Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippuko muka uskovainen? Hah hah!

Vierailija
09.11.2014 |

Jippu tunnetaan rääväsuuna ja sekoilijana, joka väittää tehneensä parannuksen jo pari vuotta sitten ja palanneensa uskoon, josta on joskus aikoinaan luopunut. Mutta miten on? Hän on elänyt susiparina avomiehensä kanssa viimeisen vuoden verran, tullut raskaaksi, synnyttänyt ja vasta nyt mennyt naimisiin. Lapsi kuitenkin joutuu kantamaan aviottoman lapsen taakkaa koko elämäsä, koska on syntynyt avioliiton ulkopuolisessa suhteessa. Ei tällainen nainen mikään uskovainen voi olla.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764192934.html

Kommentit (254)

Vierailija
161/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:39"]Virsi 173 Ilmoita, Herramme, voimasi meille

1. Ilmoita, Herramme, voimasi meille
ja valtakuntasi tulla jo suo.
Johdata kansamme armosi tuntoon
ja pyhä pelkosi mieliimme luo.
Herra, me pyydämme siunaustasi,
Henkesi tulta ja laupeuttasi,
Henkesi tulta ja laupeuttasi.

2. Tee, Herra, työsi ja täytä se itse
vaivatut sielumme virvoittaen.
Henkesi kautta tuo kaikille julki
taas valtakuntasi voimallinen.
Muista, oi Jeesus, ja armahda meitä,
syntistä ethän nyt luotasi heitä,
syntistä ethän nyt luotasi heitä.

3. Uskossa heikkoja vahvista, Jeesus,
turvassa turvaton luonasi on.
Taas olet antanut autuuden päivän,
vielä on sanasi muuttumaton.
Hengelläs vyötä ja rohkaise meitä,
armosi vaatteella riisutut peitä,
armosi vaatteella riisutut peitä.

4. Kun meitä polttavi vaivojen helle,
murhe ja kiusat kun ahdistavat,
Herramme, kaikessa tuskamme tunnet,
ristisi, haavasi lohduttavat.
Kun vihamiehemme raivo on suurin,
maahan sen polkea voit perinjuurin,
maahan sen polkea voit perinjuurin.

5. Siionin muuri ei sortua saata,
kun peruskallio Jeesus on sen.
Rynnätä saavat nyt helvetin joukot,
on Herra kanssamme voimallinen.
Vahvista, Herra, nyt taistelijoita,
luopuneet etsi ja laumaasi voita,
luopuneet etsi ja laumaasi voita.

Halullisten sieluin hengelliset laulut 1790. Uud. Wilhelmi Malmivaara 1893, komitea 1937. Virsikirjaan 1938.

[/quote]kaunis , lohduttava ja rohkaiseva. Eikä yhtään syyttelevä Kiitos :)

Vierailija
162/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:41"]

Jos hänellä tai jollakulla muulla olisi vaikka bipolaarinen oireyhtymä tai mikä vaan mikä saa ihmisen käyttäytymään holtittomasti niin silloinko tämä ihminen ei voisi olla aidosti uskossa?

tai uskova joka kärsii masennuksesta vuosia ei olekaan uskovainen kun elämänhallinta ja mielialat heittelee?

Ja näistä käskyjen mukaan eläissä ihmisissä olen monesti nähnyt jonkun jota on kunnioitettu kun on niin Jumalan mielen mukainen esimerkillinen kristitty joka elää uskoaan todeksi ja vaatii sitä uupumatta muiltakin paljastuvan jossain vaiheessa avionrikkojaksi, lapsen hyväksikäyttäjäksi, homosuhteita salaa harjoittaneekisi (vaikka olisi perheellinen mies) että en innostu kun raamatulla päähän isketään ja sairaita/eheytymättömiä ihmisiä tuomitaan.

Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat.

[/quote]

Huh huh miten kauas Raamatusta voi ihmiset eksyä! Ei ole sairautta joka pakottaa tekemään syntiä. Lukekaa sitä Raamattua pliis. Se on sama kaikille. En mäkään voi puolustella holtittomuutani adhd:lla, ennen uskoontuloa kyllä tosiaan tein niin mutta en enää!!!! ja kummasti olen rauhoittunut siitä paskasta kun löysin uskon. Raamatun lukeminen ja rukous ja seurakuntayhteys on tärkeitä. Nykyään mun kiihkeys suuntautuu uskoon ja hyvän tekemiseen entisen dokaamisen ja muiden paheiden tekemiseen.

[/quote]

siis niiden entisten tilalle. Vaikka olen addi niin en halua elää synnissä! Olen vapaa!

[/quote]Jos sun riippuvuus suuntautuukin nyt uskon kiihkoiluun?

[/quote]

Ei vaan rakkauteeni Herraani ja riippuvaisuun Hänestä on vaan ihanaa. Elämä on kristus ja kuolema on voitto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:00"]

Kummallista, koko keskustelu. Miten ap:n aloitus oli pahempi kuin Jipun synnit, miksi esim. ap:ta saa tuomita jos ei Jippua saa? Miksei ap saa tehdä syntiä ja vastata siitä Jumalalle kun Jippukin kerran saa? Miten on oikeampi tuomita ap kuin Jippu? Miten voi tuomita toista tuomitsemisesta kun itsekin silloin tuomitsee toisen?

[/quote]

Koska ap on ansainnut tulla tuomituksi! Hän on pahempi kuin Hitler!

[/quote]

Sä sen sanoit, ei kukaan muu tuollaista väittänyt ja tuskin noin ajatteleekaan...

Vierailija
164/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:00"]

Kummallista, koko keskustelu. Miten ap:n aloitus oli pahempi kuin Jipun synnit, miksi esim. ap:ta saa tuomita jos ei Jippua saa? Miksei ap saa tehdä syntiä ja vastata siitä Jumalalle kun Jippukin kerran saa? Miten on oikeampi tuomita ap kuin Jippu? Miten voi tuomita toista tuomitsemisesta kun itsekin silloin tuomitsee toisen?

[/quote]

Koska ap on ansainnut tulla tuomituksi! Hän on pahempi kuin Hitler!

[/quote]

:D

Vierailija
165/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Olen uskossa, haluan noudattaa Jumalan elämää suojelevia käskyjä koska uskon niiden olevan ihmisille parhaaksi Hänen hyvän tahtonsa mukaisesti, hyvin tasaisen "kiltin tytön" elämän olen elänyt tähän mennessä keski-ikäiseksi tultuani, en ole elänyt kuten Jippu, en halua arvostella ja tuomita muita koska tiedän ettei minulla ole siihen varaa ja toivoisin että uskovat todella olisivat yhtä perhettä, Kristuksen ruumis, mutta pahasti minun silmääni särähti se aloitusviesti. En kauhean ihmeissäni ole että siitä seurasi mitä seurasi.

Uskovan elämässä tulisi pyhitys näkyä, totta, mutta olisiko Jeesus maan päällä lähestynyt Jippua kuten häntä tässä aloituksessa lähestyttiin?

Synti pitää tuomita ja kehottaa jättämään se, mutta Jeesus teki sen kuitenkin aina lempeästi ja ihmistä kunnioittaen, eikö?

Raivokkaammin muistelen hänen käyttäytyneen temppeliä puhdistaessaan ja tiukkoja sanoja farisealaisille puhuessaan.

Joskus kai voi olla kovat keinot tarpeen mutta rakkaudellakin voi voittaa ihmisiä Jumalan tykö. Lain tarjoaminen ilman rakkautta ei taida johtaa kovin hyviin tuloksiin.

Vierailija
166/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivitetään ap! Tai, näköjään hänet jo kivitettiin monessa kohtaa...

Vierailija
167/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi...!

15. ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi --Mark.3:15

En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen. --Luuk.5:32

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. --Joh. 3:16

Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.--Mark 16:16

Vierailija
168/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:58"]

Voivoi. Olen uskossa, haluan noudattaa Jumalan elämää suojelevia käskyjä koska uskon niiden olevan ihmisille parhaaksi Hänen hyvän tahtonsa mukaisesti, hyvin tasaisen "kiltin tytön" elämän olen elänyt tähän mennessä keski-ikäiseksi tultuani, en ole elänyt kuten Jippu, en halua arvostella ja tuomita muita koska tiedän ettei minulla ole siihen varaa ja toivoisin että uskovat todella olisivat yhtä perhettä, Kristuksen ruumis, mutta pahasti minun silmääni särähti se aloitusviesti. En kauhean ihmeissäni ole että siitä seurasi mitä seurasi.

Uskovan elämässä tulisi pyhitys näkyä, totta, mutta olisiko Jeesus maan päällä lähestynyt Jippua kuten häntä tässä aloituksessa lähestyttiin?

Synti pitää tuomita ja kehottaa jättämään se, mutta Jeesus teki sen kuitenkin aina lempeästi ja ihmistä kunnioittaen, eikö?

Raivokkaammin muistelen hänen käyttäytyneen temppeliä puhdistaessaan ja tiukkoja sanoja farisealaisille puhuessaan.

Joskus kai voi olla kovat keinot tarpeen mutta rakkaudellakin voi voittaa ihmisiä Jumalan tykö. Lain tarjoaminen ilman rakkautta ei taida johtaa kovin hyviin tuloksiin.

[/quote]

Hei pliis, kyllä ap:ta on jo moitittu tarpeeksi. Hänet on tuomittu ja kivitetty. Armoa hänellekin!!!

Vierailija
169/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:58"]

[/quote]

Kyllä tässä on moni uskova tarjonnut Jumalan sanaa ja pelastusta. Ehkä ap halusikin vain ärsyttää ja kääntää ihmiset uskovia vastaan?

Vierailija
170/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko leipäpappeja jotka sanovat on rauha, ei ole hätää... Jumala ei anna itseään pilkata, mitä ihminen kylvää sitä hän niittää! Jumala rankaisee synnistä. Jumala rankaisee maata jossa luovutaan Hänestä. Rukoilkaa Suomen puolesta, tehkää parannus ja uskokaa Jumalaa joka on siunannut tätä maata niin paljon!

Vierailija
171/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset? ”(1 Piet. 4:17.)

Vierailija
172/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesaja:5:20 Voi niitä, jotka sanovat pahan hyväksi ja hyvän pahaksi, jotka tekevät pimeyden valkeudeksi ja valkeuden pimeydeksi, jotka tekevät karvaan makeaksi ja makean karvaaksi!

Vierailija
173/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sellainen muija, että Jeesuskin kääntää katseensa pois.

Vierailija
174/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää.... Avioliitossakos ne uskovaisten lapset tehdään?? Entäs jos se isukki onkin naapurin PERA?

Vierailija
175/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän monikaan mene naimisiin ja sitten ala tehdä lapsia. Tänä päivänä siitä siis naimisiin menosta ei ole "mitään hyötyä".

Vierailija
176/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 05:59"]

Ei hyvää päivää.... Avioliitossakos ne uskovaisten lapset tehdään?? Entäs jos se isukki onkin naapurin PERA?

[/quote]

Kyllä, uskovaisten lapset valmistetaan avioliitossa.

Vierailija
177/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen "aviottoman lapsen taakkaa"?

Vierailija
178/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 08:41"]

[/quote]

Sosiaalista häpeää siitä, ettei ole syntynyt kunniallisessa avioliitossa oleville vanhemmille. Tulee koulukiusaamista ym.

Vierailija
179/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 08:41"]

[/quote]

Sosiaalista häpeää siitä, ettei ole syntynyt kunniallisessa avioliitossa oleville vanhemmille. Tulee koulukiusaamista ym.

[/quote]Missä 1930-60-luvulla elät?

Vierailija
180/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 06:13"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 05:59"]

[/quote]

Kyllä, uskovaisten lapset valmistetaan avioliitossa.
[/quote]

Valmistetaan. xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi