Elokuun vauvasta haaveilevat <3
Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!
Kommentit (255)
Purr et oo ainoa vainoharhainen, täälä toinen. oon jo kp 22 saakka ollut mitä mielenkiintoisimmissa tuntemuksissa. KAIKKI liittyy juuri tähän :D Ja siis mä oon edelleen tämmönen vaikka tää on jo kolmas. ;) (oisitte nähnyt mut esikon aikaan)
Delfin81 kuulostaa hyvältä, toivotaan että tämä on SE kierto kun tärppäs. :)
Mä suunnittelin, että lykkään vieläkin testin tekoa. Oon oottanut kuin kuuta nousevaa sitä että saan tehdä testin, nyt kun huomessa ois sen aika, niin en haluukaan tehdä. Aattelin lykätä sen keskiviikkoon kun mulla on koulussa tenttiviikot näin ennen joulua. Pelottaa että menee ihan penkin alle kaikki, oli vastaus mikä tahansa. Plussasta tulee vauvan pinkkiä haaveilua ja negasta masis. Jooooten.. oottelen keskiviikkoon saakka.
Miskaliina kp 36/? yk2
Xara kp 34/31-33 ja yk4
Minniih kp 12/29-30 yk2
Delfin81 kp 17/26-30 ja yk 2
Evekin kp 6/28(?) yk 6
Tiuhtiska kp 4/28-30 yk 6
Sannuh kp 9/26-28 yk ?
Iica86 kp 4/28 yk 2
Rouvatar kp 26/27-30 yk 1
Hoobee kp 7/26-28 yk 3
Purr kp 24/33-34 yk 1
Plussanneet:
Niiinulii - Plussannut. <3
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Kiukkunen - Plussannut. <3
Tepsuttelija - Plussannut <3
HEI!
Täällä kans yks kuumeilija, jonka oli pakko tulla kysyyn teiltä neuvoa. Kertokaapa näettekö tuossa testissä mitään.
Testi on tehty aikaisin, n. kp 28/35. Minusta tuossa näkyy toinen haalea viiva. En tiedä sitten ja nyt haluisin kuulla teän mielipiteitä.
T. Lappiäiti
Iiks, jännäilen kovasti teidän kaikkien, testin tekoa odottavien puolesta! :)
Lappiäiti: Kyllä tuossa mun mielestä on havaittavissa hailakka haamuviiva. Varovaiset onnittelut siis sinne!
Täällä aloitettiin peiton heiluttelut jo hyvissä ajoin eli eilen. ;D
Lappiäiti Kyl mä näään tossa viivan, varovainen onnittelu. Kannattaa tehdä vielä parin päivän päästä uus testi, toivotaan, että vavistuu.
Kiitos teille!
Hyvä et joku muukin näkee kun mun mies ei nähny ja luulin näkeväni harhoja. Täällä kovasti kuumeillaan kyllä.
Tulen sitten kertomaan kuinka kävi, parin päivän päästä siis. :)
Lappiäiti
Ajattelin tulla tännekkin hihkaisemaan, että minä olen plussanut :) <3 la.3.8.2015! <3
ROSKISHAAMU
Käytössä on Terolut epäsäännöllisiin kuukautisiin. Kierto on terolutin kanssa noin 26. Viime kierrossa söin terot kp15-24 ja kuukautiset alkoivat kp 27(kp1), päivää myöhemmin kuin yleensä terojen kanssa. Ovulaation tikutin muistaakseni kp 15 tienoilla , siitä about viikko tunsin ihan jäätävää kipua vasemman munasarjan kohdalla, en pystynyt melkein kävelemään jokaisella askeleella sattui törkeänä. Loppu kierto oli ala vatsan juilintaa, etovaa oloa, törkeää väsymystä yms perus oiretta. Kuukautiset loppuivat eilen kp4. Kuitenkin ihan yhtäkkiä kp3 nännit kipeytyivät ja kipu jatkuu edelleen(nännit ei kipeät ole aikaisemmin olleet kuukautisten kanssa teroilla tai ilman). Nännikipu koventunut siitä kp 3 ja eilen jopa saunan löylyt vihloivat nännejä inhottavasti.Nännit myös kovettuu herkästi ja rinnat reagoi normaalia enemmän tuohon kylmään ilmaan. Närästää helposti ja eilen olisin voinut syödä kokojääkaapin tyhjäksi. No eilen tein klo 18 pintaan Pregcheck raskaustestin, virtsa ollu rakossa varmaan about 2-3h. No ohjeessa oli, että minuutissa positiivinen, joten minuutin odotin ja negaa näytti. Jätin tyhmänä testin kuitenkin lojumaan kylppäriin ja tänään huomasin testissä haamun. Tai näin omiani :D (KS KUVA)! Joten onko tämä vain joku "roskisplussa" ja nännikipu jotain ihan randomia vain. Pissaa osui vähän näytölle voisiko se vaikuttaa tähän ihme haamuviivaan, kuitenkaan testi ei näyttänyt "epäonnistunut" viivaa. Kannattaako lähteä kipittämään apteekkiin uutta testiä, vai oliko se vain roskishaamu? Mitäs olette mieltä ja onko kokemuksia? Jotenkin tuntuu turhalta lähteä apteekkiin, kun kuukautiset kuitenkin tulivat yms. Koskaan en ole aiemmin saanut roskisplussaa vaikka kuinka olen tiiraillut :D
Kiitos <3
Lappiäiti, näkyy näkyy.
Xara onnea paljon. <3
Luckycharm, nuorempi poika on roskishaamu. ;)
Täällä tuli samanlainen haamu. <3 Ja munkaan mies ei nähny yhtään mitään. :D sokeitakin vielä.
Keskiviikkona uusintatesti.
Tässäpä lista tälle päivää. Hyvää joulukuun alkua kaikille. :)
Miskaliina kp 37/? yk2
Minniih kp 13/29-30 yk2
Delfin81 kp 18/26-30 ja yk 2
Evekin kp 7/28(?) yk 6
Tiuhtiska kp 5/28-30 yk 6
Sannuh kp 10/26-28 yk ?
Iica86 kp 5/28 yk 2
Rouvatar kp 27/27-30 yk 1
Hoobee kp 8/26-28 yk 3
Purr kp 25/33-34 yk 1
Lappiäiti kp 29/35 yk?
Plussanneet:
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Xara - Plussannut <3
Xara: Suuret onnittelut! <3
Luckycharm: Selkeä haamuhan tuossa näkyy. Jospa se siitä vahvistuisi! :)
Heii, täällä muuten menossa yk 2, joten sen voi päivitellä tuohon listaan..
Luckycharm, mäkin luulen että tuo plussa olisi, sillä ite en ikinä oo saanu negakierrosta roskishaamua. En ikinä. :) no tänään sitten testasin huvikseni ovulaatiotestillä, sillä luin netistä että ovistesti vois näyttää raskauden mut ei toisinpäin. Noh plussahan sieltä pärähti tauluun vaikka ovulaatio oli ja meni jo! :) toiveikkaita ollaan! :)
Onnea myös muille plussanneille! On tää ihanaa ku saa käydä lukeen nyös muiden kokemuksia ja haaveiluja! :)
Jännäilen täällä teidän puolesta!:)
kiitos! :)
Täällä taas "raskausoireiltu" koko päivän ja eilisen illan. Huoh! Tuskin niitä oireita voi edes tulla vielä, kun ovulaatiostakaan ei ole edes viikkoa! Tässä niitä kuitenkin teillekin listattuna ja perään selitettynä ne ihan muiksi kuin raskausoireiksi! ;)
- Eilen väsytti jo kymmeneltä, mitä ei normisti tapahdu sunnuntaisin. Tänään vetäisin päikkärit (olin herännyt viideltä, että ei kai mikään ihme.)
- aamulla pahoinvointia, joka jatkui aaltoillen lounaaseen saakka (ärtyvän suolen oireyhtymä + jonkin sortin gluteeniyliherkkyys tms. ovat monesti aiemminkin aiheuttaneet pahaa oloa, joka johtuu vääristä syömisistä. Ja viikonloppuna kun meni piparitaikinaa ja pipareita poikineen!)
- Eilen illalla otsa lämpöisen tuntuinen, mutta en jaksanut nousta enää sängystä kuumemittaria hakemaan. Tänään päivällä mittasin, 36,9. (Tätä en kyllä osaa selittää..) Pudotin tosin pian mittaamisen jälkeen kuumemittarin lattialle, joten nyt ei sitten mittaillakaan enää!
- Pienen pieniä nippailuja vatsassa (Tulevat yleensä, kun ajattelen vatsaa ja sitä, onko siellä tuntemuksia. Eli täysin jotain psykosomaattisia oireita :D)
Miten helkutissa mä jaksan odottaa sen yhdeksän päivää, että voin testata?!?! (olettaen tietysti, että menkat ei ala sitä ennen.)
Ihania uutisia täällä, onnea uusille plussaajille! <3 Toivottavasti tuosta haamut vielä vahvistuvat, uskon kyllä niin!! Niin ja Onnea Iicalle valmistumisen johdosta! :D
Itselläkin alkaa täällä taas olo olla pirtsakkana ja kovasti ensi viikon uutta yritystä odotellaan! Onneksi on paljon tekemistä, niin kuluu aika paremmin! ;)
Suloista joulukuun alkua kaikille!
Terve!
Tulimpas sitten kertomaan ettei se mun viiva vielä vahvistunut tuosta, tein tänä aamuna testin ja ihan puhdasta negaa tuo näytti. Mahakipua, selkäkipua ja huonoa oloa on. Rinnatkin tuntuvat vähän aroilta. Olen niin skeptinen tän asian suhteen , sillä yrityskertoja on niin paljon takana. :/ Nyt ajattelin unohtaa tän rasnausasian pohtimisen ja odottaa että alkavatko ne kuukautiset. :)
Lappiäiti
Purr Mäki huomaan miettiväni jokaista tuntemusta raskausoireeksi. Se on luonnollista ja oon kuullu, että joskus jotku saa pelkän ajatuksen voimin myös todellisia raskausoireita.
Lappiäiti Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Toivotaa että sieltä tulis plussa vielä. Teitkö samanmerkkisellä testillä uuden? Ootko seuraillu ovista mitenkään, että osaatko sanoa koska menkkojen pitäis alkaa?
Täällä alkaa parin viikon malttamaton odotus, alkaako menkat vai tuleeko plussa. Outoja tuntemuksia kyl on, mut en osaa sanoa yhtää mistä ne johtuu. Eilen oli vasen kylki kipee, mies pisti yskimisen piikkiin sen.
Tää on kyllä hullun hommaa tää kuumeilu jokainen aivastuskin "oonkohan raskaana" :D Itse luulen että olisi voinut KM tulla, koska teroilla kuukautiset alkaa ruskealla vuodolla ja niukasti, nyt tuli kirkasta/normaalia alusta asti ja runsaammin. Jos jotain hormoonia jäänyt kroppaan ja veti rinnat näin hiton kipeiksi. Tai sitten kierto onkin aivan toisella lailla kun luuli . Mene ja tiedä! Kunhan joku syy tälle tissikivulle olisi, rintasyöpä vaihtoehto alkaa väistämättä pyörimään päässä!:D Ei ole yhtään hellittämään päinkään tämä kipu, tää on täysin vierasta mulle! Pitää ostaa sama testi ja kastaa veteen ja katsoa alkaako se haamuilemaan
Hei vaan,
Purr, tutulta kuulostaa nuo sun oireet. Mulla haamun testaamisen jälkeen oireita vähemmän. Nyt sitten epäilen omaa näkökykyäni. :D
Ite testailen huomnaamulla, että onko viivat tummentuneet yhtään. :)
Toivotaan tänne paaaaaaaljon plussia. :)
Ja listaa,
Miskaliina kp 38/? yk2
Minniih kp 14/29-30 yk2
Delfin81 kp 19/26-30 ja yk 2
Evekin kp 8/28(?) yk 6
Tiuhtiska kp 6/28-30 yk 6
Sannuh kp 11/26-28 yk 2
Iica86 kp 6/28 yk 2
Rouvatar kp 28/27-30 yk 1
Hoobee kp 9/26-28 yk 3
Purr kp 26/33-34 yk 1
Lappiäiti kp 30/35 yk?
Plussanneet:
082015 - Plussannut <3
Essisi - Plussannut <3
Sinttu - Plussannut <3
H85 - Plussannut <3
Xara - Plussannut <3
Delfin81, no näitä ajatuksenvoiman raskausoireita tässä epäilenkin!
Charm, kuumeilu tosiaan on hullujen hommaa! " Aa, sidoinkin tänään vasemman kengän nauhat ensin, selvä raskausoire!!" ;)
Rouvatar, täältä plussatsempit! <3
Sitten niitä oireita.. Ihme nipistelyjä vatsassa häpykummulta rintarankaan asti. Pientä närästyksen tunnetta myös. Pahoinvointi jatkui koko päivän, paitsi salitreenin ajan(?). Väsyttää ja vähän on paleltanutkin.
Väsymystä ja palelua mulla on esiintynyt usein, ei tosin pitkään aikaan. Kaikki muut oireet voidaan liittää meikäläisen huonoon vatsaan.
Sunnuntaina olis dpo11 - onko turhan aikaista testata? :o Kuumottelis niin pirusti!
Mulla on hirveät vainoharhat päällä, kun joka ikisen tuntemuksen yritän liittää raskauteen! :D Eilenkin mulla tuli valkovuotoa, ja sit heti google laulamaan, niin eikös sieltä löytynyt monta keskustelua alkuraskauden vv:sta. ;) Olis varmaan tosi paljon helpompaa, jos ei olis kolmea vuotta etukäteen opiskellut tätä vauvantekoa blogeista ja keskustelupalstoilta! :D