikolla! ;)

207/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu1989: Itse oon tilannu raskaustestejä kotitesti.fi-sivustolta. Muistaakseni olivat nimeltään Sofi Ultimate. Näitäkin oli tosin jossakin haukuttu. Myös Apteekin omia oon välillä käyttänyt.

208/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottava Se on :) tein päiväpissasta clear Blue testin ja näyttöön tuli teksti raskaana!!! En ehtinyt pitkään seurastanne nauttia, siirryn odottavien puolelle ja toivon että kaikki menee hyvin. Tämä on romanttisesti hääyö vauva, uskomatonta!!!! Toivon sydämestäni nopeaa tärppiä kaikille teille, erityisesti pitkään odottaneille. <3

209/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan kaikki ovat nyt päässeet listalle ja kaikki muutenkin oikein. Mielellään tätä voi toisetkin päivitellä ;)

Kuumeilijat 12.12.2014

Miskaliina kp 48/? yk2

Minniih kp 24/29-30 yk2

Delfin81 kp 29/26-30 ja yk 2

Evekin kp 18/28(?) yk 6

Tiuhtiska kp 16/28-30 yk 6

Sannuh kp 21/26-28 yk 2

Iica86 kp 16/28 yk 2

Hoobee kp 19/26-28 yk 3

Purr kp 37/33-34 yk 1

Sminion kp 1/28-30 yk 4

Nasu1989 kp 25/30 yk?

Jaajo kp 36/40 yk?

Maikku79 kp 23/27-30 yk?

Bellakotiin kp 26/27 yk12

Plussanneet:

Niiinulii - Plussannut. <3

082015 - Plussannut <3

Essisi - Plussannut <3

Sinttu - Plussannut <3

H85 - Plussannut <3

Kiukkunen - Plussannut. <3

Tepsuttelija - Plussannut <3

Xara - Plussannut <3

Rouvatar - Plussannut <3

Lappiäiti - Plussannut <3

Mamazida - Plussannut <3

Tinkaliina - Plussannut <3

Onnea Tinkaliina! Ja Sminion, harmi uudelle kiekalle joutumisesta.
Delfin81 ja Purr elelevät jänniä aikoja ;) Peukut pystyyn!

Kivaa viikonloppua kaikille!

210/255 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Onko kenelläkään kokemusta Preg Checkin ovulaatiotesteistä? Ja varsinkin siitä että ne näytti jatkuvasti plussaa?? Mulla kävi niin, ja nyt en oikeastaan tiedä oliko mulla sittenkään ovulaatiota vai ei :/ 

Ajattelin nyt kuitenkin olla siinä olettamuksessa että ovis oli ja teen raskaustestin ens viikolla ja silloinkin vasta kun menkat ainakin pari kolme päivää myöhässä...jollei ne sit ala ajallaan.

211/255 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tein taas huvikseni testin (Davidillä yhä). Nega edelleen. Äsken päätinkin kokeilla ovulaatiotestillä (kun ainakin usealla se on reagoinut raskauteen?). No, siihen sitten pärähti keskivahva viiva, mutta kävin katsomassa vasta 10-15 min testiajan umpeutumisen jälkeen. Tuntuu kyllä siltä, että ei tuo mitään tarkoita. Ei tullut oikeastaan yhtään toiveikas olo..? No, haen tänään kaupasta jonkun testin. Tilatut kun eivät ole vielä tulleet.

212/255 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli täti tänä, hyppään syyskuisen haaveilijoihin. :(

213/255 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PURR, kokeilin ,kun mulla noita ovistikkuja viel on,että mitä mulle näyttää..
Oikean ajan sisällä tuli selkeä viiva,mutta paljon haaleampi ,kuin testiviiva, mielenkiintoista..
Mullahan on tänään kp 24/28-30
Mutta joillainhan on vissii kierron loppuun ovistikut "plussalla" enemmän tai vähemmän..
Toki hienoo jos toi tarkottas jotain,mutta en tohdi yhtään iloita viivasta ovistikussa, mut pakkohan sitä oli kokeilla :D

214/255 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfin81, harmi :(
Purr, joko hait testin?

Jaajo, mä oon kans miettiny noita ovistestejä. Mulla nyt siis Apteekin ovulaatiotesti käytössä. Kymmenen päivän ajan niissä näkyi selkeä viiva (mutta haaleampi kuin kontrolliviiva) ja tänään (11. päivä) viivat oli yhtä tummat. Menkkojen pitäis alkaa ens la tai ma. Eli ovuloin ilmeisesti aika myöhään..? Jos tästä kierrosta ei tärppää, ostan seuraavaksi kyllä niitä CB:n testejä. Ei tartte arpoa! 

215/255 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kuumeilijat, täällähän on ollut keskustelua kovastikin!! :)

Anteeksi oma hiljaiseloni - olin alkuviikon mahataudissa ja loppuviikko on mennyt työkiireissä. Ovis sattui juurikin alkuviikkoon (voi pöh!) ja todellakin nukuin onneni ohi  (ja ravasin vessan ja makkarin väliä. Mutta ei siitä sen enempää!) Toivotaan, että sunnuntai-illan aktiivisuus makkarissa riittää ja jouluna saisi iki-ihanan testiyllärin!<3

Toivottavasti meni päivitykset kutakuinkin oikein! :)

Kuumeilijat 13.12.2014

Miskaliina kp 49/? yk2

Minniih kp 25/29-30 yk2

Delfin81 kp 1/26-30 ja yk 3

Evekin kp 19/28(?) yk 6

Tiuhtiska kp 17/28-30 yk 6

Sannuh kp 22/26-28 yk 2

Iica86 kp 17/28 yk 2

Hoobee kp 20/26-28 yk 3

Purr kp 38/33-34 yk 1

Sminion kp 2/28-30 yk 4

Nasu1989 kp 26/30 yk?

Jaajo kp 37/40 yk?

Maikku79 kp 24/27-30 yk?

Bellakotiin kp 27/27 yk12

Plussanneet:

Niiinulii - Plussannut. <3

082015 - Plussannut <3

Essisi - Plussannut <3

Sinttu - Plussannut <3

H85 - Plussannut <3

Kiukkunen - Plussannut. <3

Xara - Plussannut <3

Rouvatar - Plussannut <3

Mamazida - Plussannut <3

216/255 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BELLAKOTIIN Millainen oli ensimmäinen käynti lapsettomuusklinikalla? Meille tulee kanssa pian vuosi täyteen yrittämistä ja pahoin pelkään et se on meillä myös edessä. Olis kiva kuulla jotain mitä siellä tehdään ym.

217/255 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sunnuntaille päivitetty lista. Muokkasin kuumeilijoiden järjestystä hieman, minusta on mielenkiintoista seurata kiertopäiväjärjestyksessä listaa :)

Kuumeilijat 14.12.2014

Miskaliina kp 50/? yk2

Purr kp 39/33-34 yk 1

Jaajo kp 38/40 yk?

Bellakotiin kp 28/27 yk12

Nasu1989 kp 27/30 yk?

Minniih kp 26/29-30 yk2

Maikku79 kp 25/27-30 yk?

Sannuh kp 23/26-28 yk 2

Hoobee kp 21/26-28 yk 3

Evekin kp 20/28(?) yk 6

Tiuhtiska kp 18/28-30 yk 6

Iica86 kp 18/28 yk 2

Sminion kp 3/28-30 yk 4

Delfin81 kp 2/26-30 ja yk 3

Plussanneet:

Niiinulii - Plussannut <3

082015 - Plussannut <3

Essisi - Plussannut <3

Sinttu - Plussannut <3

H85 - Plussannut <3

Kiukkunen - Plussannut <3

Xara - Plussannut <3

Rouvatar - Plussannut <3

Mamazida - Plussannut <3

218/255 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINKALIINA Onnea!! Ihanaa. Itse mietin, miten hienoa varmasti on saada plussa testillä, jossa lukee suoraan "RASKAANA" punaisen viivan sijaan.

TIUHTISKA Tuo on kyllä ilkeää, kun välillä ovulaatio ajoittuu niin huonosti. Olipa sitten mies reissussa tai itse kipeänä, silloin harmissaan miettii, siirrytäänkö taas odottamaan seuraavaa kiertoa. Toivotaan silti, että jouluna sinulla olisi silti ihana testiylläri :)

EVEKIN Ensimmäisella kerralla lapsettomuusklinikalla kerroimme taustaamme ja juttelimme lääkärin kanssa. Lääkäri suoritti minulle ultraäänitutkimuksen, jossa kertoi, että ovulaatio on juuri käsillä ja kaikki näyttää oikein hyvältä. Hyödynsimme uutisen ja täällä jännitellään, josko tässä kierrossa vihdoin tärppäisi!! 

Lääkäri kertoi, että lapsettomuusklinikalla ensimmäiseksi otetaan tietyt näytteet, joiden perusteella osataan laatia parille sopiva suunnitelma. Ensimmäiset testit sisältävät kierronkartoitukseen sisältyvät näytteet (sis. 1. alkukierron verinäytteet, 2. ultraäänitutkimuksen ja ovulaatiotestin, 3. munatorvien varjoainetutkimuksen ja 4. loppukierron verinäytteen.) ja siemennesteanalyysin. Itse ehdin käydä ottamassa alkuviikosta loppukierron verinäytteen, jossa tutkitaan keltarauhasen toimintaa. Seuraavaksi olisi alkukierron näytteet kierron päivinä 3-5 mutta pieni toive olisi ilmassa, josko alkukierron näytettä ei sittenkään tarvittaisi.. Käynti lapsettomuusklinalla lähti käyntiin siis melko "teknisesti".

ON Täällä tosiaan odotellaan tätiä kylään. Minusta tosin tuntuu, että alavatsassa on ollut sellaisia tuntemuksia, joita ennen en olisi kokenut. Tunne on hyvin paikallinen, sormella osoitettavissa. Hieman jännittää josko pieni olisi saanut alkunsa. Päätin, että nyt odotan kerrankin testin tekoa ja tekisin sen vasta ensi viikonloppuna!

bellaKotiin kp 28/27 yk 12

219/255 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINKALIINALLE onnea :)

Minä malttamattomana menin tekemään rtestin ja täysin selvä nega sieltä tuli :( kummallisesti nuo pään sisällä olleet raskausoireet hävis.. :D

Keskiviikkona alkais ne menkat... Vielä on siis alku viikko aikaa haamujen ilmestyä testeihin. ;) Kumpa vaan ilmestyis...

220/255 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siis lauantaina pregcheckin testit. Toisen tein heti kaupasta tultuani ja negatiivinen sekin oli, vaikka roskiksestakin sen kaivoin vielä haamun toivossa. :D Edellisestä vessareissustani ei tosin ollut kuin alle 2h, niin toiveissani syytin laimeaa pissaa! :D

Tänään aamulla tein toisen pregcheckin. Siinähän sanotaan, että positiivinen tulos näkyy jo minuutissa, mutta negatiivisen varmistamiseksi tulee odottaa kolme minuuttia. Ruokin meidän kissan ja neljän minuutin jälkeen testi näytti tältä: