Elokuun vauvasta haaveilevat <3
Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!
Kommentit (255)
Minniih on mulla enemmänkin kuin yksi,itseasiassa 4 löytyy nuata kersoja jo,joten kroppa on ainakin joskus toiminut :D
Nyt alkaa olo jo vähän tasaantua menkkojen alkamisesta huolimatta,mutta johtunee siitä,että tilalle on tullut kadonneen joulumielen metsästys,kun kaikkea pitäis tehdä/olla ja lapset alkaa olla kärttyisiä näinä viimoisina kouluaamuina,niin että oksat pois! yhden rengas vuotaa ja kävin toista saattamassa ja toista jopparilla sitten tossa tihkusateessa,kyllon joulufiilis kaukana.kääk!
Kaippa minäkin nyt sitten siirryn tuonne syyskuisten puolelle pikku hiljaa,mutta käyn lukemassa vielä jännittävien juttuja!
Hyvää joulua ja onnea vielä jännittäville roppa kaupalla! <3
Menkat eivät ole vieläkään alkaneet, mutta kaks täysin negatestiä aamulla. :( Eli oireet oli sekä stressiä että tahdonvoimalla aikaan saatuja.
Siirryn tonne syyskuisiin, vaikkakin jos mulla ens kierrosta tärppää, niin LA menee jo lokakuulle!
Harvoin sitä on yhtä paljon kaivannut menkkoja!
Tsemppiä vielä jännääjille! :)
Saako vaihtaa yhen kohdan edellisestä päivityksestä?
Okei,hyvä.. vaihdan seuraavan lauseen:
"Nyt alkaa olo jo vähän tasaantua menkkojen alkamisesta huolimatta,"
lauseeseen:
"Kelesamperihlvetti,nyh sitte naapuri maan rinsessakin on raskaana,niinpä tietenkin!"
Kiitos,helpotti..
Ai niin,outoa, kp1 vuosi kuin niagara,nyt tulee täyteen vuorokausi,ettei ole tullut ulos mitään,nada,nothing!
Mitä hittoa??
Hei naiset, arvatkaas kuka tuli tänne takaisin? No Tinkaliina! Me ehdittiin iloita raskaudesta rv5+4 asti ja sitten tuli keskenmeno :'( Meille ei tulekaan hääyön vauvaa :'(
Purr, toi stressi on kyllä yks perkele. Luojan kiitos pian alkaa loma, niin voi vähän relata. Toivottavasti ei vain tule kipeäksi kun kroppa rentoutuu.
Tinkaliina, voi ei, tuntuu ihan kamalalta puolestasi :'( Jaksamisia teille sinne!
Minäkin hyppään tuonne syyskuun haaveilijoihin! Siellä kuullaan! :)
Voi Tinkaliina :( Jaksamisia ja onnea uuteen yritykseen, kun sen aika koittaa!
Purr, toivotaan, että kierto palautuu normaaliksi!
Jaajo, joko oot tehnyt uuden testin? Entä Maikku79, alkoiko sulla menkat oikeesti vai vuositko vain päivän?
Minniih, mä oon jo käynyt lueskelemassa syyskuisten ketjua. Olenko oikeassa ja bongasin sieltä sun ilouutisen? Onnea tuhannesti, jos näin on! :)
Nasu1989 ja Sannuh elelevät jännittäviä aikoja! Tsemppiä teille ja tietty kaikille muillekin :)
Hoobee , varmaan tunti ton mun viestin jälkeen,alko pieni tuhru vuoto,tosi vähän eikä juuri siitä ole voimistunut vaan vuoto on tooosi vähäistä tuhrua,pikkuhousunsuojalla pärjää ihan täysin,joka ei oo mulle kyllä normaalia,kun mulla on runsaa menkat aina ja kestävätkin pitkään...
Hoobee: Oikeassa oot ja kiitosta paljon <3 Viime yö meni tosi oudoissa tunnelmissa.... mietin koko yön tätä raskautta enkä oikein saanut untakaan... ajatuksia pyöri mielessä laidasta laitaan ja pelonsekaisiakin. :)
Sieltä ne menkat eilen alkoi. :/ Taidan siis siirtyä myös syyskuisiin.. ->
Hei!
Taisin päivittää listaa viimesiä kertoja, sillä taidan itsekin pian hypätä syyskuisiin kuumeilijoihin. Vielä ei ole kuukautisia kuulunut, mutta olo on uhkaavasti sellainen, että pian alkaa..pieni toiveenjyvä kuitenkin on, että josko sittenkin! :) Oireita ei ole ollut juurikaan, flunssaa meinannut pukata päälle jo useamman päivän, valkovuotoa ollut tavallista enemmän ja olo ollut enemmän herkkis mitä yleensä. Kenties se on tämä jouluaika, mikä syynä herkistelyyn! :) Käyn sitten kertomassa, miten käy... Iicalle plussaisia joululahjoja!! <3
Suurin osa onkin jo hypännyt tuonne syyskuisten puolelle, ja osa plussannut! Onnea Minniihille onnenuutisesta! <3 Tinkaliinalle voimahali! <3
Kiitos kaikille elokuuntyypeille täällä ja tsemppiä kaikille uuteen yritykseen! Ihanaa Joulunaikaa jokaiselle!! <3
Kuumeilijat 23.12.2014
Miskaliina kp 59/? yk2
Jaajo kp 47/40 yk?
Sannuh kp 32/26-28 yk 2
Tiuhtiska kp 27/28-30 yk 6
Iica86 kp 27/28 yk 2
Syyskuisiin hypänneet
Purr
Sminion
Nasu1989
Delfin81
Evekin
Maikku79
Tinkaliina
Hoobee
Plussanneet:
Niiinulii - Plussannut <3
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Kiukkunen - Plussannut <3
Tepsuttelija - Plussannut <3
Xara - Plussannut <3
Rouvatar - Plussannut <3
Lappiäiti - Plussannut <3
Mamazida - Plussannut <3
Minniih – Plussannut <3
Joo kp 1 täällä taas.. :(
mutta hyvää joulua kaikille! :)<3
Pahoittelut hiljaisuudesta, joulutohinat veivät mennessään. Täälläkin jouduttiin uudelle kiekalle ja nyt menossa kp 12. Tässä kierrossa emme varsinaisesti yritä ollenkaan, joten poistun linjoilta ainakin hetkeksi. Palailen sitten johonkin sopivaan ketjuun. Suuresti plussatuulia kaikille! Niin ja muutenkin Onnea Uudelle Vuodelle 2015!
Palataan, moi! <3
Täällä vielä ihmetellään kummallista kiertoa ja odotellaan, milloinka menkat alkaa. Tikutin nimittäin mahataudista selvittyäni 9.12. aika vahvan viivan ovulaatiotikkuun, mutta oletin että oikea ovis oli just ku olin kipeenä. Viime viikolla 23.12. ovistikkuun ilmestyi vieläkin vahvempi viiva, samoin seur. päivänä. R-testiin ei kuitenkaan ilmestynyt mitään kumpanakaan päivänä. Ehkä tuota ekaa ovista ei tapahtunut kaikesta stressistä ja sairastelusta johtuen ja kierto piteni kahdella viikolla...voiko samassa kierrossa olla edes kahta ovista vai mitä ihmettä nuo ovisplussat meinaa? Odottelu siis jatkuu vielä vuodenvaihtumisen ja muun juhlahumun läpi! Onnekasta Uutta Vuotta meille kaikille! <3
moikka!
tein tiistaina aamulla testin... ja negatiivinenhan se oli :/ :/ :/ :/ ajattelin nyt vielä odottaa muutaman päivän ja tehdä sitten uudelleen testin CB:lla. Plussa olis paras joululahja mitä voi vaan toivoa :)