Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippuko muka uskovainen? Hah hah!

Vierailija
09.11.2014 |

Jippu tunnetaan rääväsuuna ja sekoilijana, joka väittää tehneensä parannuksen jo pari vuotta sitten ja palanneensa uskoon, josta on joskus aikoinaan luopunut. Mutta miten on? Hän on elänyt susiparina avomiehensä kanssa viimeisen vuoden verran, tullut raskaaksi, synnyttänyt ja vasta nyt mennyt naimisiin. Lapsi kuitenkin joutuu kantamaan aviottoman lapsen taakkaa koko elämäsä, koska on syntynyt avioliiton ulkopuolisessa suhteessa. Ei tällainen nainen mikään uskovainen voi olla.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764192934.html

Kommentit (254)

Vierailija
241/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:00"]

Sinä joka tuomitset tuomitsijan teet itsekin samaa syntiä, olet siis itsekin tuomitsija. Tekopyhää! Miksi et armahda "tuomitsijoita", miksi haluat satuttaa heitä ja uskottelet olevasi parempi kuin he? Yhtä lailla hekin ovat rikkinäisiä ja tarvitsevat ymmärrystäsi, jos kerran olet niin avaramielinen. Luulet olevasi hyvä ja "tuomitsijoiden" yläpuolella, mutta et ole!

[/quote]Mistäs tiedät vaikka he siunaisivat heitä? Sitäpaisti ne tuomitsijat ja niiden tuomitsijat ovat täällä keskustelemassa, synnistä tulee veljiä ja sisaria nuhdella, mutta Jippu ei ole, mitä nuhtelu hyödyttää kun hän ei niitä näe? On vain lyödään lyötyä-meininki kun puolustuskyvytöntä suomitaan.

[/quote]

Mistä tiedät vaikka "tuomitsijat" siunausivat Jippua ja muita jotka elävät synnissä?

[/quote]Ei näy näistä palstan kommenteista. Varsinkin kun alapeukkua tulee siunausehdotuksista.

[/quote]

Eipä näy itsensä korottajienkaan kommenteissa rakkautta muita kohtaan. Pelkkää tekopyhää itsensä korottamista.

[/quote]Kerro mulle missä on ne tekopyhät itsensä korottamiskommentit?

Vierailija
242/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä ap vaikuttaa ihan trollilta, vaikea uskoa että kukaan uskova kirjoittaisi noin tyhmästi. Väite että lasta kiusataan kun vanhemmat ei ole naimisissa kuulostaa niin hölmöltä, kyllä uskovatkin tietää ettei tuollaista enää pidetä outona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sana ei tyhjänä palaa! Pelastuksen aika koittaa monille! Amen!

Vierailija
244/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:07"]

Siis mun mielestä ap vaikuttaa ihan trollilta, vaikea uskoa että kukaan uskova kirjoittaisi noin tyhmästi. Väite että lasta kiusataan kun vanhemmat ei ole naimisissa kuulostaa niin hölmöltä, kyllä uskovatkin tietää ettei tuollaista enää pidetä outona...

[/quote]Monista kommenteista päätellen ei pidä :(

Vierailija
245/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apt.teot 17:30,31:

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

Room.10: Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Vierailija
246/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:11"]

[/quote]

No eihän se ole enää harvinaista että lapsen vanhemmat ei ole naimisissa, mutta en sanonut että se olisi oikein. Asian yleisyys ei tietenkään ole sama asia kuin asian oleminen oikein. Seksi kuuluu vain avioliittoon, totta, mutta avoliitot on yleisiä nykyään, ja se on hyvä että lasta ei kiusata tuollaisen takia. Ei lapsi ole koskaan syyllinen vanhempiensa synteihin. Ei tietysti vanhempiakaan saa kiusata vaikka synnissä eläisivät.

Vierailija
247/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh. 3.

3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Vierailija
248/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:11"]

[/quote]

No eihän se ole enää harvinaista että lapsen vanhemmat ei ole naimisissa, mutta en sanonut että se olisi oikein. Asian yleisyys ei tietenkään ole sama asia kuin asian oleminen oikein. Seksi kuuluu vain avioliittoon, totta, mutta avoliitot on yleisiä nykyään, ja se on hyvä että lasta ei kiusata tuollaisen takia. Ei lapsi ole koskaan syyllinen vanhempiensa synteihin. Ei tietysti vanhempiakaan saa kiusata vaikka synnissä eläisivät.

[/quote]

Tarkoitin että se on hyvä että lasta ei nykyään kiusata tuollaisen takia, en sitä että on hyvä että avoliitot on yleisiä nykyään. ;)

Vierailija
249/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä. -Joh. 3:36

Vierailija
250/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.

Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.

Vierailija
251/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Vierailija
252/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa valveilla. Jeesus tulee pian! Uskovat, pysykää valveilla. Älkää menkö mukaan maailman turmelukseen! Älkää antako saatanan pettää itseänne!

Vierailija
253/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monet seurakunnissa etsivät parannusta sairauksista mieluummin kuin tekisivät parannuksen synneistään! Jumala on heille sitä varten että Hän tekisi heidät terveiksi ja rikkaiksi! He itkevät enemmän ongelmiaan ja sairauksiaan kuin syntiensä ja muiden ihmisten sielujen takia! He ovat paaduttaneet sydämensä synnin pettäminä!

Vierailija
254/254 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joissakin maissa uskovat maksaa uskostaan hengellään, mutta Suomessa niin moni "uskova" häpeää Jeesuksen nimeä ja rakastaa syntiä! Voi jospa tietäisitte! Jospa tietäisitte mitä on tulossa jokaisen osaksi joka ei tahdo tehdä parannusta! Jumala koettelee jokaisen uskovan! Voi pitäkää kiinni Jumalan sanasta siinä on totuus siinä on turva!